IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиум SUV-моделите задминаха луксозните седани

Новото Volvo XC60 е лидер по продажби в сегмента в Европа

Премиум SUV-моделите задминаха луксозните седани

Новите модели на Volvo, Audi and Mercedes-Benz изместиха луксозните седани със средни размери по по продажби в Европа. Това сочи проучване на JATO Dynamics за продажбите през първата половина на 2017 г.

Премиум SUV-моделите задминаха луксозните седани

Според изследването, модели като Volvo XC60, Audi Q5 и BMW X3 вече са по-популярни от седаните и комбитата Mercedes-Benz E-Class и BMW 5-Series. За първите 6 месеца сегментът на средноразмерните луксозни SUV-машини се е увеличил с 23% до 242 682 продадени коли.

Лидер в класа е Volvo XC60 (на снимката) с 51 563 продажби, следван от Mercedes-Benz GLC с 37 545 бройки. За сравнение, седаните и комбитата също се продават по-добре, като ръстът при тях е 13% - до 219 404 единици.

Премиум SUV-моделите задминаха луксозните седани

Експертите са на мнение, че до края на годината сегментът на луксозните SUV-модели със средни размери ще достигне половин милион продажби, след като през миналата година той завърши с 409 196 бройки. Пазарът на този тип автомобили е съсредоточен най-вече в две държави – Германия и Великобритания, на които се падат 46% от резултатите през първите 6 месеца.

Премиум SUV-моделите задминаха луксозните седани

Всъщност този клас е наистина уникален, тъй като това е единственият луксозен премиум-сегмент в Европа, в който начело не е модел на Audi, Mercedes-Benz или BMW. Очаква се битката в него да стане още-оспорвана след появата на пазара на новите BMW X3 (на снимката), Alfa Romeo Stelvio, Range Rover Velar, Jaguar F-Pace и Mercedes GLC Coupe.

Снимки: Производителите

Тагове: suv
0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Xaxaxaxa VAG-иналчо нямал нито една китайска част по колата си хахаха всичките му от Порше хахахах, дооообре!Пак успя да ми оправиш деня! :)))))
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, нямам нито една китайска част по колата си! Части купени от Порше, няма нито една китайска. Частите от Адана пазар се вграждат в други марки...
  • #5
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ееее, ама бива ли така да засягате немското фенче на немско и китайско!Недейте така!Само една немска каска остана във форума и вие сега ще вземете за е изгоните. Тогава кой ще ни разсмива по цял ден? А?Така, че малко по-лекичко го гъбаркайте, за да не се обиди!
  • #4
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Волво не е китайско и немските кошници не са немски е самата истина.Съгласен!
  • #3
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Така е!Все едно да кажете, че немските бракми са немски, като частите им идват от Китай и се сглобяват от тарамбуки в германия.Моля, правете разлика...
  • #2
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Жоро ( преди 6 години )
    Волво е собственост на Geely,а не е китайско производство.Сглобява се в Швеция. То е все едно да кажете,че Ленд Роувър е индийски защото собственик е Тата.Моля,правете разлика...
  • #1
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    да си вземеш китайско волво при при наличие на макан явно на еврогейците здраво са им промили главите