fallback

10-те най-велики японски автомобила в историята

От Toyota Corolla до Nissan GT-R, ето ги легендите от Страната на изгряващото слънце

Проследявайки внимателно автомобилната история на Япония, е много лесно да установим, че Страната на изгряващото слънце е дала на света не по-малко гениални машини от Европа и Съединените щати. Точно заради това, по-долу подбрахме 10-те най-запомнящи се японски автомобила. Всеки един от тях е пионер, доказан представител на своя клас или е обречена да остане завинаги в сърцата на феновете заради своя характер. Разбира се, да се сведе една могъща индустрия с вековна история само до десет модела, не е лесно. Основателни претенции за слава имат и Suzuki Jimny и Vitara, Subary Outback, Toyota Hilux, Nissan Fairlady, някои по-редки, но много интересни машини на Daihatsu и Isuzu. Но в крайна сметка десетката си е десетка.

10-те най-забележителни японски автомобила в историята:

 

fallback
  • #20
    Анонимен ( преди 7 години )
    Какво да говорим за автомобилния инженеринг на японците. Създават технологиите,които другите/ и в частност германците/ прекопират години по-късно. И до ден днешен не знам да има германски или друг хибрид,който да работи толкова безпроблемно,ефективно и ненатрапчиво като хибридите на Тойота и Лексъс. Това е инженерно постижение на японците,което им прави чест. Не е споменат и Тойота Рав 4, създателят,пионерът на класа градски СУВ,който стана хит! Само Митсубиши какви бегачки имат от 80-те ...
  • #19
    Анонимен ( преди 7 години )
    Погледнете скучните Ауди Q3,Q5, с еднакъв дизайн цели десетилетия,новия модел изглежда по-стар от стария,който заменя. И сравнете тези сиви мишки с Toyota CH-R,космически кораб. Сравнете равния дизайн на сивата мишка Голф с Аурис,който изглежда като модел от бъдещето, или супер-спортния космически кораб Сивик! Тук в тази статия са пропуснати още много велики японски автомобили,някои са изброили някои от тях в коментарите. Тук не виждам култови Субарута, Датсуни и др. велики коли.
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    Много красиви коли за разлика от германските скучни,консервативни и изглеждащи като стари модели коли. Японските винаги са били и са свежия полъх в дизайна- свеж,новаторски,спортен в много модели.Дори само погледнете най-новата Корола от снимката в статията- тя изглежда КЛАСИ по-красива от Голф,камо ли безличната и грозна ретро Джета. Королата изглежда по-качествено сглобена и е такава и от другите германски коли в класа като Ауди А3 с евтино изглеждащо табло или простоватата Астра.
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    За толкова години автомобилостроене имат 10-тина модела които не са чак толкова грозни колкото останалите им.Уж били много бързи,къде са им постиженията.Един ЛФА който го разработваха цял живот им е единственият сносен модел.Другото е ширпотреба,грозна ръждясваща ширпотреба,която не вълнува нито един трезвомислещ човек.Говорим за модели на всичките им марки,които се броят на пръстите на едната ръка.Че аз само от Даймлер ще изредя много повече велики модели от тези пластмасови(евтини) сапунерки
  • #16
    до: Homer Simpson ( преди 7 години )
    Грозни и безлично, бих добавил сиви и скучни, като мишки са немските автомобили, които са толкова скучни, че чак втръсват на хората с малко естетика и възприятия различни от нюанса на сивото.Ти обаче, както гледам освен сиво, друго май не виждаш, т.е. фен си им на немците.
  • #15
    до: Land Cruiser 70 ( преди 7 години )
    Само нещо не разбрах какво точно се мъчеше да кажеш?!?!Ямаха да не би да си мислиш, че не е японска компания? И за твое сведение Ямаха не участва в разработката на двигателя точно, а в проектирането на изпускателната система и звука от двигателя, който се чува. Но да приемем дори, че двигателя на Тойота, който е 100% техен е направен от друга японска компания, това променя ли нещо. променя ли факта, че ЛФА е един от най-добрите във всяко отношение хипер автомобили мечта за всеки?
  • #14
    GP ( преди 7 години )
    Феновете на немски коли сте като малария! Тук се говори за японски коли и мнението Ви не ни интересува. Карайте а6тици със седалки от Голф 5 и се радвайте, че имате премиум, без подгрев на седалките, с Ауди CD, без ел щора, с монохромен дисплей и въпреки, че сте с базовото ниво на оборудване пак колата ви тежи 1,9 тона и при смяна на посоката се лашка като някоя Лагуна... Това е премиум
  • #13
    GP ( преди 7 години )
    Еми що да не е съвместно с Ямаха разработването на ДВГ на LFA, след като Тойота са акционери в Ямаха и притежават част от компанията... Не е като Мерцедес, без да имат дял в Рено да им предоставят двигатели. Не го споменавам за нещо друго, ами просто се разприказвахте за немската тройка! И между другото LFA е по-бърз на писта от много коли, които го бият на драг. Вие си правете изводите за какъв автомобил говорим. Баланс, център и разпределение на масата, които от Алуди ще постигнат след век
  • #12
    обективен ( преди 7 години )
    Да се отрекат постиженията на японското автомобилостроене е толкова глупаво,колкото и да се абсолютизират. Ако се абстрахираме от присъствието на Сивик и Корола,всички останали автомобили имат своето място сред "най-великите японски автомобили"Друг е въпросът,че в автомобилната история на отделни конструктори,като Мерцедес,Ферари,Порше,Алфа,Ягуар или Астон Мартин има много повече модели,които биха влезли във всяка класация на "велики автомобили".
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ръжда и грозна пластмаса,друго не видях.Разни автомобилчета,където никой не ги е виждал,а само са чували за тях.Мечтата на 15 годишните пубери.
fallback
Последни