IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

От новите коли на КАТ не можело да се снима

Камерите за скорост се оказаха несъвместими с 278-те патрулки Kia

От новите коли на КАТ не можело да се снима

Новите 278 патрулни автомобила на КАТ, закупени като част от обществена поръчка за 27 млн. лева, не позволяват от тях да се снима с камери за превишена скорост, съобщава "Труд", позовавайки се на шефа на "Пътна полиция" Бойко Рановски.

От новите коли на КАТ не можело да се снима

Ъгълът на стъклата на автомобилите Kia Cee'd и самият им химически състав били различни в сравнение с досегашните патрулки Opel Astra. Заради това снимките, направени с обективите TFR1-M ставали разфокусирани и не можели да се използват като доказателствен материал за налагане на глоби, потвърди старши комисар Рановски.

Никой в "Пътна полиция" не се е сетил да тества новите автомобили, когато са били поръчвани. Освен това автомобилите Kia са с въздушни възглавници и ако камерата се монтира върху тях, има риск при отваряне служителите да пострадат, подчертава Рановски.
 
На първо време камерите ще останат в старите патрулки, като при новите има вариант те да се монтират на предния капак или на триножник до автомобила, уточни шефът на КАТ.

 

0 от 500
  • #36
    25 rate up comment 0 rate down comment
    и в заключение! ( преди 6 години )
    Средната скорост на свижение на автомобилите по пътишата на Германия,Франция,Италия или Испания е много по-висока от тази в България,но катастрофите,особено с тежки последствия са много по-малко на глава от населението.Проблемът при нас НЕ СА ТАБЕЛИТЕ пред камерите, а лошите пътища,корупцията при издаване на книжки и технически прегледи,корумпирани полицаи на пътя и най-вече липсата на гражданско общество,което да поставя и отстоява правата си.
  • #35
    18 rate up comment 0 rate down comment
    единственото, ( преди 6 години )
    което искат да постигнат МИЛИЦИОНЕРИТЕ с модерния напоследък вой по всички медии е увеличаване на РЕПРЕСИИТЕ от униформените служители,скрити в храстите или след дългите десни завои и увеличаването на приходите от глоби. На тях не им "пука" нито за живота ни,нито за безопасността ни. В противен случай щяха да почнат от опасните пътища,маркировка,технически неизправните автомобили, а не от табелките пред камерите за скоростта.
  • #34
    12 rate up comment 0 rate down comment
    и още проблеми ( преди 6 години )
    -в движение се допускат с фалшиви прегледи напълно непригодни и технически неизправниавтомобили.Това включва - лоша спирачна система,недопустимо лошо и опасно окачване,недопустими комбинации на осветителни тела и фарове,непроверени е несертифицирани газови инсталациии и т.н.За всичките тези недопустими и опасни състояния пряка вина имат държавните органи,които сертифицират сервизите и контролиращите на пътя полицаи.
  • #33
    20 rate up comment 0 rate down comment
    последна грижа, ( преди 6 години )
    са камерите които не фокусират!Истинските проблеми са:-липса на хоризонтална маркировка,особено в двата края на шосето,а така също и осевата.Там където има подобна е с такова качество,че е не само безполезна,но и опасна/особено при дъжд на фарове/-изключително некачествена и лошо поддържана пътна настилка/ с много дупки,неравности,ронещ се асфалт/-напълно занемарена и непочистена сервитутна зона,граничеща с пътното платно.-грешно проектирани и лошо изпълнени пътни възли,отбивки и входове.
  • #32
    7 rate up comment 7 rate down comment
    тираджия ( преди 6 години )
    само високите и ефективни глоби ще оправят нещата по пътищата.Аман от камикаджета и царе на пътя. Специално за превишената скорост първа глоба - 20лв, втора - 200, - трета 2000. Четвъртата в затвора за една година.Трепем се като мухи.
  • #31
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Неук с мнение ( преди 6 години )
    Имам сериозно съмнение, че причината за размазването може да е и в употребата на подгреваеми предни стъкла. Тогава може да се окаже, че радарът излъчва сигнал, но заради ламинацията на стъклото, улавянето на отразения е затруднено и става възможно само на пределно близки разстояния. Да обаче тогава обектът не може да бъде качествено фокусиран, а и скоростта на затвора на апарата не е съобразена.
  • #30
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    Герберастите ще платят проблема с нашите пари.
  • #29
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Първи транш КИА дизел (?!?) втори транш се чака Шкода рапид бензин DSG... все комбинации предполагащи по 15 години експлоатация, както бензиновите атмосферни Астри дето сега се опитват да ги изкарат лоши коли:)
  • #28
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Астрите бяха ПОЛИЦЕЙСКА опция заводски - усилени алтернатори, акумулатори, окачване и т.н детайли, невидими от бегъл поглед на улицата. Новите коли са обикновена цивилна КИА с 4 USB входа допълнителен монтаж и лайтбар. Е, да кията за чичо гошо била по-евтина от Астра правена за полицейска... каква изненада :))))
  • #27
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами да поръчат по-евтни стъкла за колите, без соларна защита. Астрите им бяха точно с такива.