Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

Технологията MHEV Plus ще се появи при следващото поколение на модела

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

Компанията Volkswagen ще разшири хибридната гама на най-популярния си модел Golf, като ще добави в нея две нови модификации - MHEV и MHEV Plus. Екип на британското издание Autocar тества прототипи, оборудвани с новите технологии и разкри впечатленията си от тях.

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

MHEV представлява абревиатура на mild hybrid electric vehicles. Това е по-достъпната версия, при която се използва стандартен двигател с вътрешно горене – в случая 1,5 TSI, допълнителен стартер-генератор с ремък и 48-волтова литиево-йонна батерия. Стартер-генераторът помага за ускорението и възстановява енергията от спиране, като я събира в акумулатора. Тази версия ще се появи на пазара през 2019 г.

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

По-сложният вариант - Volkswagen Golf MHEV Plus, разчита на допълнителен електромотор с 35 к.с., който може да бъде поставен както на предната, така и на задна ос. Тази система осигурява по-голяма икономия на гориво, тъй като при нея рекуперацията на енергия работи дори при включен двигател.

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

Като цяло и двете схеми за предназначени предимно за икономия на гориво и подобряване на управляемостта, а не за добавка на мощност. Вторият от двата прототипа е все още на ранен стадий на разработка, като се очаква той да бъде готов за следващото поколение на модела.

Volkswagen готви напълно нова хибридна система за Golf

В момента в гамата на най-успешния модел на Volkswagen се предлага хибридна версия със зареждане от мрежата – Golf GTE, както и изцяло електричцески вариант. Според експертите, именно Golf MHEV може да стане по-достъпна като цена алтернатива и единствен начин за използване на двигатели с вътрешно горене при новите екологични изисквания.

Снимки: Autocar

0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 7 rate down comment
    За ( преди 1 година )
    ужас на Дошо-ваците VW Golf пак е номер 1 по продажби за 2017г. VW Golf - Кралят!
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    каквито и падащи реклами да правите на страниците си......нито Шкода.......нито никоя Германска кола(направо ми се повръща от тях).......................Само Япончик Самурай
  • #6
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ВАГ, че са изпаднали не е лъжа, но според мен няма по-изпаднали от тези, които още им вярват на лъжите. Във форума остана само един представител на х0м0дружинката приятели на ВАГ.
  • #5
    13 rate up comment 8 rate down comment
    ВАГонетка ( преди 1 година )
    До кога ще ни занимават с прототипите, макетите и рисунките на тази изпаднала марка. Вече дори не пишат след колко години ще ги изкарват прототипите, защото взеха да стават прекалено банални с лъжите си. Вече дори не споменават за фантастичните разходи на гориво, защото, както бяха тръгнали, вече моделите им трябваше да връщат горивото. Какво стана с онаь триколка за над 100 000 евро, която харчее под 1/100? Къде е онова Троше с над 500 к.с. и разход под 2,5/100? Къде са и кой ги е виждал?
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    До 2 рияя и 3-тияя ( преди 1 година )
    Доше,хапчетата!
  • #3
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Преди време ФВ уж щяха да пускат кола с разход 1/100, но спряха дори трилитровото лупо, което беше с ужасяващ цена. Сега щели да минават на електрички... Няма смисъл ФВ, няма смисъл. Закривай.
  • #2
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тея нещастници пак с прототипи облъчват нискоинтелигентната фенска маса. Нещо обаче спряха с гръмките разходи на гориво 1-2/100. Това хибридче прототип с електромотор, като за честачки едва ли някога ще види бял свят. Изобщо да не су мъчат, че отново реалният му разход ще бъде колкото на нехибриднине ем вурсии и некой няма да го к,пува, а само межд, ррадставителствата ще си ги прехвърлят и ще нядуват бялона с многото продажби.
  • #1
    6 rate up comment 11 rate down comment
    VW Fan ( преди 1 година )
    Интересува ме само ако ми изгасне на светофар дали ще мога да отбия само на стартер или ще се разквичи пистовия ремък и няма мога да помръдна : D Докато ги има тея преходни форми на задвижване, все по-смешно ще става! Това е като DVD с гнездо за VHS касетка, дето след 2 години го засилваш в кофата : D