IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche и Audi дават бонус до 10 000 евро за смяната на стар дизелов модел с нов

Още близо 2400 евро ще спестят тези, които заложат на хибрид или електромобил

Porsche и Audi дават бонус до 10 000 евро за смяната на стар дизелов модел с нов

Концернът Volkswagen AG  обяви старт на програма „trade-in” за стари автомобили с дизелови двигатели, отговарящи на стандарти от Евро-1 до Евро-4. Техните собственици ще получат отстъпка до 10 000 евро, ако си купят нова машина. В програмата са включени и марките Porsche и Audi.

Porsche и Audi дават бонус до 10 000 евро за смяната на стар дизелов модел с нов

В съобщението на германския производител се казва, че допълнителна отстъпка до 2380 евро ще получат клиентите, които са купят електромобил, хибрид или автомобил, работещ на природен газ.

Така например, при придобиване на нов Up! отстъпката от страна на Volkswagen ще бъде 2000 евро, а за големия всъдеход Touareg – до 10 000 евро. При автомобилите от марката Audi бонусите варират от 3000 до 10 000 евро, докато при Porsche програмата важи само за Cayenne и Panamera, като сумата е 5000 евро.

От концерна не пожелаха да коментират колко ще им струва новата програма. Както е известно, Volkswagen AG ще трябва да ремонтира голям брой по-стари дизелови автомобили, за да може те да отговарят на екологичните стандарти. На колите ще бъде сменен софтуера на двигателя, като в акцията ще се включат още Daimler, BMW и Opel.

Снимка: Audi

Тагове: volkswagen ag
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    С тази политика, ФВ скоро пари ще ни дават да караме колите им.
  • #15
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    "Ето така се стимулира опазване на околна среда Браво на Volkswagen AG"Ти сериозно ли си помисли че ВАГонетките го правят това ей така от добро сърце?? Ха-ха-ха-ха!
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Опитват се да си върнат първото място. Може и да им се получи, но на каква цена ... А софтуерният ъпдейт който се спряга е прах в очите на хората. Всички германски авто производители го знаят. Единствено би имало значение за Евро 6 ако оправят количеството ЕдБлю което се впръсква в изгорелите газове, но тогава консумацията му ще е такава, че е по-добре човек да си купи бензинов автомобил, просто защото ще е същото като цена на километър (или дори по-евтино ;)))
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "А в България нищо..."Защо нищо? Това би трябвало да важи и за тук. Връщай стария кошник на ВАГ и скачай в нова.
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    max ( преди 6 години )
    От разсъжденията ти лъха простотия и комплексарщина. Но няма страшно,в този живот има нужда и от загубеняци като теб!!
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И ква файда, като съм млад и карам да речем ново Пежо или нова Мазда ? Предполагам, че след 15 години и на мен няма да ми дреме дали някви там кифли ще слизат от Хондата и ще се качват при мен, защото тогава просто няма да го правят. Но сега умирам от кеф, може и пича от Хондата да е по-умен, но тва са жените...Не че заради жените си купувам кола де, просто искам да карам кола, не каручка.
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Беден излез от тази България за да ти стане ясно какви коли карат хората в европа
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    до кака пена .... ти ако мислиш че си богат с 1400 лв заплата *** се застреляй
  • #8
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Беден ( преди 6 години )
    Хич не сме бедни, а *** хич!Само погледнете улиците... колко автомобила има с цен като нови над 50к Евро. Вярно, 'найста ръка, но са премиум марки/модели. Не им били скъпи за поддръжка... щото просто такава няма.Хората масово предпочитат да дадат 15- 20к лева за старо возило, отколкото да дадат малко повече за нова кола. Е вярно, няма да е премиум, но ще е нова.Дори и хората с добри доходи се циганят...
  • #7
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    къде сте бе забавните фаг фенчИта да разправяте че нямало проблеми с печките а?