IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

Ако сте убедени, че това е вашата кола, проверете някои неща

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

Как да устоиш на покупката на стар на години, но внушителен на външен вид голям джип? Много хора си мечтаят за подобен автомобил и в някакъв момент такъв им изпада, като отговаря на финансите, с които разполагат. В такива случаи човек често действа напълно импулсивно. Преди обаче да го стори, трябва хубаво да се замисли.

ПРОБЛЕМИТЕ НА ВЪЗРАСТТА

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

Нека вземем за пример Porsche Cayenne, който дори на преклонна за автомобил възраст наистина изглежда впечатляващо. Кандидат-купувачът вече предусеща как ще се отправи на голямо пътешествие и как ще предизвиква завист у приятелите си. Или пък ще се харесва на момичетата.

Първата сигнала лампа, която трябва да светне, е ниската цена. Не вярвайте на приказките, че купувачът хич не иска да се разделя с колата, но спешно му трябват пари. Първо проверете какви са специфичните неизправности и проблеми на дадения модел и най-вече на модификацията, към която сте се насочили. Проучете и колко ще струва обслужването, както и ремонтите, които неизменно ще последват.

СКЪПО ОБСЛУЖВАНЕ

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

Старият автомобил от елитна марка си остава...автомобил от елитна марка с всички произтичащи от това последствия. А почти винаги те не са никак евтини. Трябва да се отбележи, че някои собственици задължително обвързват автомобила си с цената на неговото обслужване, което е погрешно. Колата на старо със сигурност ще започне да влиза в сервиза. А когато става дума за скъпа марка, това няма как да бъде евтино. В случая не може да се разчита, че си купил автомобил, вложил си в него малко пари и всичко е наред. Да, днес е така, но утре?

ДАНЪЧЕН ШОК


Някои собственици на подобни автомобили започват да си скубят косите, след като разберат какъв данък трябва да се плаща. Неясно е на какво разчиташ, след като си станал собственик на кола с над 400 коня. Ако допреди това сте плащали за модел с 1,6-литров мотор, например, сега ще трябва да приготвите доста повече пари. Така че преди да се решите на покупка, проучете въпроса.

ТЪМНО МИНАЛО И ОБЛАЧНО БЪДЕЩЕ


Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

По-голяма част от обствениците на подобни автомобили (Porsche Cayenne, BMW X5 и подобни) са особена категория. И не бива да се разчита особено, че са се грижили съвестно за колите си. Не са изключени и юридически проблеми, с които новият собственик може да се сблъска по-късно. Така че историята на машината трябва внимателно да бъде проверена, защото иначе може да има проблеми. Закупуването на подобен автомобил под влиянието на емоциите е огромна грешка, която трябва да се избегне.

ЗАЕДНО ЗАВИНАГИ

Пет причини да не се купува луксозен джип на старо

В един прекрасен момент от животи си, вие рискувате да станете жертва на своята голяма мечта. Просто средствата, вложени в подобен автомобил, ще ви вкарат в депресия и ще се опитате да го продадете. А няма гаранция, че бързо ще се намери нов купувач. Така ще трябва да направите сериозна отстъпка от цената, което ще означава, че сте на огромна загуба. Другият вариант е тази кола да остане завинаги ваш.

P.S. Като цяло обаче не се опитваме да откажем никого от покупката на такъв автомобил. Само показваме рисковете, които той носи. Ако сте си го харесали и сте сигурни, че това е вашата кола – купувайтe и се наслаждавайте. Все пак веднъж се живее.

Тагове: suv
0 от 500
  • #8
    40 rate up comment 3 rate down comment
    край ( преди 1 година )
    Мечтата на тупана.
  • #7
    27 rate up comment 11 rate down comment
    един ( преди 1 година )
    Повечето двигатели на ВАГ-групата са точно от този тип и са направени да издържат малко и да се хвърлят. За съжаление повечето автомобили станаха еднодневки. Най-вече това важи за немските. Иначе добри коли правят. Радват много, но докато са нови. Затова бягайте от немска кола на старо, като дявол от тамян. Изненадите са ви гарантирани. Особенно от „премиумите“ им, които разоряват.
  • #6
    28 rate up comment 5 rate down comment
    един ( преди 1 година )
    Най-големият прблем на Кайена са двигателите. Разчетени са така, че да издържат до 200-250 000 км. Алуминиеви са и цилиндрите са покрити с тефлоново покритие, което издържа споменатите от мен км. Имам познати механици, които са ми го казвали, а също така има доста видеота в нета по този въпрос. Изгледайте някое, за да се убедите за какви задирания на бутала в цилиндри става на въпрос. И най-лошото е, че двигателят не подлежи на ремонт.Не могат да се набият втулки,защото стените са тънки на цил.
  • #5
    33 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тази статия общо взето важи за всички БМВ-та Мерцедеси и голяма част от Аудитата.
  • #4
    35 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Обяснете го това на бай ви Ганя който въоръжен с изолирбанд и свински опашки ремонтира от трабант до порше. И за това смята че дърт премиум се поддържа като дърта ширпотреба. Само че италианаца преди това е правил същото още от 3-тата година. И до тук стига един кош който за да го направиш кола трябва да вложиш поне още толкова колкото струва. Ама ще кажат кеф и гъзария цена нямат. За това ще кажа гъзарейте се между сервизите
  • #3
    39 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    При батала показан на снимките най-големия проблем е, че е Фолксваген
  • #2
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Глупи ( преди 1 година )
    Интересна глупост: Данък на автомобил 1.6 може да 40 лева и по-малко. А на 400 коня700 лева-това двойно ли е???
  • #1
    35 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И нова кола да си купиш след 2-3 години цената и ще е наполовина, така че загуба на пари винаги има, просто трябва да си наясно с това.