fallback

Търсенето на дизелови коли в Европа намалява

През април продажбите на модели с това гориво вече са под 50%

Интересът на клиентите в Европа към дизелови автомобили спада, съобщават аналитиците от JATO Dynamics, като се позовават на свое проучване на пазара на нови коли през април.Резултатите от изследването показват, че през четвъртия месец от годината продажбите на дизелови автомобили на Стария континент са били 46% от общия брой. За сравнение, през април 2016 г. продадените модели с такова гориво са 50,1%. Статистиката сочи, че продажбите на дизелови модели са намалели с 15%. Според аналитиците, това се дължи на факта, че потребителите вече са много по-добре запознати с реалния разход на гориво, както и на нивата вредни емисии при тези автомибили.Трябва да се отбележи, че април е бил неуспешен не само за пазара в Европа, където общият брой продажби на нови коли е спаднал със 7,1%, но и на други континенти. Отбелязва, че намалява търсенето най-вече на компактните автомибили, както и на MVP-модели. В същото време сегментът на кросоувърите и всъдеходите продължава да расте – със 7,2% за четвъртия месец от годината.Снимка: Volkswagen 

Тагове: jato dynamics
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дано ги забранят на европейско ниво, иначе тиквата Борисов и верните му фенове, няма да да забранят доброволно Golf TDI и BMW 320d, и тези гадни печки ще ни тровят още поне 20 години. Преди години като си взех атмосферен бензин всичките ми познати ми се смееха, те си накупиха "икономични" и мощни дизели. И на края какво стана, аз си карам с години колата с *** и здрав двигател, а на хай-тек печките все нещо не им е на ред. Човек като тегли чертата, скъпата поддръжка обезмисля пестеливия дизел
  • #22
    Анонимен ( преди 6 години )
    истината е, че каквото и да си говорите с българските доходи сме само и единствено за обществения транспорт, който за съжаление е съсипан. Някакви мижитурки с коли на по 15 години за по 5 бона се смятат за успели хора...Не сте, успели ще сте ако можете да си платите 80 евро в посока от Париж до Ница за TGV, до обяд си свършвате всички бизнес срещи, обикаляте кафенетата с приятели и до вечерта отново сте в Париж...Отново с валка. И ОТ ТОВА НЕ ВИ Е СРАМ, А СЕ ГОРДЕЕТЕ С ПОСТИЖЕНИЯТА НА НАРОДА СИ!
  • #21
    Germany ( преди 6 години )
    Да живее България и дизела до гроб
  • #20
    Анонимен ( преди 6 години )
    Половината европейски столици вече са обявили годината от която дизелов лек автомобил няма да може да влиза от околовръстното навътре към града. В Норвегия ще забраняват продажбата дори на нови дизели от 2025 г. Много евтини дизелови трошляци ще се изсипят в БГ следващите години, но някой пак ще се опитва да ни ги продава скъпо и да ни обяснява на каква далавера сме. В Европа на дизелът за градски нужди му е произнесена смъртна присъда с отложено изпълнение. Хората си ценят здравето!
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    простиА нафтаджия т.е. вагенското фенче ще се сцепи от яд.хората му дават изследвания и всичко за да видят оби.таците като него че дизела отива в историята а той тръгнал да ни убеждава в противното и да се хвали че той карал истинска кола а другите не.точно този който си брои стотинките за крадена нафта да го каже е просто смешно.а да кажеш че нафтовата ти печка е кола повече от другите граничи с лудостта.
  • #18
    до бензин в кръвта ( преди 6 години )
    Стига, бе момче! Ставаш жалък с тези бензинови дръгели. От бензиностанция до бензиностанция. Радост за бедняка. Разбираме те, че си скъсан джоб. Толкова ти е акъла, иначе щеше да си успешен и да караш истински коли.
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много яко си минах! За близо 150к км две сменени подгревни свещи и маховик. Общо 1040 лв. За същото време, автомобил със 140 кс, почти 2т и среден разход под 7л при 70/30 градско/извън Мухаха, блажени са верващите. За същото време бензиновия ще гори поне 50% отгоре. Ако купувах автомобил в момента бих си взел пак дизел, след 2-3г може би хибрид, но не от евтинийките. Газта не е оферта. Возиш се евтино, накрая като теглиш чертата, след честите смени на консумативи, изпускателни уредба, нищо
  • #16
    Карам бензин ( преди 6 години )
    Вият на умряло нафтаджийските мръшляци.Знаят, колко много са прекарани със старите си печки, които нито бягат, нито горят малко. Злобеят - искат и други хора да се прецакат като тях, но будали вече няма.
  • #15
    до бензин в кръвта ( преди 6 години )
    Не могат да покрият Евро 5, ли? Я намери статията тук и се гръмни! Пише, че за изненада голяма част от новите бензинови мотори са дори по-мръсни от дизелите. Ама ти си вярвай, че си голям тарикат. Но като гледам как те свива язвата, май и себе си не можеш да убедиш. Ами dihai го!
  • #14
    до бензин в кръста ( преди 6 години )
    Маруло увяхнала, карай си астричката с ловешка бутилка и изпарител Ловато и си мисли, че си хванал Мойсей за шлифера! Нищо не може да оправдае 50% по-високия разход на бензин. Освен това новите са на цените на дизеловите модели. Къде ти е сметката? Никъде. За това дизелите държат 50% дял, не е 10%. Капиш, ***?
fallback
Последни