IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Швейцария също забрани дизеловите Porsche Cayenne

Скандалът променя плановете на компанията за новото поколение на кросоувъра

Швейцария също забрани дизеловите Porsche Cayenne

Швейцарската пътна агенция забрани регистрирането на нови дизелови Porsche Cayenne, за които беше оказано, че са с манипулиран софтуер. Мярката обаче няма да засегне автомобилите, които по-рано са получили разрешение за движение в страната.

Швейцария прекратява регистрирането на дизелови Porsche Cayenne

Проведените по-рано тестове установиха, че продадените вече 22 000 дизелови Porsche Cayenne трябва да бъдат привикани в сервизите за промяна на софтуерното устройство. Именно заради наличието на програма, манипулираща резултатите от екологичните изпитания, в Германия също бе издадена забрана за продажбата на модела.

Изследванията показаха, че с активирана система Cayenne TDI изпуска 94,9 милиграма азотен оксид, докато реалното количество се оказва доста над това - 138,55. Оказва се, че въпросният софтуер активира редуцирането на вредни емисии по време на проверки, но се самоизключва, докато автомобилът е в движение. От Porsche вече признаха, че при вътрешни проверки са открити нередностите и компанията е уведомила властите за тях.

Скандалът промени плановете на производителя относно новото поколение на модела, което ще бъде официално представено на 29 август. Новото Porsche Cayenne ще излезе само с бензинови мотори, докато дизеловите версии ще бъдат замразени до разрешаването на проблема.

Така на премиерата ще бъдат показани модификациите с V6 и V8 с турбо, както и версията S E-Hybrid, която ще получи агрегата на новата Panamera, развиващ 680 к.с.

Снимка: Porsche

Тагове: porsche cayenne 3.0 tdi
0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Поначало Порше с дизел има имидж на панталон "Армани" с горнище анцуг. Така че такова едно решение ще ги избави от още смях по улиците.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И аз му го обяснявам от години на този напушен германофилски трол същото, но той си знае неговото, че от нафтовата му печка по-хубаво няма. Явно е кара с крадена нафта, иначе нямам друго обяснение да е такъв мазохист. Може пък просто да не е добре с главата. По-вероятно е да са и двете неща, но както и да е той пак си знае неговото, защото така е решил, въпреки, че дори и немците си признават за дизелите, че са сбъркали с тях.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Днес дизелът е в немилост и предстои забраната му на много места. Кой можеше да предположи? Е как кой бе?От колко години ви повтарям едно и също?
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Само преди няколко години се говореше за възхода на дизела, за новите технологии за новият, прекрасен живот... Днес дизелът е в немилост и предстои забраната му на много места. Кой можеше да предположи?" Аз от години пиша в тоя форум и обяснявам на един трол,харесващ германските трошки,че бъдещето е в хибридите,ел.колите и водородните автомобили, на които залагат японските марки,той ме убеждаваше,че бъдещето е на морално остарелия допотопен дизел,щото германците друго не правят.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Влез в сайтовете за употребявани автомобили из европа, дай пробег над 300 000 и виж кои марки имат най-много." Логично тези марки,които са най-продавани в Европа. Влез в сайт за употребявани автомобили в САЩ,Австралия или Канада,дай пробег над 300 000 и виж кои марки имат най-много. Не са германски,нито европейски. И влез в първото такси на ОК Хючндай Елантра и намери такова на под 400 000км. Малко интелигентност ти трябва,която липсва в изводите от поста ти.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Упгрейднатите дизели може и да се по-екологични, но в прирадата вакуум няма, за сметка на нещо ще е. Много клиенти на ВАГ с ъпгрейднат софтуер вече се оплакват че колите им са по-тромави и харчат повече, явно това е цената.
  • #7
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Швайц ( преди 1 година )
    И не се чудете защо швейцарците имат една от най-големите продължителности на живот, а ние една от най-ниските. И не се чудете, че България е държавата в Европа с най-голямото замърсяване и концентрация на ФПЧ! Не случайно ни наричат Keнефа на Европа! Познайте защо! Няма нужда много да се чудите. Само четете мненията на дизеловите фенове и ще разберете. Тях ги вълнува да спестят някоя стотинка от гориво и нищо друго. Това, че тровят останалите за тях е без значение!
  • #6
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Швайц ( преди 1 година )
    В Швейцария и без това дизели почти не се карат. Швейцарците са умни хора и без забрани не карат и не купуват канцерогенници, които да им цапат природата и да ги тровят. Ето това е нация за пример. Тази забрана е проформа само, за да покаже на света, че нафтовите печки не са за автомобили и не са да се карат в градовете. Отново швейцарците показват на другите еврогАйци, че са по-прозорливи и умни. Не случайно са най-богатата и развита нация в Европа и най-добрата държава за живеене в света.
  • #5
    12 rate up comment 5 rate down comment
    до: невярвящ ( преди 1 година )
    Разбира се, че няма да замърсяват по-малко. Всичко е прах в очите на глупавите европейци и печелене на време от страна на немските кухи каски, защото са безвъзвратно изостанали от другите и им трябва време, за да ги догонят. лошото е, че времето го печелят отново благодарение на политиците, които са спуснали чадър над тях и ги подкрепят. Не случайно Меркел ги събра всичките да си говорят да не се забранява дизела. Пак нещата опират не до пазар и свободна търговия, а до политически манипулации...
  • #4
    22 rate up comment 4 rate down comment
    до: преди ( преди 1 година )
    Сложих ти плюс, само заради това, че говориш верни работи за Меркел и си стигнал до извода: „Европейския народ е безумно прост...“ Аз това от години го говоря. Едно от доказателствата, че „Европейския народ е безумно прост“ е това, че тук се карат предимно дизели. Това е едно неопровержимо доказателство. Винаги съм го казвал, че пестейки по някоя стотинка от гориво, вие давате още повече за поддръжка и ремонти и сметката излиза доста крива освен, ако дизела не краден. А здравето е безценно...