IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Opel Insignia получи нов мощен дизел

Флагманът на германците вече ще се предлага с 2,0-литров битурбо мотор с 210 к.с.

Opel Insignia получи нов мощен дизел

Германският автомобилен производител Opel обяви разширяване на двигателната гама за модела си Insignia. Новият 2.0-литров битурбо дизелов мотор ще е първият на компанията, който ще отговаря на бъдещия стандарт за екологичност Euro 6.2.

Opel разширява гамата от двигатели на Insignia

Четирицилиндровият двигател генерира 210 к.с. и въртящ момент от 480 Нм. Моторът ще се съчетава с познатата 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела. Благодарение на тази комбинация, Insignia ще ускорява 0 до 100 км/ч за около 7,9 секунди и ще развива максимална скорост от 233 км/ч.

Що се отнася до икономичността на новия двигател, то собствениците могат да очакват среден комбиниран разход на гориво от 6,9 л/100 км и 183 г/км СО2. Както и сегашния 2,0-литров, също битурбо двигател, бъдещият агрегат също ще използва система за селективна каталитична редукция с AdBlue разтвор за намаляване на азотните оксиди от изгорелите газове.

Заедно с новия двигател, Insignia ще се предлага и със специален загряващ се филтър за твърди частици, който ще може да се активира дори и при шофиране с ниска скорост.

Снимка: Opel

Тагове: opel insignia adblue euro 6.2
0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    HDI 2.7 ( преди 1 година )
    Тук темата е за по големи класове автомобили,голфовете и астрите са ясни под път и над път.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    @HDI 2.7, то не е само дали искаме да ставаме или не. Ако ни мързи, няма да искаме да ставаме. Ама ако искаме и да караме, веднага ще станем! Приеми, че не всички искат лодка. Повечето просто искат да карат, да се придвижват от точка А до точка Б или просто да намират лесно място за паркиране. То ако C6 бе панацея, всички щяхме да сме такива или айде, поне голфаджиите щяха да минат на Цитроени.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    ако още не си се ориентирал кво им има на мачку и еличку, значи си по рождение неориентиран.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    HDI 2.7 ( преди 1 година )
    Какво и има на Ситроен не се продават ли какво? PSA са в добра форма,няма да фалирват като Опел .
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 1 година )
    То че се почна с пежо-номерата ясно, ама дано поне излезе някое свястно ОРС с V6, че иначе и Опел ще последва Ситроен.
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до Брандо ( преди 1 година )
    ако твоя Магарцедес е от А или В класата, а и рено-С-класата, направо ти си на магарето ...
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Геле ( преди 1 година )
    Чупят ли още мАтори за закуска като 2.0 165.к.с?
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    HDI 2.7 ( преди 1 година )
    Моля ви не сядайте само във Ситроен Ц6 , защото няма да поискате да станете. Моето битурбо гори по малко от този 4цилиндрак. Максималната ми скорост безпроблем е 235 км.
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Брандо ( преди 1 година )
    А ако се кача от моя мерцедес на тоя опел, дали няма да седна направо върху гърба на магарето ?
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Започна се, туку виж се оказал 2.0 HDI, съвсем случайно разбира се.