Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Седанът VW Polo излиза на пазара догодина

Първа снимка на новото поколение на модела

Седанът VW Polo излиза на пазара догодина

Първо официално изображение на следващото поколение на седана Volkswagen Polo се появи в интерне-пространството. Снимката бе публикувана в  профила в Instagram на бразилски журналист.

Седанът VW Polo излиза на пазара догодина

Според информацията, новият Virtus (така се казва моделът за бразилския пазар)  ще бъде представен официално през януари 2018 г. По този начин бе опровергана информацията, според която премиерата на автомобила е насрочена за по-късно този месец.

Известно е, че седанът VW Polo ще получи изцяло цифров приборен панел и нов екран на мултимедийната система. Интериорът почти изцяло ще повтаря този на обновената версия на хечбека, която бе показана по-рано тази есен.

Очакванията са на първо време моделът да се предлага с избор от два бензинови двигателя. За седана Polo са предвидени 1,6-литров атмосферен мотор с мощност 120 к.с., както и 1,0-литров турбодвигател, развиващ 128 к.с.

Снимка: Instagram
 

Тагове: volkswagen polo
0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ти, освен че си сляп, си и *** на всичкото отгоре! Поло с бензинов двигател няма ли бе, ***?Има, нали!? А сега пак се върни и чети, докато ти уври кухата глава!
  • #14
    0 rate up comment 6 rate down comment
    до: До слепока отдол ( преди 1 година )
    Аве селски, нали пишеш за разход, реален при това. Кажи къде го направи с това в статията, като още не е излязло. Значи япо всякаква логика става въпрос за актуалния модел Поло. Той има ли дизели бе 0ли“ Има нали! Е за тях ти пиша. Аз може и да съм слепок, защото скоро не те е гонил смок с едно око, но ти определено си много вдлъбнат. Ама много! Типичен ВАГ-инист!
  • #13
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Самият факт, че поло седан се прави за развиващите се страни, говори достатъчно за това, в какъв клас е.
  • #12
    21 rate up comment 1 rate down comment
    До слепока отдолу: ( преди 1 година )
    Какъв дизел те гони бе, чиляк.Двигателите са бензинови!Не го ли прочете? А Приус е с два класа нагоре, толкова, колкото и Трабант и Ладата, дето я караш са коли!
  • #11
    3 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А кой е казал на кого колко пари са му скъпи бе пр0шляк ВАГ-енски? Значи си съгласен за някаква табуретка да дадеш 15-20 000 евро?! Ти в ред ли си? Имаш ли връзка с главния мозък изобщо, като пишеш подобни простотии? Среден разход 6/100 за този сегмент и нафтова печка са доста моето момче. Има много по-добри предложения,като цена,качество и икономичност.И за какъв Приус бълнуваш само, като Приуса е 2 класа отгоре спрьмо табуретката и всяка година е избиран за най-икономична кола с двг. Капиш!
  • #10
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Бацка, на теб 15-20 000 евро са ти скъпи, ама в Европа хората не са такива прошляци като теб.Колкото до качеството и изпълнението, то при Полото те са в пъти по-добри от твоята ладичка, дето караш.И реален разход от 5,5-6 литра средно е нисък!!!Моят кум кара Приус.По-точно го спуква от каране(над 50 000км годишно му върти) и има среден разход от 6-6,5 литра!
  • #9
    6 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ВАГ-и, казваш: „Малко, евтино, икономично и изглежда добре.“ За малко съм съгласен, за евтино също, но евтино, като материали и изпълнение, а не като крайна цена, икономично на книга, но не и на пътя, а за изглеждащо добре е хубаво първо да го видим не мислиш ли или ти си някоя врачка. Между другото, като каза евтино били ни светнал за ориентировачната цена и какъв разход му дават. Явно вече си успял да го тестваш. Кажи подробности!
  • #8
    6 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Разпъната табуретка значи са решили вурстовете да пущат! И що така, като си имат Рапид? Или видяха, че Рапида добре върви и решиха и те, като жабата да вдигнат крак.Факт е, че Шкода са най-добрата компания във Фолк с Ваген-Труп! Най-добри въпреки компанията майка, а не заради нея. Даже немците ги е толкова яд от факта, че чехите им го слагат, че дори и новини пущат по въпроса за вътрешната конКуренция. Пълни нещастници и измeKяри немски!
  • #7
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Трагедия ..
  • #6
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Седана умира...тепърва започват да го правят, при това в малкия клас Сгрешена концепция според мен. Както по долния спомена, има вече евтин Шкода Рапид