fallback

Търсенето на дизелови коли в Европа намалява

През април продажбите на модели с това гориво вече са под 50%

Интересът на клиентите в Европа към дизелови автомобили спада, съобщават аналитиците от JATO Dynamics, като се позовават на свое проучване на пазара на нови коли през април.Резултатите от изследването показват, че през четвъртия месец от годината продажбите на дизелови автомобили на Стария континент са били 46% от общия брой. За сравнение, през април 2016 г. продадените модели с такова гориво са 50,1%. Статистиката сочи, че продажбите на дизелови модели са намалели с 15%. Според аналитиците, това се дължи на факта, че потребителите вече са много по-добре запознати с реалния разход на гориво, както и на нивата вредни емисии при тези автомибили.Трябва да се отбележи, че април е бил неуспешен не само за пазара в Европа, където общият брой продажби на нови коли е спаднал със 7,1%, но и на други континенти. Отбелязва, че намалява търсенето най-вече на компактните автомибили, както и на MVP-модели. В същото време сегментът на кросоувърите и всъдеходите продължава да расте – със 7,2% за четвъртия месец от годината.Снимка: Volkswagen 

Тагове: jato dynamics
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Къф Евро 7 ве? Те дизелите Евро 5 не могат да покрият РЕАЛНО, а ти за 7 ми говориш. И нали се сещаш, че тези Еврота са направени за да толерират дизелите и мерят главно СО2, а другите наистина вредни емисии са ги игнорирали. Виж където реално се мерят нещата НЯМА дизели. А за бензинките не ги мисли! Има много които покриват стандарта евро 7. Много са. Дори Приусите още от второто поколение го покриват и то при условие, че тогава още евро 5 го нямаше.
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    чести ремонти ... Ле ле, този *** наистина не знаме на кой свят е. На бензиновия мотор ми правиш три пъти ремонт, на дизела веднаж. Факт!
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Щом на TSI дюзите са по-скъпи, защо тогава е нужно да си купувате TSI? Има толкова много други мотори по-качествени, по-надеждни, по-икономични и с по-евтина поддръжка. Кой ви бие в главата да си вземате дизел или TSI? Не си вземайте и няма да се оплаквате. Те и DSG трансмисиите им са скъпи и са консуматив, както двигатели, окачване, електроника и какво ли още не в тези немски кочини.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Прочетете преди да дрънкате безмислици. Никой не споменава стандарта Евро 7, и то не заради дизелите, а заради бензиновите двигатели. Те по-трудно щели да го покрият, заради високия разход, от който не могат да изпълнят квотите за въгл. двуокис.
  • #9
    бензин в кръвта ( преди 6 години )
    Европейските кратуни увират бавно, а българските още по-бавно. От години умните хора знаят истината за дизелите и не се поддадоха на платените манипулации, най-вече от немска страна. Накрая лъжите лъснаха, но глуп***вите хора още си искат дизела. Толкова са ги облъчили горките, че още не могат да се усетят, че са прецакани. Не само не могат, но и не искат да приемат факта, как са се прекарали и колко са се набутали с уж евтината нафта, без да са сметнали скъпата поддръжка и честите ремонти.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не знам за Форд, но дюзите на TSI са по-скъпи от тези на TDI. Що говорите глупости!
  • #7
    U2 ( преди 6 години )
    Ами той и бензиновите газове са канцерогенни, макар и в по-малка степен. Това е истината, но медиите неглижират този факт. А новите бензинови мотори с турбини и директно впръскване са дори по-скъпи за подръзка от дизеловите. За това лично съм питал сервиза на Форд.
  • #6
    До От опит ( преди 6 години )
    Точно това е формулата - или само бензин или бензин/газ ако правиш много километри. Дизелът е загубена работа - дюзи, демпфери, турбо, глупости....накрая като удариш чертата, не само нищо не си спестил, ами си яко вътре. Мани тая нафтаджийска работа.
  • #5
    От опит ( преди 6 години )
    Аз се отказах от диезела не задруго, а защото гадната нафта прави скъпо подръжката при ремонти на дюзи. Да не говорим за FAP, ГНП и др простотии. Един път рекох да си купя дизел и ще ми е за последно. Чист бензин или Бензин/ГАЗ това е. Другото не струва. Като слепи търчат да взимат якия дизел и после в серзиза на Бош. Няма значение френска или германска е талигата все на едно място го правят.
  • #4
    Така ( преди 6 години )
    Така, така, само дето в нашето отечество, това ще дойде след 30-40 лета.Още много дълго време ще дишаме по кръстовищата "ефтинките" дизеляци.
fallback
Последни