IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi A4 и A5 се провалиха на тест за разход на гориво

Компанията спира продажбите на бензиновите версии на двата модела в Европа

Audi A4 и A5 се провалиха на тест за разход на гориво

Два от моделите на Audi – A4 и A5, както и техните спортни модификации S4 и S5, са се провалили на тестове за получаване на сертификат за разхода на гориво и вероятно ще бъдат спрени временно от продажба, съобщава изданието Motoring.

Audi A4 и A5 се провалиха на тест за разход на гориво

Според информацията, проблемът е в старт-генератора, който се появи при 2,0-литровия бензинов турбомотор на A4 и A5. Представител на Audi е обяснил пред австралийското издание, че тази функция повишава разхода на гориво при тестове по метода NEDC с 0,2-0,3 литра. При използване в стандартни условия на пътя автомобилите запазват заводските си характеристики.

Въпреки че детайлът е доста дребен, германските власти са отказали да издадат сертификационни документи за бензиновите версии на двата модела и продажбата им в 27-те страни от ЕС ще трябва да бъдат преустановени, като изключение ще направи единствено Швейцария. Според Motorimg, продажбите могат да бъдат възстановени след 2 месеца.

Audi A4 и A5 се провалиха на тест за разход на гориво

Що се касае до моделите S4 и S5, то при тях проблемът е с 3,0-литровия турбомотор. Там обаче ситуацията е далеч по-проста, като единствено трябва да бъде препрограмирано електронното управление на двигателите и те ще влязат в нормите. Тъй като интересът към тези два модела е доста по-малък от този към A4 и A5, техните продажби няма да бъдат спирани.

Снимки: Audi

Тагове: audi a5 audi a4
0 от 500
  • #20
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те не го разследват, а доказаха, че и той е с манипулирани данни за газовете.Просто ако ги осъдят и за този двигател това значи сигурен фалит, защото там моделите са от премиум класа на ауди и порше и цените са съвсем различни при обратното изкупуване.
  • #19
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Притежавам Ауди А6 Allroad с 3.0 BiTDI. Междуградско по книжка - 6.0. Реално (основно магистрала) - 7.2. Доста малка разлика. Друг е въпросът с колко нарушения в изгорелите газове го постигат. В Европа си мълчат за този двигател, а в САЩ го разследват.
  • #18
    10 rate up comment 9 rate down comment
    BMW Germany ( преди 6 години )
    Skoda е пенсионерска кола бате.
  • #17
    4 rate up comment 8 rate down comment
    TDI - Power ( преди 6 години )
    VW-AUDI-SEAT-SCODA ........
  • #16
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Че има ли кола,която да си спазва каталожния разход?Купуваш я нова от магазина и още на първото зареждане усещаш разликата между заводския разход и реалността.Само ВАГ да бяха с мед да ги намажеш.Караш само градско,пуснеш климатик,цъкнеш радиото,заредиш с "качествен" български бензинец и хоп-5-6 кила горница от каталога.Не знам как мерят разход в завода,ама няма нищо общо с реалния разход на гориво.
  • #15
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Жълтъциииииии ( преди 6 години )
    caMo TDI
  • #14
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пак ще минат на дизел, без много шум.
  • #13
    36 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Добре че не им правят тестове за разход на масло на бензинките ...
  • #12
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Striker ( преди 6 години )
    Соцваген...
  • #11
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ясно, пак дизелите ще оправят нещата. В тях е бъдещето.