Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Renault превърна Espace в спортист

Новата версия на минивана получи мотор с 225 к.с.

Renault превърна Espace в спортист

Петото поколение на минивана Renault Espace беше представено още през 2015 г. Сега дойде моментът за неговото обновяване, за което френският производител разкри подробности.

Renault превърна Espace в спортист

Основната новина е разширяването на гамата двигатели за Espace. В нея влизат нов битурбо бензинов мотор Energy TCe 225 с обем 1,8 литра, който работи в комбинация със 7-степенна автоматична скоростна кутия EDC. Този агрегат е разработен съвместно с Renault Sport и предлага мощност от 225 к.с. и 300 Нм въртящ момент.

Renault превърна Espace в спортист

Моторът Energy TCe 225 заменя остарелия Energy 1.6 TCe 200 EDC. С него Renault Espace ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди - със секунда по-бързо от версията със стария двигател. Комбинираният разход на гориво с новия агрегат е 6,2 л/100 км.

Renault превърна Espace в спортист

Така гамата мотори на Renault Espace (2017 моделна година) отново се състои от три двигателя - дизеловите Energy dCi 130 и Energy dCi 160 EDC, и новият бензинов Energy TCe 225 EDС.

Renault превърна Espace в спортист

В оборудването на минивана също има новости. Автомобилът е получил предни седалки с регулиране в 10 положения и обновена мултимедийна система R-LINK 2. Добавени са нови варианти за обзавеждането на салона, предлагат се и няколко вида 18-и и 19-цолови джанти.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 1 година )
    Същото като другата полудържавна перачница СОЦваген: рено е радост за сервиза и брутален към собственика!
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Тц-ък, е са гневни - съжалителни са! Особено след като постоянно се доказват сериозните увреждания от притежание/каране на рено.
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    хи-хи-хахо-мухаха ( преди 1 година )
    Чудесен автомобил и редовните гневни гневни агитки от хора с особено високи критерии, каращи вмирисани бангии с чехли и джапанки от горната статия :))))
  • #10
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Хе хе хе ( преди 1 година )
    На дилърчитътъ са им дръпнали отпуските заради "блестящи" резултати в продажбите на рено! За това драскат минуси събота и неделя. ))))))))))))
  • #9
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 1 година )
    то поначало като решиш да си продаваш реното загубите са грандиозни, с или без издуханото моторче! До долния: ти отново доказа до каква степен може да се увредиш карайки рено ...
  • #8
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ford S-max. Повече коне, 4х4, по-добро пътно поведение, по-евтин.
  • #7
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Няма как да е надежден с тези турбини, малък двигател и тежко купе. ресурса на тези изпилените моторчета с по няколко турбота е 100-150 000 км. Някой ще каже, че за какво му е повече. Е да де, ама все пак не сме свикнали ДВГ на колата да е консуматив, нали. А и като решиш да е продаваш тази кола и като се знае, че мотора всеки момент ще е за смяна ще трябва без пари да е даваш. А ако решиш да го смениш ще ти струва повече от 50% от стойността на колата.
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    “...разход на гориво с новия агрегат е 6,2 л/100 км.“ По нанадолнище и с попътен вятър са успели да го засекат този разход предполагам. Освен тази лъжа към Рендето нямам забележки. Добре са го направили, хваща око и характеристиките му са добри. Ако и надеждността му са е подобрили, определено ще бъде много успешен модел.
  • #5
    6 rate up comment 10 rate down comment
    До браво ( преди 1 година )
    Имат спирка и то по всякакъв повод - в сервиза!
  • #4
    5 rate up comment 11 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    По-скоро бяха в колаборация с фашистите! И с пълно основание основателят им Луи Рено беше осъден и обесен след края на втората световна война. В последствие другия сътрудник на фашагите и основател на СОЦваген - Ферди Порше им направи моторчетата на рено. Та така и до днес - двете полудържавни перачници СОЦваген и рено лижат, мажат, лъжат относно колите, но важното е далаверата да върви.