IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Лимузината на Путин ще получи най-мощния двигател в историята на Русия

Ясни са всички агрегати за автомобилите от проекта „Кортеж”

Лимузината на Путин ще получи най-мощния двигател в историята на Русия

Появилите се напоследък твърдения за проблеми с финансирането на проекта „Кортеж”, който трябва да направи новата лимузина за руския президент, бяха категорично отречени от компаниите, работещи върху автомобила. Нещо повече – те разкриха нови подробности не само за колата на държавния глава, но и за останалите машини, които са предназначени за помощния персонал и охраната.

Лимузината на Путин ще получи най-мощният двигател в историята на Русия

Пред агенция ТАСС началникът на отдела за развитие на перспективни технологии на НАМИ (Държавния научен център на Русия) – Кирил Казмирчук, обяви, че лимузината на Путин ще получи най-мощния двигател в историята на руското автомобилостроене. Това е V12 мотор с мощност 850 к.с. Той бе показан през миналато лято, но тогава се твърдеше, че мощността му е 860 к.с., а максималният въртящ момент 1470 Нм.

По думите на Казмирчук, в гамата мотори ще влязат още редови 4-цилиндров агрегат с 250 к.с., както и V8 с 650 к.с. Малкият двигател, както и V12 за лимузината на президента, са самостоятелна разработка на НАМИ, докато V8 агрегатът е правен съвместно с Porsche Engineering.

За двата по-големи мотора е предвидена 9-степенна автоматична скоростна кутия, докато за малкия ще се използва друга трансмисия. Двигателите V12 и V8 ще се предлагат също така и за бъдещия всъдеход, докато 4-цилиндровият агрегат е предназначен за минивана.

Лимузината на Путин ще получи най-мощният двигател в историята на Русия

Федералната служба за охрана трява да получи 14-те готови машини до края на годината. От прес-службата на Владимир Путин вече обявиха, че той е имал възможността да види лимузината, като дори се е качил в нея, но от съобръжения за сигурност президентът все още не е возен в колата.

Снимки: НАМИ

0 от 500
  • #8
    13 rate up comment 18 rate down comment
    До: trb ( преди 6 години )
    Тараба, а на бас че ако разглобиш КАМАЗ за Дакар, няма да намериш нищо КАМАЗ-ско в него .. освен емблемата може би :D хахаха справка, погледни всички КАМАЗ-и по улиците пак ще си говорим. Смешен си, тъй че си трай, харчи си там рубличките и не се обяснявай много много :)
  • #7
    21 rate up comment 13 rate down comment
    Аргуило ( преди 6 години )
    Само на мен ли това ми прилича на изключително грозно копие на Ролс Ройс ? Отново както през всичките години, Русия краде, тя не може нищичко да измисли сама!! Ама нищичко!! Всичко е кражба и присвояване след Втората Световна!!! Страшен та.шак са тея ....
  • #6
    18 rate up comment 8 rate down comment
    trb ( преди 6 години )
    Сигурно и двигателя на КАМАЗ за Дакар са купили от запада, а??
  • #5
    10 rate up comment 7 rate down comment
    raptor ( преди 6 години )
    Инвестирана е известна сума средства! В разработването даже на най-тъпия модел се вливат десетки, стотици милиони. Тук инвестицията едва ли ще се възвърне, тъй като целта не го изисква, а може би е и невъзможно както беше за фаетон, 1вото поколение А8, бугати вейрон и тн. Но колата е УДРИИИИИ! Ще я видите догодина най-накрая и ще биете месото от кеф! Ахахаха
  • #4
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сигурен съм,че няма да се разглоби като онова недоразумение на пиндосите.
  • #3
    12 rate up comment 8 rate down comment
    FenIX ( преди 6 години )
    Националната гордост струва пари ;)
  • #2
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какви милиони ?$1000000000 беше похарчен още докато колата беше само компютърно генрриран образ!Плюс това такава кола няма да има.
  • #1
    41 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тия ще потрошат милиони евро за да направят няколко бройки от тази бракма, като ще им се наложи 90% от агрегатите да ги купят от запада за да могат после да се бият в гърдите. По-добре да си бяха поръчали при Мерцедес, щеше да им излезе 10 пъти по-евтино и нямаше да им се смее целият свят.