IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Първият Polestar: 600 коня, карбон и продажба само на лизинг

Купето е получила уникално активно окачване

Първият Polestar: 600 коня, карбон и продажба само на лизинг

Компанията Poelstar, която доскоро беше заводско тунинг-ателие на Volvo, но вече е отделен производител макар и част от шведския концерн, представи първия си модел. Това е купето Polestar 1.

Първият Polestar: 600 коня, карбон и производство в Китай

Автомобилът е оборудван с хибриден силов агрегат, за който засега не се съобщават технически подробности. Известно е единствено, че мощността му е 600 к.с и 1000 Нм въртящ момент. Само на електричество купето може да измине 150 км.

Според информация на британското издание Autocar, задвижващата система на Polestar 1 се състои от 2,0-литров бензинов двигател, който задвижва предните колела и два електромотора, отговарящи за работата на задните. С помощта на електроморите инженерите контролират вектора на тягата, който разпределя въртящия момент между колелата в завоите.

Моделът е изграден на модулната платформа SPA на компанията Volvo. Това е първият автомобил в света, оборудван с активно окачване CESi, разработено от компанията Öhlins. При него всяка стойка е оборудвана с електронно управляеми клапани, които в зависимост от стила на шофиране и пътните условия сменят твърдостта си. Параметрите се променят от салона.

От Polestar допълват, че 50% от компонентите на платформата на купето са създадени от инженерите на компанията без чужда помощ. Повечето от елементите по каросерията са направени от карбон, което е позволила свалянето на 230 кг. от теглото. Разпределението на тягата е 48:52 в полза на задната ос.

Производството на първия самостоятелен модел на Polestar ще се осъществява в завода в Ченду (Китай). Автомобилът ще може да бъде закупен само онлайн и на лизинг за 2 или 3 години. В месечните вноски са включении сумите по застраховки, техническо обслужване и дори измиване. Моделът ще има и уникална система на заключване, свързана със смартфона на собственика. Така само той ще иможе да прехвърля електронния ключ на други хора.

Всички следващия модела на Polestar ще бъде изцяло електрически. Първият от тях – Polestar 2, ще излезе през 2019 г. и ще бъде директен конкурент на Tesla Model 3. След това ще се появи и електрически кросоувър – Polestar 3.

Снимки: Polestar

Тагове: polestar 1
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 1 година )
    Mустанга от 2 години. Консепт купето на Волво беше представено 2013. Разкажи ни повече за твоите сметки. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20375-volvo-iska-koronata-v-premium-segmenta/
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Striker ( преди 1 година )
    Начи...Волво ама не е Волво, ми китайско. Поулстар, ама не е към Волво. Поулстар ама...мейд ин Чайна!?! Бааахахахаха! Това някаква шега ли е? *** подигравката марката, честно!
  • #15
    1 rate up comment 8 rate down comment
    До по-долния ( преди 1 година )
    Не знам кога го е рисувал в блокчето на картона г-н Ингелат, ама новия Мустанг се ПРОДАВА по целия свят повече от 2 години! А това волво тепърва я види я не види бял свят и то предимно в Китай.
  • #14
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Първо, до ония хубавец български 'хубава работа ама', що не отидеш да им кажеш на хората как да го направят, явно разбираш повече от спортни коли!!! И до ония другия хубавец 'в профил', този дизайн на Томас Ингенлат излезе през 2013, а мустнагът, който уж прилича на Polestar-а е от 2015, ти сметни!!!
  • #13
    15 rate up comment 3 rate down comment
    пропов ( преди 1 година )
    Дизайна е супер според мен.Страхотни пропорции, тежкарски и солиден. Никакви веселяшки залитания с лампички и джвъчки. Колата излежда като излята от цяло парче метал. Излъчва надмощие. Абе в момента не се сещам за друг автомобил с такова излъчване. Концепцията за задвижването е доста добра. Карбона ще помогне за теглото и здравината... Тия хора заслужават да успеят.
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    супертъпа ( преди 1 година )
    що сте написали ролестар не се ли превежда полярна звезда
  • #11
    3 rate up comment 8 rate down comment
    в профил ... ( преди 1 година )
    на 90% копи от новия Мустанг.
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    viva Plovdiv ( преди 1 година )
    Ми чайна, майна!
  • #9
    2 rate up comment 6 rate down comment
    бе хубава работа ама ( преди 1 година )
    на предната ос отиват към 370к.с., а на задната около 230к.с. в същото време тежестта е към задна ос!? + това и батерии с тегло над 100кг ...съмнителен спорт.
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Автотрагедия са абсолютни иdиотi. Да преведете не можете,ама в триенето сте добри. Ду-хай таратора, да не изсъхне.