Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Най-здравите коли в Европа според TUV

Класацията е направена след проверка на 10 млн. автомобила

Най-здравите коли в Европа според TUV

Германската организация TUV обяви списък на най-надеждните автомобили за периода юли 2016 – юни 2017 г. Експертите са направили класацията въз основа на 10 млн. технически прегледа на автомобили, които засягат техните основи агрегати.

Най-надеждните коли в Европа

Изследвани са 225-те най-разпространени модела в Германия и съответно в Европа. Инспекторите на TUV са анализирали над 100 параметра по време на проверките, като в класацията са отчетени само 18-те най-сериозни. Сред тях влизат дефекти на двигателя, скоростната кутия, шасито, окачването, ходовата част, кормилното управление, осветлението, спирачната и изпускателната системи.

Най-надеждни автомобили на 2-3 години:

Най-надеждните коли в Европа

Mercedes-Benz SLK

Volkswagen Golf Sports

Mercedes B-Class

Mazda 2

Mercedes M-Class

Opel Mokka

Audi A1

Audi Q3

Audi Q5

Porsche 911

Volvo V40

Автомобили на 4-5 години:

Най-надеждните коли в Европа

Mercedes B-Class

Porsche 911

Mazda CX-5

Audi Q5

Mercedes SLK

Seat Mi

Audi TT

Mercedes GLK

Opel Agila

Mercedes M-Class

Автомобили над 6 години:

Най-надеждните коли в Европа

Porsche 911

Audi Q5

Audi TT

Honda CR-V

Mazda 3

BMW X1

Kia Venga

Volkswagen Golf Plus

Audi A4/A5

Ford Fusion

В класацията за автомобили над 8 години първото място отново е за Porsche 911.

Снимки: Производителите

Тагове: tüv tuv
0 от 500
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    kretini ( преди 1 година )
    Класацията може да важи само за Германия. С Български горива, консумативи и пътища няма да е така.
  • #30
    9 rate up comment 3 rate down comment
    дпа ( преди 1 година )
    Е има ли още хора вярващи на тези геманци? От 10 години ги хващат в лъжи за какво ли не и особено за "уникалното има качество", те даже си го признават, дела се водят и пак немско та немско. Разбирам, пред тур...чоля, пама...ци, мюсул...мани и разни подобни номера минава, но сериозен човек освен да го хване жал и да се посмее, няма как да се върже!!! Жалко е наистина, за автомобилите е жалко!!!
  • #29
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Цугцванг ( преди 1 година )
    Класацията е малоумна. Модели които дефектират повече са по-често в сервиза и съответно са по-стегнати за пред ТЮФ-прегледа, просто защото по-скоро а били в сервиз. С една дума класация за немски фенчета, т.е. баламурници.
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    рено вече е извън всякакви класации, а Нисан го заместиха на последните места.
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    А бе .. ( преди 1 година )
    тая "фирма" рено не беше ли от ЕС, та вече даже и на последните места не я включват, въпреки напъните на из-хехе-калия и подобните му Факт-и?
  • #26
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Брандът трябва да има доста висок праг на продажби в Германия, не в Европа. " То си пише бре! "Изследвани са 225-те най-разпространени модела в Германия и съответно в Европа." Можеш ли да четеш? Щом дръпнатите не могат да вкарат нещо в 225те най-разпространени модела, включвайки Европа, за какво да ги включват? Те са по редки и от ****** висшисти
  • #25
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До анонимния с нисан ( преди 1 година )
    Пич, това, че приятеля ти не си е поддържал колата не значи, че марката Нисан е скапана! Навремето като дойдох в Германия бях с един стар сивик, но без проблеми минавах ТЮФ 3 пъти без забележки! После го разкарах, защото потребностите ми изискват друг тип кола! Като се появят децата се променят доста неща!:))) Та, важно е как се кара и как се поддържа колата! Самата марка почти няма значение! Зависи дали я кара спокоен човек или някой дето вдига 200-та, преди да потегли!
  • #24
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В нито една от класациите, които са извадили тув няма гоуф на 2ра позиция, дори и близо до 2ра няма. Да не говорим, че километрите на колите са различни и напрактика сравняван автомобили седяли в гаража с такива, които се карат ежедневно. Не сравняват проблемите, които са възникнали по някъв критерии. Общо взето глупост поредна за реклама на "местното". А критерия за присъствие в класацията е още по-***.Просто думи нямам. Ама нека форумние вагонетки да се радват, че зима иде и пак с рейса ще са
  • #23
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе то е ясно, че класацията е скалъпена, така че да прави реклама на немските трошляци. Аз карах едно ауди а6 преди сегашния ми автомобил. 3.0 дизел, както повечето в БГ. Хубав автомобил, ама все нещо му се сменя и то за сумати пари. Просто ми писна да се разправям със сервизи и да давам пари по тая кола. Иначе е хубава да. Сега карам хонда леджанд 2008. Харчи малко повече от дизелите, но няма място за сравнение- само масло в сервиза и много кеф по пътищата. Това е.
  • #22
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    По-добре прочетете условията за класиране на сайта им. Брандът трябва да има доста висок праг на продажби в Германия, не в Европа. Това изкючва три японски марки и двете големи корейски. За каква обективност говорим!?