IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Компактната Toyota Prius стана всъдeход

Хибридът е получил и модернизиран силов агрегат

Компактната Toyota Prius стана всъдeход

Компанията Toyota представи обновения компактен хечбек Aqua, който извън пределите на Япония се продава под името Prius C. Заедно с фейслифта хибридът е получил и всъдеходна модификация.

Компактната Toyota Prius стана всъдeход

От предшественика си моделът се различава по новата предна броня, видоизменените въздухозаборници и главни светлини, както и по новите задни стопове. В приборния панел е интегриран нов TFT-дисплей, на който се появява допълнителна информация.

Що се касае до кросоувър-версията, тя е получила увеличен клирънс, различна решетка на радиатора, пластмасови предпазители по долната част на бронята, специални 16-цолови алуминиеви джанти, както и декоративна пластина за защита на двигателя.

Компактната Toyota Prius стана всъдeход

Toyota Aqua се задвижва от модернизиран хибриден силов агрегат, включващ 1,5-литров бензинов мотор и електрически двигател. Сумарната мощност е 100 к.с., а комибинираният разход на гориво - 2,6 л/100 км.

Компактната Toyota Prius стана всъдeход

Цените на обновената  Toyota Aqua стартират от 16 058 щатски долара, а всъдеходният вариант струва 18 555 долара.

Снимки: Toyota
 

Тагове: toyota aqua toyota prius
0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    И кое точно му е смелото на решението не ми е ясно? Хората имат хибриди в почти всеки клас автомобили и до няколко години смятат, че повече от половината им продажби ще бъдат хибриди. Смело беше, когато преди повече от 20 г. се заеха с това начинание и направиха хибрида масов, а другите им се смееха и измисляха тестове с соито излъгаха много хора да си купуват нафтови печки. Знаем кои правеха тези тестове и кои манипулираха хората и ги тровеха и ги тровят със сажди.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Автор ( преди 2 години )
    Не мога да разбера защо под всяка статия за японски автомобил 1 и същи човек с 50 имена ни обяснява колко са добри японските автомобили! И защо този същият плюе нон-сто по ВАГ?! Пич, пий си лекарствата!!! Статията е за Тойота, а ти не спря да пишеш ВАГ, та ВАГ. Някой да ти говори за тях? Само ти! Сега и мен принуждаваш, а статията е за Тойота! Браво на Тойота за това смело решение. И долу някой писал за някакъв Ярис. Не, това не е Ярис! Това е Приус с 4х4, което най-вероятно е като на RAV4.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Гледам, че форумния ВАГон пак се е мъчил да се прави на интересен под статия за най-добрите. Този път са го наврели в кучи гАз и се е омел от тук. Не е много типично за него. Очаквах да е по-разговорлив и да пусне някой нов биер, за да се посмеем. Цар е на тъпотиите и простотиите. Особено, когато иска да кже нещо за Тойота или Хонда. Тези 2 марки са му влезли толкова надълбоко отзад, че е започнал да получава множествени оргазми само при споменаването им. Палавник е ВАГито. Aнaлeн палавник е!!!
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Кога Европа ще махне митата за Японците??
  • #8
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Стига с това немско под статии за най-добрите!Излагате се вече.Дори гемнаците признаха,че Тойота прави най-здравите и най-качествени автомобили,а вие спорите за глупости тук.Това малкото Приус-че или Ярисче е най-доброто нещо в класа си.Кажете,ако знаете за по-добър хибрид в този клас?!Ако не знаете по-добре замълчете!Колегата долу гледам е карал такъв и споделя как е.Бих добавил само,че не само е икономичен и динамичен,но и е и изключително здрава машина.
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Хахаха, абе ВАГи, моето ВАГи е като твоето Дошо. Всеки, който казва истината за немските таралясници е ВАГи. А между другото по-рано ВАГитата бяхте няколко, но остана само ти и сега ти е терсене, когато всеки те разкрива кой си и ти вика ВАГи. И между другото не съм Дошо за твое сведение ВАГи. Кажи сега нещо за тази прекрасна Тойота! Коментирай статията и стига се пеняви! Абстрахирай се от другите и коментирай автомобила! Зная, че ще ти е трудно, но се помъчи да го направиш! Вярваме в теб!
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ей го тоя ( преди 2 години )
    Дошо ли си,Галошо ли си..Тъпошо л иси..престан с това ВАги че вече се изтърка.Точно твоя израз е злоба,иронично наричащ всеки който не шофира по една или друга причина жълто корито.Автомобилостроенето не е тръгнало от Япония,капиш.Нека са си добри,карай си ги,но нито са най добрите нито най нечупливите. Броя продажби сам говор иза себе си.Като искаш ей я Азия голяма. ходи!
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Стига бълнува бе ВАГи! Къде видя немци, къде видя злоба? Вземи се събуди най-после и тогава пиши поредните си простотии! Хибридите на Тойота са най-добрите и това е доказано и всеки ден го доказват с продажбите си и с реалните си показатели, а не като на някои други, които са само на хартия. Говориш за злоба, а самият ти от злоба си влязал тук да коментираш другите, а не статията. Кажеи нещо за Тойота! Дай мантрата за турските Тойоти! Кажи нещо как се чипели, как не ставали, били грозни и т.н.!
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Интересното е дали в Европа ще предложат всъдеходна версия. Малко ме съмнява. Тук все още са на мода нафтовите печки и Тойота не разчита на този пазар толкова да продават хибриди, което за пореден път показва старата прогнила гАропа колко много е назад спрямо останалите. Немците промиват мозъците чрез платените медии, колко са по-по-най, но винаги рано или късно им лъсват 0ср@ните з@д.ници. Вече разчитат само на стара слава и още по-яростна пропаганда.
  • #3
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    В Европа се продава под името Ярис. Страхотен автомобил с наистина реален разход под 3/100 и много добри динамични характеристики. Изключително пъргав и бърз при потегляне и доускорение заради елекромоторите, които ви доставят въртящ момент от 0 об/мин. Най- готино човек се чувства, като отиде на бензиностанцията да зареди и сметне колко му е изхарчила колата реално, а не по БК. Сметката, като ти покаже под 3/100 и си мислиш, че нещо си объркал сметките. Пак сматаш и пак толкова. Браво на Тойота