Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Новият Nissan Leaf получи мотор със 150 к.с.

Второто поколение на електромобила ще има пробег от 550 км.

Новият Nissan Leaf получи мотор със 150 к.с.

Американската компания Autobytel разкри на сайта си в интернет характеристиките на второто поколение на електрическия хечбек Nissan Leaf, чиято премиера ще се състои на 6 септември в Токио.

Новият Nissan Leaf получи мотор със 150 к.с.

От публикувания конфигуратор на модела става ясно, че той ще получи електрически двигател с мощност 110 кВт (150 к.с.) и 320 Нм въртящ момент. За сравнение първата генерация на хечбека бе оборудвана с агрегат, разиващ 80 кВт (109 к.с.).

Моторът ще се захранва от комплект батерии с капацитет 40 кВт/ч, които ще осигурят на топ-версията на модела пробег с едно зареждане от 550 км. За електромобила е предвидена система за полуавтономно придвижане ProPilot, както и с функция за изцяло автономно паркиране и с „умен” педал на газта.

На пазара в САЩ електрическият хечбек ще се предлага в 3 нива на оборудване - Leaf S, Leaf SV и Leaf SL. Цените им стартират съответно от 29 990, 32 490 и 36 200 долара.

Снимка: Nissan

Тагове: nissan leaf
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    peposhi ( преди 1 година )
    То и сега със 109 коня потегляш пръв :) Въртящият момент си казва думата :)
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    peposhi ( преди 1 година )
    ... въздушно съпротивление... не... всъщност е 0.24, (колкото на Тесла Модел Ес, ако не се лъжа). Едно 40кВтч-сово Рено Зои е с реален пробег 280км, въпреки, че е с 200кг по-леко от Лийф. Независимо, че го рекламират с 400км пробег по тестови показатели...
  • #10
    10 rate up comment 0 rate down comment
    peposhi ( преди 1 година )
    Като собственик на Нисан Лийф от 2.5 години и 60 000км пробег първо с 24кВтч а от февруари тази година с 30кВтч батерия. Пробег: смесено - 170-180км, градско - 200км. Тествах за 24 часа 30квтч-сов Хюндай Айоник - 200км смесено са напълно постижими без да се налага да караш в аварийнната с 30км/ч. Средният ми разход е под 16кВтч на 100км, мой колега го докарва до 12/100, но той кара само в града. За Айоник - 12-13/100 разход и надолу, ако си внимателен. Хюндаят има 0.26 коефициент на....
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    max ( преди 1 година )
    От долните коментари разбирам, че 80% от вас имат електромобили и постоянно се сблъскват с проблемите на ниския капацитет на батериите, които са им в колите. Браво~~~~~~
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    до: „Пробег от 550 км с 40 киловатчаса батерия е невъзможен...“ Ама верно ли? Това някоя врачка ли ти го каза или ти си го измисли? Изключително тАпо е да вземаш за база Тесла и да правиш сравнение с неговата батерия. Теслата моето момче виж с колко електромотора е, каква мощност и какви показатели и ела после тук пак да се упражняваш в глупостите си за електромобили! Все едно да сравняваме батериите на Нокия с фешнерче и на смартфон. На нокията е с по-малък капачитет, но държи повече. Нали!
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    комедия. Нищо общо с истината. " 150 "лошадок", а на одной зарядке можно проехать порядка 265 км."
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    С 40кВТч батерия е възможно да изминеш 550км но да е на писта и средната скорост да е под 35 километра в час ХА ХА ХА
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    До пепоши ( преди 1 година )
    Това като разработчик на батерии ли го твърдиш или като лаик завършил ел.техникум?
  • #4
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Електромобилите ще станат масови когато батериите се зареждат за секунди. Тогава пробега няма да е критичен. Иначе ще са само скъпа екзотика.
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    peposhi ( преди 1 година )
    С 40кВТч батерия е невъзможно да изминеш 550км, дори и в лабораторни условия. Ако предложат като опция и 60кВтч батерия, тогава може да се говори за такъв пробег. Реален пробег при 40кВтч, смесено градско и извънградско - 250-300км и то при условие, че са успели да свалят коефициентът на въздушно съпротивление...