IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

VW Group няма да се цепи на по-малки компании

Това може да лиши гиганта от допълнителни 50 милиарда евро

VW Group няма да се цепи на по-малки компании

Volkswagen Group няма да се разделя на отделни компании по примера на германския си съперник Daimler. Това заяви на салона във Франкфурт големият бос на VW Group Матиас Мюлер, който потвърди, че концернът а минава през най-голямата трансформация в историята си.

VW Group няма да се цепи на по-малки компании

В понеделник VW Group официално обяви, че ускорява развитието на програмата си за електромобили и ще инвестира нови 20 милиарда евро в нея в следващите 12 години.

През юли от Daimler съобщиха, че гигантът ще отдели някои свои части в самостоятелни компании, като според пазарните анализатори това ще донесе милиарди, тъй като на борсата ще излязат отделни пакети акции на всяка една нова компания. Тези пари най-вероятно ще бъдат инвестирани в развитието на електромобили и автономни технологии.

Анализаторите са на мнение, че подобен ход на VW Group може да донесе на компанията около 50 милиарда евро, а пазарната й капитализация в момента е 68 милиарда евро.

FCA вече отдели по такъв начин Ferrari, а най-вероятно в близко бъдеще това ще се случи и с Alfa Romeo и Maserati.

Снимка: Volkswagen

Тагове: daimler ferrari vw group fca
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Само не разбрах какъв съперник може да е Даймлер на ВАГонетките? Едните правят премиум коли известни в цял свят, а другите са с име "народна кола", като салам народен. Не може нещо пошло, народно, масово, бюджетно, изглеждащо вехто и скучно да бъде съперник на една луксозна марка. Може би само кухите кратуни във ВАГ си мислят, че съперник им е Даймлер. Също, като един кeлеш, който се дърпаше с мен докато най-спокойно си карах. Газ,газ и на следващите светофари сме пак един до друг...
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ВАГонетке, когато любимците ти си платят глобите, тогава се обаждай и тогава ги хвали, защото точно те за нищо не стават, освен за външен кенeф. ФАКТ! А кой какво иска си има статистика за това. Поглеждаш е и разбираш, че твоя факт може да си го натикаш отзад!
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    viva ( преди 1 година )
    Хората си се развиват а японските коли *** за зеле не стават в глобалния спорт. Там е голямото цепене - Хонда изхвърчаха от Формула 1, Тойота още смърдят във Льо Ман. Никой не иска японско четириколесно дори и без пари. ФАКТ.
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Като не искат да се цепят ще им го нацепят! ВСЪЩНОСТ ТЕ САМИ СИ ГО НАЦЕПИХА ТАКА ХУБАВО, КАКТО НИКОЙ ДРУГ НЕ МОЖЕ! Гледам, че ВАГонетката пак не си е пила медикаментите и си говори сама. Даже вече и от името на всички. Виждам, че е зле горкия, но чак толкова не съм мислил, че е!
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако си мислиш, че така се разпадат 68 милиарда много грешиш.
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Какво ще? Те веке се разпадат :(
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    х ( преди 1 година )
    До BMW 330d В коя вселена?
  • #5
    9 rate up comment 7 rate down comment
    kurZaNaftata ( преди 1 година )
    Няма да се цепи, ще се разпада...
  • #4
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    VW Group няма да се цепи на по-малки компании. Новина от днес. "Сеат итдекя Cupra". Също от днес. Изпечени немски мошеници. Хладилниците ви дори не стават.
  • #3
    9 rate up comment 15 rate down comment
    BMW 330d ( преди 1 година )
    VW винаги е бил еталон за качество и здравина,