IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Без германци на финала за „Автомобил на годината” в Северна Америка

В Лос Анджелис обявиха финалистите в трите категории на конкурса

Без германци на финала за „Автомобил на годината” в Северна Америка

Нито един германския модел не стигна до финалите на конкурса „Автомобил на годината” в Северна Америка (North American Car and Truck/Utility of the Year). Това стана ясно по време на автосалона в Лос Анджелис, където бяха обявени финалистите в трите категории – лек автомобил, всъдеход/пикап и кросоувър/миниван.

Без германци на финала за „Автомобил на годината” в Северна Америка

Победителят ще стане ясен по време на автомобилното изложение в Детройт през януари 2018 г. В списъка с журито участват 60 автомобилни журналисти, които ще започнат да гласуват в близките дни.

За титлата „най-добър лек автомобил” ще се борят Honda Accord, Kia Stinger и Toyota Camry. Те успяха да изпреварят Alfa Romeo Giulia, Audi A5 Sportback, BMW 5-Series, Hyundai Ioniq, Kia Rio, Lexus LC500, Porsche Panamera и Subaru Impreza, които отпаднаха от надпреварата.

Кросоувърите и миниванове вече са отделени в нова категория заради непрекъснато увеличаващата им се важност за клиентите, производителите и цялата автомобилна индустрия. В финала в този клас дофинала достигнаха Alfa Romeo Stelvio, Honda Odyssey и Volvo XC60. Отпадат Audi Q5, BMW X3, Buick Enclave, Chevrolet Equinox, Chevrolet Traverse, Jeep Compass, Kia Niro, Land Rover Discovery, Mazda CX-5, Subaru Crosstrek, Volkswagen Atlas и Volkswagen Tiguan.

При всъдеходните пикапи предпочитанията на гласуващите са за американските Chevrolet Colorado ZR2, Ford Expedition и Lincoln Navigator.

През миналата година конкурсът бе спечелен от Chevrolet Bolt, който във финала изпревари Genesis G90 и Volvo S90. При всъдеходите първото място беше за Honda Ridgeline. Той изпревари Ford Super Duty и Nissan Titan. В новата категория – за миниванове и кросоувъри, спечели Chrysler Pacifica.

Снимка: Autogiude

0 от 500
  • #16
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Разбира се,че американецът е по-претенциозен,винаги е карал по-луксозни и оборудвани автомобили, с по-добра возия от европейците,които наблягат на по-непретенциозни и евтини класове като Голф,Клио,Форд Фиеста-най-продавани в Европа, също Опел Астра и Форд Фокус, тук там някой скучен Пасат и Мондео или някой паркетник като Тигуан.Това са коли за НЕПРЕТЕНЦИОЗНИ КЛИЕНТИ,каквито са в Европа.Митът за пртенециозните европейци рухва ,когато погледнеш продажбите на колите по класове и оборудване.
  • #15
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това не е вярно.Европа прие американската култура,потребителска култура.Така и при автомобилите всички луксове се внесоха от американския вкус.Американецът има много по-стара култура в автомобилно отношение,във всичко Европа се учи от САЩ. И колите и днес американските са по-луксозни и красиви от европейските,които са едни компромисни автомобили,но далеч от американския лукс.Американците са и по-богати,каквито винаги са били.Стандартът им е по-висок.Американците не карат допотопни пикапи!
  • #14
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не можеш да сравняваш следвоенна Европа с САЩ 40-50-60 години. След това нещата се обръщат - европейците са много по претенциозни от американците. И по-богати. Това че американците карат допотопни гигантски пикапи и седани е по скоро заради това, че градовете им позволяват. Вземи един F-350 HD и се поразходи из Амстердам например. Ми 90% от улиците са непревземаеми за теб. В Европа се живее по-качествено, храната и колите са по добри от в САЩ.
  • #13
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Кади ( преди 1 година )
    Пакард слагат климатик през 1940 година. Порше не са произвеждали коли преди войната.
  • #12
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Порше, друг път. В Америка слагат първия климатик на кола.
  • #11
    2 rate up comment 19 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Какви линкълни и кадилаци сънуваш с климатици преди 70 лета. Порше първи слагат климатик.
  • #10
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Американците понеже не разбират от автомобили затова карат Линкълни и Кадилаци от 50-те години с климатици,автоматици и комфорт.А европейците понеже разбират се бутаха във фолксвагени като запорожец със заден двигател и 40 коня и опел кадет с 50коня с ръчки на стъклата и размери като рено клио!
  • #9
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Изобщо не е до вкус. Кой ще предпочете болт пред волвото, тойота камри пред панамера или 5та серия ? Никой нормален, който се занимава с автомобилна журналистика. Я ги питайте съдиите коя ще вземат ако им я дадат без пари. В конглокса гледат съотношението със цената на колата, което значи че този резултат е предпочитанието на няколко човека, което пък го прави напълно безмислено. Не показва коя е най-добрата кол, защото и без това някои са несравними. Обаче носи продажби на някой.
  • #8
    17 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 1 година )
    До,анонимния!Да, точно така.Европейския вкус е Fiesta,Golf,Clio и т.н.,които дори апачите в резервата не биха погледнали!
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    МЕТАХА ( преди 1 година )
    Lincoln NAVIGATOR