IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният Citroen C4 Cactus получи „летящо килимче”

Кросоувърът се превърна в хечбек и получи нов двигател

Обновеният Citroen C4 Cactus получи „летящо килимче”

Компанията Citroen официално представи обновения си кросоувър C4 Cactus, който вече ще бъде позициониран като хечбек. Голямата промяна при модела е в окачването, както и в липсата на станалите емблематични за него защитни елементи по каросерията Airsumps.

Обновеният Citroen C4 Cactus получи „летящо килимче”

Обновеният Cactus е поучил нов тип окачвне, което заменя досегашното Hydractive (хидропневматично). В Citroen сравняват новата система с „въздушно килимче”, като ефектът за това се постига с поставянето на хидравлични ограничители в амортисьорите. Тяхната цел е да ограничават и поглъщат енергията при спиране и преминаване през неравности.

Променен е и дизайнът на екстериора, като вече ги няма познаните въздушни балончета (Airdumps) на вратите и на броните. Те предпазваха каросерията от одрасквания и леки сблъсъци. Сега тези елементи са останали единствено на праговете.

Моделът е получил и нов двигател – 1,2-литров бензинов турбомотор с 3 цилиндъра, развиващ 130 к.с. Той се комбинира единствено с механична скоростна кутия. Citroen C4 Cactus ще продължи да се предлага с бензинови двигатели с 81 и 110 к.с., както и с 1,6-литров дизел със 100 к.с. На по-късен етап ще се предлага още един дизелов мотор, развиващ 120 к.с.

В списъка с оборудване на обновения модел влизат 12 електронни асистента и системи за безопасност. Сред тях са функция за следене на лентата на движение, системи за мониторинг на „слепите” зони, функция за разпознаване на пътните знаци и система за внезапно спиране.

Освен това инженерите на Citoen сериозно са подобрили шумоизолацията на салона, а също така са сменили и предните седалки на автомобила.

Снимки: Citroen

0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    МдаМ говоренето с български индивиди е трудно поради различните степени на еволюционно развитие!
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Всъщност ( преди 6 години )
    Пежо/Ситроен що-годе измиват лицето на френското автомобилостроене, периодично зацапвано от недоразуменията на Рено.
  • #6
    1 rate up comment 14 rate down comment
    ФАКТ е ... ( преди 6 години )
    че доста си се увредил от каране на рено, щом сравняваш "коли" от тая пишман-марка с такива на БМВ!
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    Па те си им ръфат от пазара и не само те Хюндай дори почнаха да им ръфат от пазара!
  • #4
    7 rate up comment 6 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    Брей анонимен много си агресивен бе брат чак недоразвити фенчета обиди.Сопри се малко!Тва сте германофилчетата тръгвате да приказвате германците колко са велики некой ако каже Б скачате на бой.Сопри се малко не сме в кръчмата!
  • #3
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Никола ( преди 6 години )
    Въпросното ново окачване вероятно ще е екстра с доплашане , старото хидроактивно си имаше своите минуси , освен цената разбира се . Като бивш собственик на такива Ситроени съм забелязал , че колелата на задният мост когато паднат едновременно в дупка су чува силен удар , на пътниците често им прилошаваше от лекото полюшване , сферите да консуматив като постепенно се влошава возията , липса на майстори и проччее. Иначе новия Кактус ми харесва повече от преди , но защо не няма автомат е загадка.
  • #2
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Последния бастион на немците са луксозните коли това е истината, в другите пазарни ниши затъват. Първо дизелгейт, после Тойота Рено-Нисан и Тесла им отмъкнаха технологичната хибридно-електрическа революция под носа. Волво и Маск избутаха Мерцедес и МАН от монопола на товарния пазар. Сега остана китайското Волво и индийския Ягуар да почнат да им ръфат и от премиум пазара.
  • #1
    16 rate up comment 8 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    Така ги биха немските марки че Пежо-Ситроен купиха Опел барабар с Воксъл.Фау Ве са с намаляващи продажби а БМВ и Мерцедес никога не са били в класа на която и да е днешна френска марка!Та не виждам кво са били и къде!Единствено при електричките БМВ И3 може да се постави в класа на Рено Зои и Реното го бие по продажби съотношение цена качество цена пробег!