Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Румънският бестселър запазва гамата си от двигатели

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Компанията Dacia използва автосалона във Франкфурт, за да представи официално новото поколение на бестселъра си Duster. Екип на Automedia бе на закритата премиера за медиите в Париж по-рано това лято, а сега за първи път моделът бе показан и пред широка публика.

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Промените при кросоувъра засягат както екстериора, така и интериора. Нови са предната и задната част на модела, както и оптиката. Duster е получил 17-цолови джанти, а предната стойка е преместена със 100 мм напред.

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Голямата разлика е в интериора, където има нов приборен панел с голям екран на бордовия компютър. Поставен е волан с различни бутони, като той може да се регулира на височина. Централната консола е променена заради екрана на мултимедийната система, която вече е поставен по-високо. Нови са блокът на климатика и седалките.

Сериозно е разширено и оборудването на автомобила. За европейската версия на Duster вече ще се предлага система за кръгов обзор, функция за следене на мъртвите зони в страничните огледала, климтроник, система за безключови достъп и стартиране на мотора. Има и функция за автоматично превключване на светлините на фаровете.

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Технически Duster не е променян, като ще продължи да се предлага с 1,6-литров бензинов атмосферен мотор със 115 к.с., като и с 1,2-литров с турбо, развиващ 125 к.с. Дизелите си остават два – с обем 1,5 литра, които предлагат 90 и 110 к.с.

Новата Dacia Duster идва с изцяло променен салон и с много нови технологии

Противно на очакванията кросоувърът на Dacia е запазил и платформата си. В неговата основа е шасито B0 на алианса Renault-Nissan, като при версиите с предно предаване се залага на полунезависимо окачване, а при тези със система 4х4 има независима електромагнитна муфа отзад.

Снимки: Motor, Automedia
 

Тагове: dacia duster
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бъдещ собственик ( преди 1 година )
    Цени има вече 4
  • #10
    0 rate up comment 4 rate down comment
    off_line ( преди 1 година )
    За служебна е идеална!
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    (Залагам поне пет хиляди отгоре... разбира се не говоря за базов модел волан, *** и врътки на прозорците :))най-вероятно както обикновено ще е ~5% увеличение на базовата и всички цени средно нали затова е на същата платформа и вече примерно вместо 60% по-евтин ще е 55% но е с много по-добър интериор а цели 5 хиляди отгоре може да е само с всички нови екстри по логичната причина че до сега просто ги е нямало(изгодно било при положение че още няма обявени цени..)повечето говорят колко е по-скъпо..
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Бръм ( преди 1 година )
    Не знам защо всички говорите за цени и колко изгодно било при положение че още няма обявени цени.... Според мен ще има доста изненади по отношение на цената... Залагам поне пет хиляди отгоре... разбира се не говоря за базов модел волан, *** и врътки на прозорците :)
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не знам някои какво недоволстват да не би ценовите КонКуренти ФВ ЪП,Пежо 108 и Сузуки Игнис да са по-добри?Интериора особено е подобрен доста примерно сравнение с този на Каптюр изглежда супер единствено липсва по-мощен ДВГ
  • #6
    12 rate up comment 0 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 1 година )
    Ми да те са умни с малко инвестиции продават повече и имат огромни приходи.Че то тва е мечтата на икономистите с малко инвестиции големи печалби.А печалбите ще са големи особено в държави като Бг където Дачия е най-продавана леко пипнат дизайн продава повече от всичко за тези пари и без тва друго ново не можеш да купиш.
  • #5
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Провал ( преди 1 година )
    Малко по-ръбат екстериор и интериор, малко повече внимание в детайлите и накрая какво ? Старото шаси и двигатели на по-висока цена. Фейслифт отвсякъде.
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    АХАХАХА ( преди 1 година )
    Кви рендета бе брат Рено правят зверските модели кви японци кви 5 лева.Бг смешници!
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Усещам наплив на разочарование и сериозен дискомфорт поради този факт. Защо им беше да пускат слухове, че ще ползват плагформата на Кашкай CMF, като остават на старата демодирана. Нови джанти, екран и климатроник не правят колата различна. Единственото смислено подобрение е вероятното увеличение на колесната база със 100 мм, но и то е под въпрос, че е обгърнато в двусмислена журн. повръщня. То и старият Дъстър е с 2,67, което формално не е малко, но кройката му е ужасна и е нетърпимо тесен.
  • #2
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много добро на супер изгодна цена. При това по-качествено от Рендетата. Румънците ме кефят, че добре попиват от японците и следват техната линия да правят качествени неща на реална цена. В същото време немеца се дуе с някакви пенсионерски машини на които им иска космически цени. Тигана ряпа да яде пред Дъстър. Единствено Шкода са някаква конКуренция на румънците, но като си помисля, че слагат дериватите на ВАГ и лошо ми става.