Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Новата ера за Mazda започва със салона в Токио

Компанията обещава да покаже две напълно нови концепции за бъдещето си

Новата ера за Mazda започва със салона в Токио

Японският производител Mazda обяви началото на „нова ера”, която ще започне на откриващия се на 25 октомври международен автомобилен салон в Токио. Там компанията ще представи два концептуални модела, както и напълно нов бензинов двигател от семейството Skyactiv-X.

Новата ера за Mazda започва със салона в Токио

Първият от двата модела ще бъде компактен хечбек, който трябва да демонстрира най-новите технологии на Mazda. В неговата основа ще бъде архитектурата Skyactive-Vehicle, а под капака – мотор от новото семейство Skyactive-X, който използва иновационна разработка – запалване от бензиново-въздушна смес под налягане.

От компанията са категорични, че използването на тази технологи ще направи двигателите от Skyactiv-X с 30% по-ефективни и по-икономични от сегашните агрегати Skyactiv-G. Освен това, средно със същите 30% ще се увеличи и въртящият момент при новите мотори.

Самите японци признават, че няма да се откажат от използването на свещи за запалване при своите двигатели и моторите от семейството Skyactiv-X представляват само „преходен етап”. Сместта в тях ще може да се възпламенява само при работа на ниски обороти. При по-високо натоварване, както и по-рано, ще се изпозват свещи.

Очакванията са първият модел с двигатели от семейството Skyactiv-X да бъде следващото поколение на Mazda3, което ще се появи през 2019 г. Най-вероятно в Токио компанията ще покаже именно предвестника на този модел.

Новата ера за Mazda започва със салона в Токио

Втората премиера на марката ще бъде концептуален модел с 4 врати, като в съобщението на компанията се казва единствето, че той ще покаже новия дизайн. Той на свой ред предсталява още по-дълбоко изразяване на философията Kodo, на която Mazda залага през последните години. Друга информация за автомобила няма.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda skyactiv-x
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    пропов ( преди 1 година )
    от мазда напоследък само добри новини. Отричат тази перверзия Даунсайзинг, правят супер секси дизайн, качеството им си е номер едно за автомобили до 7 год. от доста време. Колите им не са бездушни като на останалите джапанци. Много много ме радват.
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Хе хе хе ( преди 1 година )
    Тук е сборище на мазните ширпотреби, за които 200к.с. явно е неква невъобразима мощност! ))))
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Skyactive-X + Hybrid Synergy Drive е правилната формула според мен! ТТД показват, че при такова съчетание на нещата ще се получи автомобил с прилични хариктеристики за средния клас с обща мощност над 200 к.с. и реален разход под 3/100. В момента от Тойота го правят този разход, но мощността на хибридите и динамиката им е слаба. Говоря за масовите от рода на Аурис/Ярис/Приус. Иначе спортните им хибриди нямат аналог и са с марката Лексус, но там цените са други. Говорим си за премиум все пак.
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много бързаш за нова Мазда 6 ми се струва! Тя миналата година излезе последната версия, а ти след 1 г. искаш нова. Еми не става. А и модела се продава много добре и едва ли скоро ще видим нова. Първо фейслифт, после може някой друг двигател да сложат и чак тогава. Сегашната на мен много ми харесва. Перфектна е просто. Ако можеха да и сложат една хиридна система от Тойота с новите им мотори Skyactive-X ще бъде нещо страхотно. Много се надявам да го направят.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    off_line ( преди 1 година )
    Кога се очаква новото поколение на Мазда 6?
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до: Нев ( преди 1 година )
    За дизелите съм до някъде съгласен по простата причина, че не са нужни нови двигатели, за да ги обезмисльт. Те и в момента са безсмислени. Дизела е за трактористи и комбайнери, а не за шофьори! За хибридите обаче си в тотална грешка. Какво по-добро от един високоефективен двигател участващ в хибридна система? Просто няма по-добро на този етап. Единствено електричките, но там имаме проблеми със зареждане и автономност. В момента хибридите са най-доброто нещо за придвижване по пътищата.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Гоше, що ще крадеш ток бе? Нали и без това в р0мската махала ток не плащате. Само гледай някой твой батчед да не ти гепи кабела, че много бакър има в него. Ама то и в електричките с тея електромотори има много бакър. Да не се окаже някоя сутрин, че са е обезкостили събратята ти и да е станала, като Флинстунмобила...
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до: гоше ( преди 1 година )
    Абе цър-вул ВАГ-енски, кога успя да слезеш от терасата на 8-мия етаж и слезе в мазето? Нали до скоро опъваше кабел от там. Сега много надолу си паднал нещо панелни плъх такъв. Ама то вьрно на панелните плъхове им е най-добре да си живуркат в мазите. И внимавай с кабелите, че може да стане късо и да изгориш за едното чудо. Не, че на някой ще липсваш, но все пак да ти кажа, че форумът може да осиротее без де-бил, като теб, който всекидневно ни развеселява и идио-тщините си.
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Омръзнаха ми техните "нови ери". Пълна трагедия са! Докато бяха с Форд бяха сто пъти по-добре.
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    е то тия обяваяват "нова ера" през две години, да изчакат поне един фейслифт на модел да направят, пък тогава