Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Tesla Model S 100D измина над 1000 км с едно зареждане

Новият световен рекорд беше поставен в Италия

Tesla Model S 100D измина над 1000 км с едно зареждане

Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск винаги е твърдял, че е възможно топ версията на Model S – 100D, да измине над 1000 км с едно зареждане. Мъск направи в Twitter уговорката, че това е възможно „с правилните гуми”.

Tesla Model S 100D измина над 1000 км с едно зареждане

И миналата седмица Клубът на собствениците на Tesla в Италия доказа със собствен тест, че Мъск е прав. В 27-часов маратон един Model S 100D измина 1078 км с едно зареждане на батерии, като постигна средна скорост 45 км/ч.

Естествено, рекордът показва, че в ежедневието няма как да бъдат постигнати тези 1000 км, основно заради ниската скорост при този опит, но поне посоката на развитие на технологиите, използвани при батериите е ясна.

Tesla Model S 100D измина над 1000 км с едно зареждане

Мъск официално поздрави италианския клуб и обяви, че това е световен рекорд за сериен електромобил, не само за модел на Tesla.

Снимки: Клуб на собствениците на Tesla Италия

Тагове: tesla tesla model s 100d
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Опела и пасата дадоха ли разход под 2 литра на 100,а бяха ли с над 400 конски сили?" За малко! Пасата е около 2,6-2,7/100. А Теслата колко кс е използвала за да мине тези 1000 км?
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е чак при всякакви обороти и натоварване ефективността му не една и съща
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    pena ( преди 1 година )
    "ИМА ГОЛЯМА РАЗЛИКА от градко шофиране и движение с постоянна ниска скорост." Обаче при електромобилите нещата стоят по съвсем различен начин.Те са най-пестеливи точно при градско каране. При спиране използват рекуперация и съответно нямат голяма загуба на енергия. Ел двигателя също не изразходва много енергия при потегляне защото работи със 98% ефеkтивност при всякъкви обороти.
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това отдоло го написах, за да кажа, че в градско каране 1000 км. няма да ги постигне и с най-правилните гуми.
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ИМА ГОЛЯМА РАЗЛИКА от градко шофиране и движение с постоянна ниска скорост. Всеки средно интелигентен знае а и всеки с борд комп на колата си може да види, че колата има най-висок разход при потегляне съпоставим с това да караш с 180км.ч. на магистрала. Тоест тогава се изисква много повече енергия. Най-икономичния режим е да поддържаш някаква скорост явно най-малко енергия се изисква от Тесла при скорост 45км.ч. с "правилни" гуми, вероятно с ниско съпротивление.
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Средна скорост от 45км/ч има добри страни, това означава, че колата има сравнително добър пробег в градски условия. Инсигнията и Пасата спомети по-додолу ще изминат доста по-малко километри при 45км/ч, от колкото с 80-90км/ч.
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Къв тоя електромобил на Vw дето можел да измине 600км? Май имате предвид 400км в най-добрия случай
  • #14
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Striker ( преди 1 година )
    Хората от Тесла яко блъскат напред. Това е. Модела на Апъл, приложен при колите. Пълна вертикална интеграция.
  • #13
    14 rate up comment 2 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    Пробег от "само" 500км в реални условия е съвсем приемлив компромис имайки предвид, че тока за тия 500км струва към 15 ллева.
  • #12
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Като започне някой дизелски фен да бръщулеви, колко мръсни били батериите, колко замърсявали електроцентралите. Хубаво, факт и ел.колите замърсяват, обаче пропускате чисто технологичното съвършенство на ел. двигателя спрямо ДВГ-то. 90% КПД, срещу 40% при ДВГ, максимална мощност и въртящ момент на практика от мемента на завъртане, срещу "достигане на минимални обороти за развъртане" при ДВГ