IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Вторият модел на Alpine ще е готов през 2019 г.

Французите вече работят върху конкурент на Porsche Macan и Alfa Romeo Stelvio

Вторият модел на Alpine ще е готов през 2019 г.

Дъщерната компания на френския производител Renault - Alpine, вече работи върху втория си модел. Това ще бъде SUV, който ще се появи на пазара през 2019 г., съобщава изданието Auto Express.

Вторият модел на Alpine ще е готов през 2019 г.

Дизайнът на кросоувъра ще следва стила на купето A110 - единственият, поне засега, сериен модел на марката. Очаква се всъдеходът да бъде един от най-леките автомобили в този клас, като неговите основни конкуренти при излизането на пазара ще бъдат Porsche Macan и Alfa Romeo Stelvio.

На първо време SUV-моделът на Alpine ще получи 1,8-литров турбодвигател с 4 цилиндъра, развиващ мощност от 304 к.с. Този мотор французите ще използват и за новия Renault Megane RS. След това кросоувърът ще излезе в хибридна модификация, а се обмисля и направата на версия на ток.

Вторият модел на Alpine ще е готов през 2019 г.

Пърият сериен модел на Alpine - купето A110, бе показано в рамките на автосалона в Женева тази пролет. Двувратката получи 1,8-литров бензинов турбомотор с 252 к.с. и преселективна скоростна кутия  Getrag. Двигателят е разположен на задната ос, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,5 секунди, а максималната скорост достига 250 км/ч.

Вторият модел на Alpine ще е готов през 2019 г.

Поръчки за Alpine A110 вече се приемат, като първите клиенти от Европа ще получат колите си до края на годината. През 2018 г. купето ще се добере до Великобритания и Япония.

Снимки: Alpine

Тагове: suv a|lpine a110
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Мууу! ( преди 1 година )
    Пак лъжеш дилърче, макар че си прав за т.нар. "качество" при рено! Луи Рено е обвинен в активно сътрудничество с нацистите и е обесен малко след края на войната. От тогава та до днес рено е тясно свързана с държавата, управлява се дефакто от нея и от там съответните резултати.
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Ммм ( преди 1 година )
    Проблема с качеството на Рено идва още от времето на 2-та Световна война,тогава обвинения в колабрационализъм Луи Рено е заповядал излизащата техника от заводите да е с непоправими дефекти, защото отива на фронта и буквално нови военни камиони са оставали безпомощни само след няколко 10-ки километра по източните фронтове.От там и качеството на Рено.В днешно време всички са един дол дренки само цената е различна и в повечето случаи в полза на Рено.
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    кой балък да купува рено за над 50 хилки!!!
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Къде е рено? ( преди 1 година )
    Май никакво го няма в класацията на J.D.Power за доволни от колите си клиенти. И що така? Нали уж "правилно" се развивало? Ааа, ясно - бай Ганчо превзел и тази агенция!! ))))))))))))))))))
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    alex ( преди 1 година )
    Истината е, че колкото по-сложна е една кола, толкова по-малко надеждна е. Моделите на Рено, които не са претоварени с прекалено много иновативни технологични решения са от по-надеждните, карат много километри без проблеми, освен смяна на консумативи. По-семпли,но по-надеждни. Не говоря за крайност да се връщаме към делко с чукче и наковалния и карбуратор, но нещата трябва да са максимално практични и опростени.Особено за разклатена държава,където условията стават все по близкоизточноориенталски
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Последните години всички европейски компании предлагат едно и също качество на еднаква цена. Да Рено имаха големи проблеми с качеството когато бяха социално държавно предприятие, след приватизацията се пооправиха. Обратното ВАГ и Волво, под контрола на Немското, респективно Китайското правителство смъкнаха летвата.Ако приемат споразумението за свободна търговия с Япония ще стане интересно.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Разбирам само нашите ганьовци да им създават на Рено лошия имидиж, но не е така. Никъде по света тази марка не се смята за качествена (извън Франция) и няма класация, в която Рено да бие друга кола по надеждност, поведение на пътя и т.н. Докато французите залагат САМО на дизайна (който никак не е лош) няма да спечелят клиенти като мен, които държат основно на качеството и после на всичко останало.
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Факт е, че марката Рено има имидж, много по-лош отколкото всъщност заслужава. Това се дължи вероятно на силата на фолклорните предания сред индивидите с по-ограничен интелект. Поради същата причина, някои други марки автомобили( или отделни техни модели ) са издигнати в култ !
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Пасат чисто нов 85к лева, талисман 60к след 5-7 години едното ще е 15-20к лева (пасата) талисмана ще е 10К
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Не трябва да си фен за да ти хареса нещо. Ако харесваш само това на което си фен тъжно за теб . Малко ограничен ми идваш