Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Шефът на Rolls-Royce се заяде с Bentley

В най-ексклузивния сегмент не искате да получите маскирано Аudi Q7, подчерта Торстен Мюлер-Отвош

Шефът на Rolls-Royce се заяде с Bentley

Изпълнителният директор на Rolls-Royce Торстен Мюлер-Отвош не пропусна да се заяде с големия конкурент Bentley. Мениджърът бе категоричен, че всъдеходът на британската марка Bentayga всъщност представлява покрито с камуфлаж Audi Q7, съобщава Automotive News.

Шефът на Rolls-Royce се заяде с конкурентите от Bentley

Мюлер-Отвош бе запитан какво ще представлява първият всъдеход в историята на марката Rolls-Royce, който ще се казва Cullinan. Моделът ще бъде и най-скъпият в този клас автомобил - титла, която към този момент все още принадлежи на Bentley Bentayga.

"Ние не искаме да използваме детайли, които се произвеждат масово, както правят някои други производители. Това ограничава възможностите на дизайнерите, а и се оказва фатално за ексклузивността на автомобилите. Вие не искате в този клас да има маскирано Audi Q7, а искате истински Rolls-Royce", обясни шефът на британския производител.

Топ-мениджърът потвърди, че всъдеходът ще бъде показан догодина, а първите клиенти ще получат автомобилите си в началото на 2019 г. Моделът ще използва новата алуминиева платформа на Rolls-Royce, която дебютира при новото поколение на лимузината Phantom. Под капака на Cullinan ще бъде поставен модернизиран 6,75-литров V12, чиято мощност засега е неизвестна.

Снимка: Rolls-Royce

Още по темата: Торстен Мюлер-Отвош в специално интервю за "Колела":
 

0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хехе гаранция ще струва поне 50к евро отгоре, поне. Пък и какво му е на аудито, аре у лево синията кръв. Дето коментара по-долу, а дали ще има качествата на Бентли, последно време едните продават в пъти повече и правят по-динамични коли. Прочетох и за некви шкоди, какво, имам шкода от 4км на таблото вече е на 7г и е неразрушима, никакви проблеми, но тук става дума за Ролс и Бентли, това вашето е болестно с-ние
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Хубаво ама дали ще е по-добро от Бентлито.Това е важното.Щото и Тата е на уникална платформа.
  • #14
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Същата работа като лексус - тойота корола с кожена тапицерия и климатик.
  • #13
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако беше продължил с "...или маскирано БМВ", щеше вече да е напълно прав. :-)))
  • #12
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Гордоста на англиското автомобилостроене е собственост на немски фирми и ползва тяхни технологии - факт. "Голямото предимство да сме част от БМВ е че можем да се възползваме изцяло от развойната им дейност. Иначе за нас щеше да е невъзможно да разработим сами токова модели и технологии." Добре, че ги взеха германците да им направят колите читави и продаваеми и да им излъскат имиджа, че през 90-те бяха умрели тия и Бентли.
  • #11
    26 rate up comment 1 rate down comment
    Илиев555 ( преди 1 година )
    Това го прочетох в няколко чужди сайта. А този господин със сигурност знае какво говори. Сигурно е едно новият фантом е на автентична платформа само за ролс. Много скъпо мероприятие в днешния автомобилен свят. Кулинан продължава в същия дух . Тези автомобили вече са разграничени максимално от платформата на 7 серия. Това е положението. Чест прави на бмв-то, че пуснаха ролс по старата схема ( автентично производство).
  • #10
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А тоя Ролс няма да заеме нищо от БМВ и планувания им СУВ X8 или X9 или който там номер Х му сложат. Освен това хората не плащат толкова за техническите възможности и изпълнение а за емблемата. Примера е Файтон, който взе платформа на Бентли, превъзхождаше технически А8, но се провали пазарно защото отпред пише VW.
  • #9
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    От шкода до порше всичкото е за глу-паци! В действителност са глу-паци. Като ги гледам как карат.
  • #8
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Striker ( преди 1 година )
    Ама това всички нормални хора го знаят. Соц(ЦОЦ)ваген си има Гоуф и Гоуемио Гоуф, и после де що има марки са на тези платформи. Те затова и колите им са на това дередже и по сервизите все.
  • #7
    23 rate up comment 9 rate down comment
    148 ( преди 1 година )
    Как им го каза само на измамниците от Фолкскаскен групичката!!!Аре де, що мълчите!До кога едно и също с различни емблеми,фарове и стопчета?Уж Бентли пък то.... Срам ,срам!