IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Следващото Renault Captur ще получи нови турбомотори

Кросоувърът ще порасне на размери и ще се предлага в хибриден вариант

Следващото Renault Captur ще получи нови турбомотори

Първи подробности за следващото поколение на кросоувъра Renault Captur бяха разкрити от изданието Auto-Moto.com. Премиерата на модела ще се състои през 2019 г., като тогава ще стартират и продажбите му.

Следващото Renault Captur ще получи нови турбомотори

След смяната на генерациите автомобилът, който е изграден на платформата на петото поколение на Renault Clio, ще порасне на размери. Дизайнът на кросоувъра ще бъде в стила на концептуалните Renault TreZor и Symbioz.

Увеличените габарити ще доведат и до по-голямо пространство в салона. За интериора ще бъдат използвани по-качествени и скъпи материали. Предвижда се и поставянето на нова информационно-развлекателна система с увеличен сензорен дисплей.

Гамата двигатели ще включи новия 1,3-литров бензинов турбомотор, съвместна разработка на Renault и Mercedes. Двигателят беше представен само преди дни като ще се предлага в три варианта на мощност – 115, 140 и 160 к.с. За новия Captur ще бъдат достъпни само първите два варианта.

Кросоувърът ще се предлага и със сегашните дизелови мотори на модела. В компанията-производител предвиждат и хибридна модификация.

Снимка: Auto-Moto,com

Тагове: renault captur
0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    vld ( преди 1 година )
    Рено правят много надеждни здрави и безпроблемни автомобили. Споделям от личен опит. Нито електрониката нито ходовата част създават проблеми.За разлика от прехвалените немски марки който също съм си купувал и това са коли след 2012
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ноне, Точките, които си изброил не отговарят зя Рено. 1. Надеждност и Рено са оксиморон. Факт! 2. Общата цена на притежание се измерва в цената на изминат км, като в тази цена са включени всички разходи. Рено не са сред отличниците по този показател. 3. Екстрите и комфорта също не са нещо по-добро при Рено спрямо останалите марки. Така, че от трите точки, които си изброил само по 3-тата с уговорки можеш да предпочетеш Рено, а по първите 2 не! Та какво искаше да кажеш в крайна сметка не разбрах?
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    Очевидно е невъзможно да се напълни пълна чаша ;)). При покупката на автомобил моите критерии са: 1. Надеждност 2. Обща цена на притежание 3. Екстри и комфорт Експлоатационният период който залагам е 8 години / 200К километра. За споменатите критерии, и експлоатационен период, покупката на ФВ/Тойота дава 40% повече обща цена на притежание при същият модел, екстри и надеждност. Ако егото ви е в критериите за покупка, Рено не е вашата марка. Покупката на автомобил са похарчени пари за скъп пасив .
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Мммууу...учуден!? ( преди 1 година )
    Ако прочетеш внимателно, че срещу десетки класации навсякъде по света, вече почти 15 години поставящи рено на дъното по качество и надеждност, стоят/и единствено мучащия и none-то ще си направиш верния извод. Ако продължаваш да се чудиш обаче, спешно се прегледай дали вече не си безвъзвратно увреден от каране/притежаване на рено ...
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    2-3 годишните Рендета се поддържат във фирмени сервизи и нямат нищо общо с пестенето на средства и пак са на дъното. Какви работни магарета, какви 5 лв.? Никой не взема френска кола за работно магаре. Никой! Това са нежни коли да си возиш трибуквието само и то при условие, че не е в сервиза за ремонт. И изобщо не са евтини (за новите говоря). Ако ти трябва работно магаре евтино изборът е Дачия, а не Рено. А за здравите Рендаци не ми говори, защото съм им сърбал попарата!
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Ммм ( преди 1 година )
    "Учуден",не съм скрил нищо и подчертавам колата е купена нова т.е. само аз съм я стопанисвал и аз си пазя и поддържам колите, а Рено в класациите е в края на класациите логично защото като е евтино се купува от хора с по-ограничен бюджет и след гаранцията се поддържат ако има средства или когато се случи нещо т.е. Рено е като работно "магаре".Що се отнася до двигателя той е на Рено доработени цилиндри със специална метална смес от Нисан,а Мерцедес с високата мощност /160к.с./
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    учуден ( преди 1 година )
    Рено 19 съм имал и никакви проблеми. За новите не мога да кажа нищо, защото нямам и не съм имал такова. Прави ми впечатление, че по всички класации за качество и надеждност Рено са на дъното. Чудя се обаче те ли нещо бъркат или аз нещо съм се заблудил, като чета коментарите на някои хора тук, които са карали по няколко стотин хил. км. и са нямали проблеми. Те ли лъжат или тези от класациите за надеждност. Или може би все се е случвало да попаднат на безпроблемни модели, а другите все на скапани.
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    До"До roadrunner": Много точен коментар. Имахме същият, същата година но 105 к.с. с 6 степенна кутия. Малко по-добре върви от този 85 к.с. За същите километри свещи не сме сменяли, но сменихме биалетки веднъж и съединител на 130К километра понеже стана много твърд педала (иначе си отделяше добре). Това с чистачките също е вярно, затова ги сменихме с БОШ. Сега караме Меган комби (на 2 години) и Каджар (на 1 година) 1.6 дци. Никакви проблеми до момента (все пак са нови коли ;))).
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До roadrunner ( преди 1 година )
    Приятел от ученическите години с когото си пием ракията както се казва си взе 2008 от дилъра нов Megan седан 1.5 dCi 85 кс extreme. Дотук 150 000 км и почти десет години - масла, филтри, накладки, подгревни свещи, един носач и тампончета по окачването. Забележки - приличен но не и мощен двигател, отвратително сменяне на крушките на фаровете и кофти обзор назад - даже и с парктроник успоредното си е мъка. Скърцат му чистачките / дясната / дори и когато сложиш нови оригинални. Това е.
  • #15
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Ммм ( преди 1 година )
    До всички където плюете Рено, е ами аз второ ново вземам, като първото е на над 200х.км. без особени проблеми, а за ходова част въобще никакви оплаквания,за двигател е електроника изобщо не говоря всичко там е ОК, та как да вярвам на някой който е само чувал или в най-лошият случай е карал Рено на над 350++х.км. което вместо за скрап идва в БГ. До оня с карал новият Меган с клатене по завои и лоша управляемост, ми вземи си картинг управляемост супер и от 1300км не давай отзиви не са верни.