IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го и Kona, най-силния коз на Hyundai за Европа

Дългоочакваният градски SUV на корейците залага на дързък дизайн и богато оборудване

Ето го и Kona, най-силния коз на Hyundai за Европа

Hyundai официално представи Kona - своя пръв модел в изключително модерния напоследък сегмент на компактните градски SUV, в който доминират машини като Renault Captur и Nissan Juke.

Ето го и Kona, най-силния коз на Hyundai за Европа

"Знаем, че сме закъснели в този сегмент, затова трябваше да бъдем смели с дизайна", обясни при премиерата шефът по продуктовия мениджмънт Раф ван Нюфел.

Смелият дизайн се изразява във внушителна предна решетка, раздвоени предни светлини с подчертано агресивен контур, скосен назад покрив за по-спортно излъчване и двуцветни елементи.

Интериорът е по-консервативен и напомня останалата гама на Hyundai, най-вече i30. Ключът към пазарния успех в Европа е клиентите да чувстват вътрешността на колата позната, обяснява Ван Нюфел. Добавени са обаче ярки елементи във външния цвят на автомобила за по-младежко внушение. Kona ползва 8-инчовия тъчскрийн от i30 с 10-годишно безплатно обновяване на навигационните карти. В този модел за пръв път Hyundai ще предложи и head-up дисплей пред водача.

Ето го и Kona, най-силния коз на Hyundai за Европа

Kona ще дебютира на пазара през ноември само с два бензинови двигателя. Базовият ще е трицилиндров турбомотор с работен обем 1 литър и 120 конски сили мощност. Тази версия ще е само с ръчни скорости и предно предаване.

По-мощният 1.6-литров бензинов двигател (180 конски сили) ще се предлага със 7-степенен автоматик с два съединителя и със задвижване на четирите колела. Тази модификация ще развива 0-100 км/ч за 7.9 секунди.

По-нататък към гамата ще бъде добавен и 1.6-литров дизел, с мощност 115 и 135 конски сили.

Вместо обичайната торсионна греда, Kona ще получи многозвенно задно окачване и електронна система за подпомагане на завиването.

Ето го и Kona, най-силния коз на Hyundai за Европа

Платформата на модела е подходяща и за електрическо задвижване, а също и за водородни горивни клетки, намекна ван Нюфел.

Като размери (4.16 м дължина и 1.8 ширина) Kona е мъничко по-голям от Juke, и с малко по-голям багажник (361 литра).

Цените за България още не са известни, но базовото ниво вероятно ще започва някъде от порядъка на 32 000 - 34 000 лева, с доста богато включено оборудване.

 

0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На кой му пука!
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    CHR е началото на производството и въобще не могат да смогнат да удовлетворят търсеното: "This year, we will comfortably sell more than 100,000, probably toward 110,000," Harrison said. "We have more than two months worth of order bank, in terms of consumers waiting. We are having to reallocate supply in order to avoid customer dissatisfaction or unnecessary waiting times."In the original planning for the C-HR, "We were talking about lower volumes than this,"Harrison said.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Когато излезе тази решетка, новото Мондео още го нямаше. Ясно ти е кой от къде е копирал.
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Харесва ми! Браво!
  • #16
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Маалко така, леекинко са взаимствали някой елементи от предницата на Мондео
  • #15
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не съм фен на никоя марка, но тази кола е ефектна в класа си. И технологично е top of the top. Постарали са се.
  • #14
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Последно от Ауди или от Ситроен са крали? Защото аз виждам умалено копие на Тусон.Или казваш дай да се изкажем нахакано, нощо, че не е истина. Само, че никой не заблуждаваш. Тази решетка я изкараха Хюндай и Форд. Но корейците бяха с два месеца преди тях. Ауди копираха решетката много по-късно. Не, че ми пука за корейците или германците. Последните са пълен майтап.
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това което предлага Hyundai го има във VW и особено в копието Skoda. Разликата е в това, че на корейците нещата са по-качествени. Няма 22% дефекти, като при Сюпърб, а Пасат е дори по-зле.
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    изията на колата е страхотна, красива и агресивна! Да видим както са се превъзбудили ценово последните години дали няма да е в облаците, все пак Хюндай до ден днешен не предлагат нещо особено, само велики претенции.
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    CHR разцепва единствено със слабите си двигатели на шокираща за турската си сглобка цена. Той е просто "модерен", отговор на това, което се търси.