Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

ABT представи Golf R с 400 "коня"

Увеличението с близо 100 к.с. е постигнато само с инсталирането на нов софтуер

ABT представи Golf R с 400

Volkswagen Golf винаги е бил един автомобилите, който свързваме с много модификации, тунинг и допълнителни “коне”. Оригиналният хотхеч се промени много през последните повече от 4 десетилетия и вече разполага с по-висока мощност отвсякога, поне що се касае до върховата R версия. Но винаги може още, нали така? В това са убедени германските тунинг специалисти от ABT Sportsline, които представиха пакет от подобрения за Golf R, с които оптимизират както външния вид на лютия хечбек от Волфсбург, така и неговите динамични характеристики.

ABT представи Golf R с 400

В крайна сметка, в основата на проекта стои неговата мощност от 400 к.с. От ABT са успели да я увеличат спрямо фабричните 310 к.с. с използването само и единствено на нов “чип” с модифициран софтуер на управляващата двигателя електроника. В резултат на това е увеличен и максималният въртящ момент на 4-цилиндровият турбо двигател до 500 Нм. Всичко останало по двигателя и задвижващия тракт е запазено непроменено - в това число и системата за двойно задвижване, която има достатъчно ресурс, за да се справи с допълнителната мощност.

ABT представи Golf R с 400

Клиентите могат да спрат дотук или да добавят към това ново спортно окачване с по-дебели стабилизиращи щанги и по-ниски пружини (20 мм отпред и 25 мм отзад). За по-претенциозните от ABT предлагат регулируемо по височина окачване, с което шасито може се приближи с до 45 мм до асфалта, което подобрява както поведението на колата, така и нейния външен вид. Всичко това е комбинирано със спортна спирачна система, използваща 6-бутални спирачни апарати.

ABT представи Golf R с 400

Във визуално отношение от ABT осигуряват на своите клиенти избор от два вида джанти, наречени DR и ER-C. Същите могат да са боядисани в различни цветове, а размерът им варира, като най-големият е 20 инча. Пакетът се допълва от нови прагове, дифузьор под задната броня, спортна изпускателна система с четири крайни тръби, както и дребни детайли в интериора. Не е зле за Golf с 400 к.с.

ABT представи Golf R с 400

ABT представи Golf R с 400

Снимки: ABT 

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Жоро ( преди 1 година )
    Хубаво е голфчето, но предпочитам Фокус РС пред голфа!
  • #18
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Оня ( преди 1 година )
    А и Да!! Ако беше малко по умен щеше да разбереш,защо ВАГ са най-добрите при чип тунинга...Заради компютрите,който се поставят при тях а именно Бош който носят най-много... Ама ти откьде да знаеш,като си от Село!!!!!!
  • #17
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Бай Оня ( преди 1 година )
    Хаха Пластмасов ако ФАУВЕ е Пластмасов какво да кажем за Койота направо Бакелит хомос сапиенс!!!! Хората ги е яд, че в момента ВАГ групата кьм днешна дата са най -подходящи за чип тунинг и малко дете го знае.. Ей виж малко Руснаците на тази тема имат 1000клипа -Бай Ганьо образовай се!!!!
  • #16
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    VW - Да живее пластмасовата посредственост!
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Край ( преди 1 година )
    Не ви трябва в София средната скорост в час пик е под 15 км.в час.
  • #14
    3 rate up comment 18 rate down comment
    bmw435i,X3G01 ( преди 1 година )
    Tuk e miastoto da obiavia 4e ot dnes smeniam nika si na Bmw435i,X3G01 za da spazia tradiciata da se podpisvam s kolite koito pritejavam na momenta.Minalata sedmica podpisah dogovor za pora4ka na nai-novoto vse o6te ne izliazlo oficialno v prodajba BMW X3. Sega ostava da bada tarpeliv do 21.01.2018 kogato 6te pristigne novia mi high teck ultra luksozen premium SUV
  • #13
    11 rate up comment 7 rate down comment
    дошо е бот ! ( преди 1 година )
    евала дошо! всички коментари долу кога успя да ги напишеш ти си БОТ !
  • #12
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да дойде дръпнатия да обясни как немските са нежни, изцедени на макс и на тунинг не носят. Тоя същия мотор с още леки доработки ще отиде на 600-700
  • #11
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    С тези нископрофилните гуменки и джанти 18-ки, ки като гледам е идеален за България. Ще има да криви джанти и да цепи гуми на седмица поне по веднъж. А как хубаво ще вози няма да повярвате. По клинична пътека може да дават вече по един Гоуф за няколко дена за да разбиете камъните в бъбреците. А софтуерното увеличение на немските магарета кърти просто. Пипнат малко софта и колата лети, като самУлет, харчи, като мотопед и има емисии, като на велосипед. Тея са гоуема раота ви казвам. немат стигане!
  • #10
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Фолк с Ваген - Царете на софтуера В софтуерният клас ВАГените са царе, а Гоуфу е цар на царете от където и да го погледнеш. Кеф то софтуер, кеф ти нафтова печка, кеф ти леген, кеф ти каруца, кеф ти трошка. Цар ви казвам е нема грешка!