IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ЕС отрече да планира задължителни квоти за електромобили

Няма да има дискриминация между различните типове задвижване, твърди Брюксел (ОБНОВЕНА)

ЕС отрече да планира задължителни квоти за електромобили

Европейският съюз не планира въвеждането на задължителни квоти за електромобили и не "дискриминира отделните технологии на задвижване", заяви говорител на Еврокомисията в отговор на информация, публикувана от авторитетния германски в. Handelsblatt.

Бизнес изданието съобщи, позовавайки се на сигурен източник, че ЕК предвижда да задължи производителите да пласират определен брой електрически автомобили за всяка кола с двигател с вътрешно горене.

"Европейската комисия работи върху различни мерки за увеличаване на дела на електрическия транспорт, но задължителните производствени квоти не са от тях", уточни говорителят на европейското правителство.

ЕС въвежда задължителни квоти за производство на електромоболи

Информацията на Handelsblatt твърдеше, че мярката е вече обсъдена на високо ниво и ще бъде представена още в края на тази година, за да влезе в сила някъде около 2025.

От ЕК обаче не отричат другото твърдение на вестника - че предстои стандартите за вредни емисии да бъдат затегнати още веднъж, отвъд сега действащия Eвро 6.

ЕС въвежда задължителни квоти за производство на електромоболи

Информацията за квотите предизвика острата реакция на германската автоиндустрия. „Ние смятаме, че въвеждането на подобни принципи е огромна грешка, тъй като производството на електромобили зависи от огромен брой фактори. Сред тях има и такива, на които автомобилните концерни не могат да повлияят по никакъв начин”, коментираха от асоциацията на автомобилните производители в Германия.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #11
    34 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 6 години )
    Ел колите им трябва увеличаване на времето което изкарва батерията и намаляване на времето за зареждането и. Когато тези параметри се доближат до сегашните коли вече няма да има причина да се карат коли с ДВГ. Но дотогава ще стават основно за града или за къси преходи.
  • #10
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    1. Трудността не е само с продажбата на електромобила. Трудността е с финансите за изграждане на машини, съоръжения и средства за производство на електромобили и батерии.2.Балъците накрая ще се окажат тези, които карат на бензин/дизел. Електрото има много по-големи привилегии, много по-спортно и динамично каране + много по-малка възможност от проблеми и дефекти.3. Говорейки за проблеми и дефекти, електромобила е много по-*** като устройство и без проблем може да се ремонтира вкъщи.
  • #9
    32 rate up comment 4 rate down comment
    Jimo ( преди 6 години )
    Който каквато кола иска ще си купува,аз не искам чист ел.искам мах хибрид,какво ми налагат какво да карам(пример Норвегия,поне там могат да си ги позволят).Ако искаха защо не го направиха преди 10-20г или тогава е нямало литий?
  • #8
    36 rate up comment 4 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    Тъпите германци така или иначе са пътници никакви технологии никакво иновативно мислене нямат тези!
  • #7
    34 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Квота значи на 20 автомобила примерно да продадат 1 електричка."Именно, да! Ако не се намери купувач за този един ел автомобил какво става. Това не зависи от производителите, както те са споменали. Ще си продават фиктивно ел автомобилите ли?Ето намерих решение за 3 мин. Плащат си акцизите, таксите, ДДС и тн и са ОК. Това ли е решението на ЕК?
  • #6
    42 rate up comment 2 rate down comment
    Един без Тесла ( преди 6 години )
    Зад всичко задължително в ЕУ стоят корпоративни интереси.Живея в западна Европа от много време и смея да твърдя,че дори в страните основоположници на ЕУ все повече се увеличават недоволните от използваческия чиновнически мегаапарат наречен Евросъюз.Никой никога не е попитал обикновения европеец-харесва ли ти еди-коя-си идея,ще можеш ли да се справиш с еди-кое-си изискване....
  • #5
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Квота значи на 20 автомобила примерно да продадат 1 електричка. Може да не е обвързано с продажбите а с производство. Определен % от гамата да са електрички. Както има квоти за земеделие, животновъдство, замърсяване на въздуха редно е и за колите да има.
  • #4
    41 rate up comment 5 rate down comment
    бай Електрик ( преди 6 години )
    Означава, че трябва да могата да въведът в заблуда едни бълъци да си купят електрички.
  • #3
    36 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И кво ще рече квоти? Даден производител трябва да продаде ел автомобили в 45% от общата си продукция. Ако няма кандидати за ел автомобили, кво правим?
  • #2
    39 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Правилно - като ще махат дизеловата отрова да махнат и по-слабата отрова - бензина. На първо време хибриди и после само електрички.