IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ракриха какви двигатели ще ползва BMW Z4

Възроденият роудстър няма да получи M-версия

Ракриха какви двигатели ще ползва BMW Z4

Топ-версията на възродения роудстър BMW Z4 ще получи 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, развиващ мощност от 340 и 390 к.с. Това съобщава изданието BMW Blog, което разкри с какви двигатели ше бъде оборудвано третото поколение на модела.

Ракриха какви двигатели ще ползва BMW Z4

Най-мощната модификация на Z4 ще получи обозначението M40i, като ще се предлага в два варианта на мощност. Вариантът с 340 к.с. ще бъде предназначен за пазарите в Западна Европа и САЩ, докато този с 390 к.с. ще се предлага само в държави, в които изискванията за нивата на вредни емисии не са толкова сериозни.

Базовата версия на роудстъра ще разчита на 2,0-литрова „турбочетворка”, развиваща 251 к.с. и 350 Нм въртящ момент. В BMW не предвиждат появата на чистокръвна М-модификация, която би трябвало да бъде най-бързата и най-мощната в гамата на модела.

Прототипът на BMW Z4 бе показан през август на конкурса за дизайн в Пебъл Бийч. Очакванията са спортният автомобил да започне да се произвежда през 2018 г.

Снимка: BMW

Тагове: bmw z4
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Още от сега виждам бъдещия епизод на Топ Гиър, в който ги сравняват. Ще кажат "BMW е перфектно балансирано, както винаги, и е изключително удоволствие да се кара. Голям, мощен турбо двигател, който е равномерен като атмосферен. Трошльота-та, с нейния 1.8-литров измъчен двигател няма мощност, но пък с гумите от Приус можете да си я хлъзгате и да си мислите, че сте в BMW. И е двойно по-малко пари!"
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да, колега. Обърках се. Хахаха
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    haha ( преди 1 година )
    колега за Астро-Лексуса ли говориш..оня с квадратните капли ..хахаххах той е евро 8,хаха
  • #11
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Най-хубав двигател е един на 10+ години, на Тойота, дет покрива евро 6. Най-здрав, най-екологичен, най-технологичен е на Тойота.
  • #10
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Опел изобретиха ръждата, Форд я внедриха в масово производство, а Тойота я добавиха като задължителна екстра.
  • #9
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ооооооо Опел отдавна са много по добре от Мазда или Нисан относно корозия де
  • #8
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Ауто ( преди 1 година )
    "...ще се използват хубавите Японски ламарини които след 5-та година са надупчени от корозия .." Аз за типично японски такъв автомобил с корозия не се сещам, затова пък хлОПЕЛ, символът на ръждата в световното автомобилостроене веднага ми идва на ум!
  • #7
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Вероятно Супра ще е с 1,6 или 1,8 двигател типично по Японски , и ще се използват хубавите Японски ламарини които след 5-та година са надупчени от корозия ще е типичния ЯПОНСКИ автомобил
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хващам бас че няма да са това моторите , поне за 6-така те и сега Z4 са с 340 коня и ако този вече почети 7 годишен двигател си остане с тази мощност и му сложат М си е жива излагация
  • #5
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На Супрата ще са японски, балансирани без излишно изх-върляне с изпилени моторетки и много турбини. Приоритет ще им е надеждността и икономичността естествено, а не разни недомислици, като немските - ни спортист, ни дъстатъчно бърз да е такъв, но за сметка на това жаден и проблемен.