Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Samsung направи модулна батерия за електромобил

Многофункционалният блок от акумулатори ще осигурява до 700 км пробег

Samsung направи модулна батерия за електромобил

След модулните платформи, на които вече разчитат най-големите автомобилни производители в света, дойде ред и на подобен тип батерия за електромобили. Тя е създадена от компанията Samsung, като бе представена на автосалона във Франкфурт.

Samsung направи модулна батерия за електромобил

Новата батерия се определя като „многофункционален блок акумулатори за електромобили”. Модулната конструкция използва елементи за захранване от тип 21700 – същият, като при Tesla Model 3. Те се отличават с голяма плътност на енергията и могат да се конфигурират в различни пакети.

Така например, електромобил от премиум-клас, оборудван с 20 модула, ще може да измине с едно зареждане около 600-700 км. За седан може да бъде събрана конфигурация от 10-12 модула, която е достатъчна за пробег от 300 км. Идеята на компанията-производител е броят на модулите да може да се сменя в зависимост от типа превозно средство.

В Samsung са убедени, че многофункционалният блок ще предизвика сериозен интерес у производителите на електромобили, тъй като дава огромни възможности при проектирането на подобни модели. Други детайли за батериите не бяха съобщени.

Снимка: Samsung

Тагове: samsung
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Немските излизат с Бош и Варта. Новите коли блъскани с електроника скапват акумулаторите за макс 3-4г. От тази гледна точка немските акумулатори са си ОК. Монбат няма да издържи и 3г при същите условия. Моята оригинална Варта издържа около 4г и умря главно заради функцията Coming & Living Home и късите разстояния
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тия една батерия за телефон се мъчат вече 15г да направят, почнали за автомобили да правят Няма такъв смях
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До айде айде ( преди 1 година )
    Правиш ли разлика между производство на батерийни клетки и производство на батерия за електромобили от тях? Това е като да гледаш един дворец и една селска къщурка и да кажеш: Е к'во толкова и двете са еднакви, защото са изградени от тухли. И аз мога да правя тухли, та един дворец ли ще ми се опре? Обаче защо ли никой не може да постигне параметрите на Тесла? А не е като да не опитват! Освен това, ако пробегът на Tesla се обърне по Европейския цикъл, то още сега имат 700 км пробег.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Засегна се въпроса за акумулаторите. Бош и Варта не препоръчвам на никого. Едно време бяха добри, но поне от 10-тина години са много, много зле. Доста хора се оплакват. Направени са така, че повече от 1 г. след изтичане на гаранцията не издържат и дават фира. Освен всичко са и доста скъпи и не си заслужават парите. Родните Монбат са доста добри и на ниски цени. 2 г. гаранция имат, а на едната кола вече 6-та година го търкалям и не дава признаци да е зле. Австрийските Банер също са добри батерии!
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е тези какво са измислили само не разбрах. На хибридите на Тойота батериите са на модули от край време и преди всички останали. Хората са го измислили. Цялата батерия няма да да де фира никога. Някой модул, ако се прецака нещо се сменя и готово. 28 модула са и всеки струва по около 100$. Всеки сам може да си ги смени без да ходи в специализиран сервиз. В тубата има доста видеота по въпроса. Така, че няма нужда от статии за фирми, които са открили топлата вода след други.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    thebrainless , в БГ всеки купува евтиното скъпото залежава ако нее взето вече залежало за без пари ... така че проверявай датата на производство , много качествени неща на нашия пазар може да се окажат с незадоволителни параметри
  • #6
    11 rate up comment 1 rate down comment
    thebrainless ( преди 1 година )
    Нямах идея, че Varta са фалирали. Последният ми акумулатор е Varta на поне 3-4, доста добре е. Тоагава мислех да си взема Bosh Silver нещо си, но човека ме посъветва да не си взимам, защото залежавали по складовете поради цената си.
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    айде айде ( преди 1 година )
    ...рев и сополи...вие какво очаквате другите да спят и да целуват краката на Мъск и да го молят за технологично подаяние.Да не говорим че Мъск почна със стандартни батерии.Той още не е видял конглокенция..като се нарояят всякъкви фуражомелки да види..Теслътъ ще седи на щанда с паяжини..
  • #4
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И кво стана сега Тесла каза че след поредица тестове са достигнали до размер 2170 и сега другите копират на готово.
  • #3
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Рено-Нисан е с конглокенцията LG, а къде са немските колуси BOSCH i VARTA, та не правят батерии, упс вторите банкрутираха купи ги френската Валео и ги прати да се правят в Китай, че там се произвежда по-качествено от колкото в Германия.