Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Bosch: Без дизела няма да се справим с новите екостандарти

Спадът в Европа се компенсира от нарастващото търсене в Китай, казва шефът на компанията

Bosch: Без дизела няма да се справим с новите екостандарти

Очернянето на дизела трябва да спре, без двигателите с вътрешно горене постигането на новите лимити за вредни емисии е изключено, настоява главният изпълнителен директор на Robert Bosch Фолкмар Денер в интервю за Automotive News Europe.

Bosch: Без дизела няма да се справим с новите екостандарти
Снимка: Bosch

"За момента положението с нашия дизелов бизнес е добро. В Германия и Европа като цяло има спад, разбира се, но той се компенсира от процъфтяващия пазар на лекотоварни автомобили в Китай", коментира Денер. Той все пак предупреждаба, че лекотоварният сегмент е колеблив и евентуален спад в него може да се отрази тежко на компанията и да я принуди да съкращава работници.

Денер обяснява и защо Bosch, който е сред водещите разработчици на задвижване за електромобили, засега не е изкушен да произвежда свои собствени коли. "Това би ни поставило в конкуренция със собствените ни клиенти. Доволни сме с положението си на доставчик, в което имаме голям успех. Специализираме в разработването и производството на компоненти, които после продаваме на множество клиенти, и чрез това постигаме икономии от мащаба".

Денер споделя, че очаква в края на този година новите предложения за таваните на емисиите в Европа след 2020. Те със сигурност ще са по-строги от досегашните и е илюзия да се смята, че могат да бъдат изпълнени без участието на усъвършенствани бензинови и дизелови двигатели, смята изпълнителният директор.
 

Тагове: bosch
0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 1 година )
    Може би японските вагонетки със същите бензини и дизели много ги покриват.Или па теслата е големото бъдеще с литиеви батерии на панасоник правени за мп3 плейър.Гоуем напредък ша знайш.А ми фалшивите тестове за пробег уж 500 километра ма при незнам си кви уславия накрая 300км с мъка с 40км/ч че то с тая скорост конструктивно не моеш кара на магистрала!
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Къв перфекционизъм може да има в една канцерогенна вагонетка, която не покрива стандартите за вредни емисии в реални условия и съответно не би трябвало да има легалното право да се движи по улиците на нито една правова държава???? Интересно какви нива на шутовщина достига чалга-вагонския инфантилизъм..
  • #14
    4 rate up comment 11 rate down comment
    факт! ( преди 1 година )
    Винаги мейд ин Джърмани ще значи само едно перфекционизъм до последният детайл!Нещо което Мейд ин Юса няма да значи никога!То никога не е и значело!
  • #13
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Долни търгаши ( преди 1 година )
    Безочливи наглеци! Техния софтуер гръмна Дизелгейт, и тоя има наглостта да излиза и да дюдюка, че без дизела не може! И сестра си, и майка си продават тея гащници за пари! Но нищо! Видовден и за вас ще дойде...спокойно
  • #12
    2 rate up comment 6 rate down comment
    факт! ( преди 1 година )
    Електрически транспорт отдавна има при това много ефективен викат му влак!А ел колите ще си останат дълго време екзотика!
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    факт! ( преди 1 година )
    Американците очернят дизела защото искат чрез Тесла да се възродят като автомобилен производител другите им производители ГМ Крайслер и Форд го закъсаха!
  • #10
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Куха. Немска. Хралупа. Тойота отдавна прави огромни печалби от хибридите си с почти нулеви вредни емисии и по-ниски въглеродни емисии от на лоените немски мозъци. Но, разбира се за това са нужни визия и дългосрочни инвестиции - все неща които лоените мозъци не владеят.
  • #9
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Немците въртят, сучат и все дизел та дизел. Не могат завалиите без него. Знаят, че тотално изостанаха във всичко и сега се мъчат да печелят време, като отлагат премахването на нафтовите печки. Набълбукали са се с милиарди инвестиции да развиват дизели, а се оказва, че всъщност нищо не са развивали, а са правили измамни софтуери, за да мамят, както винаги са свикнали. Като не могат да отговорят на новите тенденции да затварят заводите за коли и да почват нещо друго, а не да ни залъгват само!
  • #8
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В много градове по света се движат електрически автобуси или хибридни, както и такива на метан. Така, че не си познал. Има вече хибридни камиони, електрически също. Полека-лека нещата ще си дойдат на мястото. Аз обаче не се притеснявам толкова за тежките машини, колкото за колите. Просто за автомобили дизела трябва да се забрани. Не става 2/3 от колите да кадят, като нафтови печки и да ни тровят!
  • #7
    19 rate up comment 6 rate down comment
    vlady ( преди 1 година )
    Дизелът поне в близките години няма да има читава алтернатива за камиони, автобуси, да не говорим за тежки строителни машини - бензиновият двигател има твърде малък момент при ниски обороти и дори да задвижи някак подобна машина ще работи в тежък режим, ще се скапе бързо и замърсяването няма да е по-малко отколкото на дизела.