IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Напомпаният Lexus LC – много карбон и 630 коня

Купето ще се продава за поне 150 000 евро

Напомпаният Lexus LC – много карбон и 630 коня

„Напомпаната” версия F на купето Lexus LC ще бъде оборудвана с 4,0-литров туин-турбо двигател, чиято мощност ще е минимум 630 к.с. Това съобщава изданието Lawrence Motorcycle X Car, което се позовава на анонимен източник от японската компания.

Напомпаният Lexus LC – много карбон и 630 коня

Автомобилът ще получи елементи от пластмаса, комбинирана с много карбон. Това ще позволи намаляването на теглото със 7% в сравнение със стандартния модел. Така спортната двувратка ще тежи 1778 кг.

Напомпаният Lexus LC – много карбон и 630 коня

Продажбите на Lexus LC F ще стартират през 2019 г., като машината ще се сглобява на конвейра, изпозван за обичайния модел. Цената на автомобила ще е поне 150 000 евро. За сравнение, в Япония стандартното купе струва 97 350 евро.

Напомпаният Lexus LC – много карбон и 630 коня

В момента топ-версията на модела – LC 500, се предлага с атмосферен V8 с мощност 477 к.с. и 540 Нм въртящ момент, който се съчетава със 10-степенна автоматична скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,7 секунди. Цената на това купе е 113 400 евро.

Снимки: Lexus
 

Тагове: lexus lc lc r
0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Котоошу ( преди 6 години )
    Крадци , ауспуси от ФЕРАРИ.
  • #9
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    С такава цена за бюджетна марка, си е чиста подигравка с хората.
  • #8
    11 rate up comment 12 rate down comment
    QV ( преди 6 години )
    Много красив! И до там - тежи 100кг повече от средноразмерен SUV, при всичкия карбон използван в него ... посредствено ускорение за нещо което се нарича спортен автомобил и то на такава цена. Освен да го караш бавно по централните улици и да събираш погледни, за друго не става!!!
  • #7
    16 rate up comment 12 rate down comment
    doc ( преди 6 години )
    Абсолютно бижу-красота,емоция,интелигентност,иновативност!Дай Боже всекиму!
  • #6
    12 rate up comment 21 rate down comment
    Брандо ( преди 6 години )
    Прилича на детска количка и ще се харесва от пубери ! Двигателят пък следва вече излезлите двг при германските премиуми.
  • #5
    22 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ВАГи,Не е никакъв проблем да сложиш няколко турбини. Дори и в квартален сервиз могат да ти го направят. Проблем е да направиш достатъчно добър мотор. Това е проблем за любимците ти, а не за Тойота!И трансмисиите са проблум за немските лоени тикви. Като казваш кой колко бил назад погледни от колко време японците имат 10-степенен атоматик, кой първи направи, вкара в производство и започна да монтира 8-степенните автоматици! Така ще разбереш колко много назад са технологично нумските каручки!
  • #4
    10 rate up comment 27 rate down comment
    Бай Оня ( преди 6 години )
    Откога хората имат 4.0 туин турбо.. На колко години станаха RS6/RS7 4.0T??Тия пак тичат след Германците!!!!
  • #3
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Страхотна е!Много свеж и модерен вид има. Определено хората ще се обръщат след нея. Рядко се вижда такава красота на пътя.Най-много ме радва, че има атмосферен 8-мак с отлични характеристики и 10-степенен автоматик.От където и да е погледна колата радва!И цената за това, което предлага е в рамките на нормалното.Благородно завиждам на тези, които могат да си е позволят и ще притежават това бижу!
  • #2
    10 rate up comment 17 rate down comment
    е да де - койота ! ( преди 6 години )
    е да де - койота !
  • #1
    28 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Спрямо останалите коли Лексусите все едно идват от бъдещето. Доста добре.