fallback

10-те най-велики японски автомобила в историята

От Toyota Corolla до Nissan GT-R, ето ги легендите от Страната на изгряващото слънце

Проследявайки внимателно автомобилната история на Япония, е много лесно да установим, че Страната на изгряващото слънце е дала на света не по-малко гениални машини от Европа и Съединените щати. Точно заради това, по-долу подбрахме 10-те най-запомнящи се японски автомобила. Всеки един от тях е пионер, доказан представител на своя клас или е обречена да остане завинаги в сърцата на феновете заради своя характер. Разбира се, да се сведе една могъща индустрия с вековна история само до десет модела, не е лесно. Основателни претенции за слава имат и Suzuki Jimny и Vitara, Subary Outback, Toyota Hilux, Nissan Fairlady, някои по-редки, но много интересни машини на Daihatsu и Isuzu. Но в крайна сметка десетката си е десетка.

10-те най-забележителни японски автомобила в историята:

 

fallback
  • #30
    Rdnv ( преди 7 години )
    Не знам новите как са, но японски автомобили между 80те и средата на 90г. НЯМА ТАКИВА ЗДРАВИ МАШИНИ. Хората тогава са ги правили вечни.
  • #29
    Анонимен ( преди 7 години )
    С възможности!Ами ако съдя по пробитият автопарк на японски автомобили в БГ,ръждясали отвсякъде сапунерки,какво да си помисля?Че само сиромасите ги избират.Избират ги хора без вкус,за евтиниика.Пред панелките само шир потреба,пред хубавите кооперации само хубави расови коли.Няма да ти казвам откъде дъни чалгата и къде мирише на кисело зеле,ти си знаеш де,ти си си от там.Бягай да кърпиш веждата на ръжделника ти и не коментирай недостъпното за теб,някой ден ти пожелавам и ти да покараш кола,хубава
  • #28
    Gp gosho ot pochivka ( преди 7 години )
    Абе джи пи,излез от панелката веднъж,разходи се из Европа и тогава приказвай.Каква чалга какви 5 лева?Чалгата на теб ти е изпила мозъка май.На запад,лекари,адвокати,хора с обществено положение избират премиум марките.Ти ми говориш за някакви чалга пръчки,които май са ти мокър сън.Аман от ***...Правиш си извадка ,че в БГ масово колите са втора ръка от премиум марките,и често ги карат бясни селяни.Производителя това не го интересува!На ниго му е важен първият собственик,а там са само хора с
  • #27
    Koko ( преди 7 години )
    Ne znam zashto lipsvat Toyota Supra I Celica-mnogo dobri modeli.
  • #26
    GP ( преди 7 години )
    Сега ще поясня нещо... Хората харесващи японски коли са информирани за коли с всякакъв произход, японски, немски, френски, американски и т.н. А хората харесващи немски коли се интересуват само от немски и си мислят, че са единствени. А на въпроса защо тогава в Европа не се карало Лексус, пояснявам, че основно се слуша чалга, но това не я прави най-добрия жанр. Просто немските автомобили привличат глоквета, които подражават визуално на Алисия от страната на ботокса, Галена и много други
  • #25
    Анонимен ( преди 7 години )
    Разберете - Японец не може да прави машини за моторспорта.Там се изисква висш инженеринг,те нямат капацитет за това.могат да бълват пластмасова ширпотреба за страните от третият свят и да си продават королите.Това им е силата масовият автомобил,със крайно евтина изработка,гадна пластмаса и малолитражки.На страните от третият свят това им стига.Хората с пари знаят какво да купуват,затова във висшият клас ги няма никакви и не са конглокенция на голямата тройка от Германия.
  • #24
    Анонимен ( преди 7 години )
    Какъв дизайн какви 5 лева бе? Тази "разчупена" повърня на Тойота може да се хареса само на някой модерен ***-дал.Benz SL,SLS,SLR,500sec,BMW 6er,2002ti,там е дизайна,непреходен,вечен,хващащ окото,печелещ постоянно награди за това нещо.А за моторспорт и японци не ми говори,че ги бият навсякъде европейците ама на всяко едно поприще.Дали ще е ф1 с недоразумението хонда,дали ще е Льо Ман където Порше са царе,дали ще е ВрЦ със Ситроен или преди това Фау-Ве.Живеите си на стара лаври
  • #23
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хората са ти го написали черна на бъло и няма нужда да си правиш свободни съчинения за логота, щампи и ортодоксални фенове. Не те знам каква ти е целта да лъжеш, но взуми прочети малко за участието на Ямана в проекта LFA! Developed in conjunction with Yamaha's musical instrument division, engineers tuned the LFA's engine note the same way sound is tuned in an Ovation guitar. Uniquely shaped ribs in the intake manifold cover are designed precisely to produce a pleasing engine note.
  • #22
    Анонимен ( преди 7 години )
    погледнете скучните Голф 2 , Мерцедес 190 и БМВ Е30 и ги сравнете с Корола или хонда от 83-та и ще разберете как ще ви изглеждат днешните коли след 35 години . Трудно ви е ? Защото немските продължавате да виждате всеки ден , а японските не сте виждали от десетилетия .
  • #21
    Анонимен ( преди 7 години )
    Mitsubishi 3000GT, Toyota Supra и Honda S2000 не са в класацията, но Corola е :D
fallback
Последни