IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes изтегля над 1 млн. коли в сервизите си

Проблемът е във въздушната възглавница на шофьорското място

Mercedes изтегля над 1 млн. коли в сервизите си

Концернът Daimler обяви сервизна акция на повече от 1 млн. автомобили Mercedes-Benz. При вътрешно проверка е бил установен производствен дефект, заради който въздушните възглавници от страната на шофьора могат да се задействат, без да има нужда от това.

Mercedes изтегля над 1 млн. коли в сервизите си

Причината за проблема е лошо заземяване елементи от кормилната уредба, които могат да предизвикат активиране на еърбега. Дефектът е открит при моделите A-, B-, C- и E-Class, седаните CLA и кросоувърите GLA и GLC, произведени през периода 2012-2018 г. Точната бройка на колите не се съобщава, но е известно, че 495 000 от тях са продадени в САЩ, 400 000 във Великобритания,76 000 в Канада и „няколстотин хиляди” на други пазари.

От Mercedes-Benz уточняват, че повредата няма нищо общо с пиропатроните на компанията Takata, заради които в сервизите бяха изтеглени близо 100 млн. автомобили. Дефектът не представлява опасност за живота на возещите се в колите, но вече е имало няколко случая на самостоятелно активиране на възглавницата, при която шофьорите са получи порязвания и натъртвания.

Всички собственици на автомобили, за които се смята, че са оборудвани с проблемните устройства ще бъдат уведомени от дилърите кога да посетят сервизите за отстраняване на повредата. Ремонтът ще отнеме около час и ще бъде за сметка на компанията-производител. От Mercedes призовават собствениците на автомобили на марката, ведната да посетят сервиз, ако на таблото им светне червената лампичка на пиктограмата на въздушната възглавница.

Снимка: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    Така става когато бързаш да пускаш в производство недоконструирани автомобили. Истината е, че инженерите не са виновни - мениджърите ги принуждават да бързат в работата си за сметка на качеството, защото забавянето на един модел или версия дори с няколко месеца води до огромни загуби. А при толкова производители надпреварващи се в едни и съи класове просто няма друг начин. Отмина времето на свръхинженеринга и качеството в автомобилното машиностроене.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Муу или nev!? ( преди 1 година )
    Един и същ дотолкова увреден от каране на рено, че пише сам на себе си ...
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Автомобил произведен след Юни месец, влиза в новата година. Така вървят и моделните номера
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    нев това което си написал важи в пълна сила за всички немски производители. точно в края на 80те са се събрали да се разберат за контролираното качество което от тогава е факт. направили са си картел за качество цени и достивчици а клиентите да го дуат. предполагам само опел не е участвал в седянката им и поради тази причина му биха шута за да ну им мъти водите. а най лошото е че тези картели не са само при автомшбилите а в цялата им промишленост. фактите за многото скандали го доказват.
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    "Nev,какво имаш предвид за Рено и Китай в случая с лошо заземените елементи на кормилната колона,защото Рено в Мерцедес участват сао с двигатели, не и с тези части,та не виждам връзка с това което си написал..." Ами не е сложно да откриеш връзката! Визирам прословутото немско качество и в частност това на Мерцедес, което се изгуби тотално някаде в края на 80-сте, от както почнаха да използват чужда продукция в своите автомобили и изнесоха в Китай и каде ли не производството си!
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    не само двигатели и платформи и шасита. нали се сещаш че покрай всичките тези неща вървят една камара части и елементи без които не може. естествено че няма да ти дадат пълен списък с всичко коуто слагат от руно но бъди сигурен че нещата едва ли са малко.
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Ммм ( преди 1 година )
    Nev,какво имаш предвид за Рено и Китай в случая с лошо заземените елементи на кормилната колона,защото Рено в Мерцедес участват сао с двигатели, не и с тези части,та не виждам връзка с това което си написал, че чак и разказ да стане. Заземяването къде и как ще стане се прави от конструктори,а в завода само се сглобява без да се изменя.
  • #5
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Те хубаво да ти дадат един, ама сещаш ли се какво би се случило, както си караш и да ти се отвори въздушната възглавница? Примерно си на магистрала и караш бързо или на планински път със завои. Докато спруш щу си я в канафката, я в някоя урва или пропаст. Родната полюция ще напише в протокола за ПТП "несъобразена скорост" и никой дори няма да се замисли, че еърбега ти се е отворил преди, а не след катастрофата, а ти ще си един от статистиката, както и тези, които возиш.
  • #4
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    да дадат един насам,пък голям праз че е с дефект 8=)
  • #3
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    Преди няколко дена написах за Мерцедес, Рено и Китай появили се смислово в едно изречение! Сега виждаме и последиците! Дано не стане цял разказ!