IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В Англия Ford предлага пари при замяна на стар дизел

При лека кола сумата е 4000 паунда, а при миниван - 7000

В Англия Ford предлага пари при замяна на стар дизел

Ford Motor стана поредният автомобилен производител, който предлага сериозни отстъпки на клиентите, които се откажат от стария си дизелов автомобил. В момента по пътищата на страната се движат над 15 млн. такива коли, като властите обмислят тяхното спиране или ограничаване.

В Англия Ford предлага пари при замяна на стар дизел

От 1 септември до 31 декември тази година Ford ще плаща по 4000 паунда (4366 евро) за всяка лека кола и по 7000 паунда за всеки ван, чиито собственици се откажат от тяхното използване и ги заменят с нов автомобил на марката. Офертата е за превозни средства с дизелови мотори, отговарящи на стандарти от Евро-1 до Евро-4, обявиха от компанията.

Великобритания е страната в Европа с най-много дизелови автомобили по пътищата, което води и до най-голямо замърсяване от техните вредни емисии. Затова и собствениците на такива коли са окуражавани да ги заменят с бензинови модели. Производители като BMW Group, Mercedes-Benz and Vauxhall също предприеха стъпки в тази насока.

Само преди месец британското правителство официално обяви, че ще забрани продажбите на бензинови и дизелови автомобили през 2040 г. като част от мерките за изчистване и опазване на околната среда. В страната вече стартират различни програми за намаляване на броя на дизеловите коли, като само в Лондон ще бъдат изхарчени над 500 млн. паунда.

"Хубаво е, че индустрията отговаря на подобни неща. Има над 15 мн. стари коли по пътищата и тяхната замяна с нови автомобили ще доведе до позитивен и незабавен ефект върху качеството на въздуха в страната", коментира шефът на Ford Britain - Анди Барът.

Снимка: Ford
 

Тагове: ford
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    кубик007 ( преди 1 година )
    И TSI\кибрит ауспуха та туриш в купето пак си труп
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Искам на TDI-тата да ви слагат ауспусите в купетата! Ей тей да се влюбите още повече в нафтата!
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    КонДoШо ( преди 1 година )
    Айде на BMW-TATA ,топли не се пипат.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Тодор ( преди 1 година )
    С нетърпение очаквам да поевтинеят и да си взема Auti A5 3.0 TDI, че сега са по 25 000 лв и не се пипат...
  • #8
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Germany ( преди 1 година )
    Още малко господа , още малко в България идват най коравите Евро-дизелu.
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Мишо TDI - To ( преди 1 година )
    Всички дизели с тунинг ,а газовите на боклука.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Кви са тея датчици ве? Как ги мерят тези изгорели газове? Апарата трябва да отчита минимално количество отработени газове, за да не даде грешка. Иначе дава грешка и трябва да се повтори процедурата. Значи и на това са му намерили колая. В тази държава всичко е бутафория. Строг контол трябва и яки глоби. Колите без катализатори трябва на момента да бъдат спрени от движение. Ако до 1 месец не се оборудва с катализатор да бъде конфискувана и в центровете за рециклиране. Друга оправия няма.
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Сигурно само циферблата на апарата за спирачки се вижда на камерата. Последния път като бях на технически сложиха датчика за газове на мястото на щеката за маслото
  • #4
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    То първо да въведем контрол върху наличните а пък после да мислим за забрана. Като спрем от движение всички коли с премахнати катализатори и дпф-и. Също контрол над "чипосванто" на поразия. И изведнъж колите на улицата ще спаднат с 30%
  • #3
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не случайно сме държавата в Европа с най-голямо замърсяване с ФПЧ. После защо хората мрели у нас, като мухи и сме с най-ниската продължителност на живот в ЕС и с най-лошото демогравско положение. В света сме с един от най-ниските отрицателни прирасти. 1 или 2 държави са само пред нас. Детска смъртност на нива на африканска държава. Всичко това го постигнахме само за 27 г. демокрация. Ако поне малко искаме да намалим тези тенденции пълна забрана на дизелите у нас.