IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-луксозната Toyota смени поколенията си

Третата генерация на седана Century ще бъде хибрид

Най-луксозната Toyota смени поколенията си

Компанията Toyota показа първи официални снимки и разкри подробности за третото поколение на седана Century, чийто предшественик се произвеждаше през периода 1997-2016 г. Премиерата на модела ще се състои в края на месеца на автосалона в Токио.

Най-луксозната Toyota смени поколенията си

Габаритите на най-луксозния японски автомобил са дължина от 5335 мм, широчина – 1930 мм и височина – 1505 мм. Разстоянието между двете оси е 3090 мм. По този начин лимузината е с 65 мм по-дълга, с 40 мм по-шиока и с 10 мм по-висока от своя предшественик. Разликата в междуосието е с 65 мм в полза на новата генерация.

Детайли са силовия агрегат на Century засега не се разкриват, но все пак от Toyota съобщиха, че той ще бъде с хибридно задвижване. В основата на агрегата са 5,0-литров бензинов V8 двигател и комплект никелово-метал-хибридни акумулатори. Аналогични батерии се поставят на някои версии на последното поколение Toyota Pruis.

Според запознати, новата Toyota Century e получила хибридната система на предишното поколение на седана  Lexus LS 600h. За това подсказва бензиновият мотор 2UR-FSE, който се поставя и на лимузината на Lexus. Мощността на агрегата на LS 600h е 438 к.с.

В салона на лимузината са поставени 4 отделни кресла, като клиентът може да избира дали те да бъдат покрити с чиста вълна или естествена кожа. За задните седалки са предвидени поставки за крака, функция за масаж, електрическо управление, климатик и аудиосистема с 20 тонколони. Има и отделен развлекателен комплекс с голям екран, монтиран в задната част на подлакътниците на предните седалки.

В оборудването на Toyota Century влизат система за автоматично управление на дългите светлини, функция за предотвратяване на сблъсък, система за следене на мъртвите зони, както и функция за следене на движещите се в близост превозни средство при придвижване на заден ход.

Първото поколение на модела излезе през 1967 г., като се произвеждаше до 1997 г. Втората генерация се появи в ограничена серия от 4 единици, като всички автомобили от нея бяха предназначени за императора на Япония и за неговото семейство.

Снимки: Toyota



 

Тагове: toyota century
0 от 500
  • #30
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Форумния ВАГ-инал пак 0сра форума.Тоя Deбил няма спирка пред нещо.
  • #29
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Уф Doc, успокоих се че това грозилище не е за насБлагодаря ти!
  • #28
    14 rate up comment 8 rate down comment
    doc ( преди 6 години )
    Тази кола е за императора на Япония,кралете на Индонезия,Тайланд,богаташите от Сингапур и т.н.,а не за балкански прошляци и пернишки дървари!
  • #27
    3 rate up comment 6 rate down comment
    AAV ( преди 6 години )
    Иначе съм съгласен, че с тапицерия от плат в този сив цвят салонът на тази луксозна лимузина не изглежда никак луксозно.
  • #26
    11 rate up comment 2 rate down comment
    AAV ( преди 6 години )
    Какъв плюш бе хора... То е написано - ЧИСТА ВЪЛНА или естествена кожа. Вълната се стриже от животните, докато добиването на кожа ги убива. Все повече богати хора в интелигентните страни с еко мислене искат да се откажат от поръчка на кожен салон в колите си. Затова се мисли и за луксозни тапицерии от естествени материали като... вълната например. В тази насока работят и други луксозни марки като Бентли и Ролс Ройс дори.
  • #25
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Въххх, тоз плюш кърти. Мислех че е останал в началото на 90те от миналия век. Жълтурите винаги могат да изненадат с нещо допотпно
  • #24
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    луксозна тойота - несъвместими нещатова са легени по идея и презумпциянямам как един леген да е луксозен - няма как !да си правят легените за ***, латиноси ифилипинци и да се мешат при автомобилите !
  • #23
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Японеца ( преди 6 години )
    "Японец, нали бяхте еколози бе. Кви турбота, кви 5 лева говориш ся, излагаш се."И какво общо има турбото с екологията? Японците от край време са си легендарни в умението да итискат от малолитражни турбинириани двигатели висока мощност, нещо, в което германците чак последните години започнаха да стават добри! Между другото към автомобилите с около 300 к.с добро ускорение 0 -100 км/ч забравих да спомена и Мицубиши Ево!
  • #22
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Божке, какво е това кадифе?
  • #21
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Японец, нали бяхте еколози бе. Кви турбота, кви 5 лева говориш ся, излагаш се.