Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW не признава всъдеходните комбита

Баварците няма да правят конкурент на Audi A6 allroad quattro и Mercedes E-class All-Terrain

BMW не признава всъдеходните комбита

В моделната гамата на BMW няма място за всъдеходно комби. Това обяви шефът на проекта BMW 5 Touring – Клаус-Ото Грибел, цитиран от Aitonews. Според него, компанията предлага достатъчно качествени всъдеходни автомобили, така че подобен модел е напълно излишен.

BMW не признава всъдеходните комбита

Повод за изявлението на Грибел стана въпрос на журналисти. Те попитаха топ-мениджъра как в BMW гледат на автомобили като Mercedes-Benz E-class All-Terrain, Audi A6 allroad quattro и Volvo V90 Cross Country. И дали не мислят, че сегментът се разширява?

„Разбира се, ние сме мислили по въпроса, даже няколко пъти се връщахме към неговото обсъждане, но в крайна сметка решихме, че нашите клиенти не се нуждаят от такъв автомобил. На тях им е достатъчно комбито 5 Touring, коeто прекрасно подхожда за пътешествия съм семейството. А за почитателите на SUV-моделите предлагаме голяма гама кросоувъри”, обясни Грибел.

Топ-мениджърът допъни, че Audi A6 allroad е постигнал успехи и е спечелил клиенти преди появата на моделите на марката от гамата Q. Грибел все пак се ззастрахова, като уточни, че в BMW внимателно наблюдават действията на конкурентите и са готови да реагират при увеличаване на интереса към подобни автомобили.

Снимка: BMW
 

0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да, вярно е ML излезе 1996 или 97 г., а X5 1998 или 99 г.Вярно е, че БМВ измисли сегмента на Х6, но освен МБ никой друг не ги последва.МБ пък измислиха кабриотата с метален сгъваем покрив и купе- седаните (купе с 4 врати) - CLS и там пък БМВ ги копира с 6-серия с 4 врати.Няма значение коя от 3те премиума какво е измислила, всичко е в полза на германската икономика.В крайна сметка като се тегли чертата, това излиза. Всичко е бизнес стратегия.
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    БМВ винаги са догонващи. Мерцедес винаги е диктувал правилата. Първо излиза S-класата и после всички останали. Първо излиза SL-а, БМВ после се усещат, и все така та и при SUV-овете МЛ е първи от който има 55АМГ, а е и прилично проходим. Това с което бъркаха Мерцедес е отдавна оправено, а именно малките модели, просто в Европа по градовете са тесни улиците и се купуват предимно голф-ов клас коли, но Мерц оправиха нещта и сега продават много, БМВ и Хауди немогат да ги настигнат вече
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Брандо ( преди 1 година )
    Точно това щях и аз да напиша ! Мерцедес първи вади модел, който става изключително популярен не само заради участието му в Джурасик парк и оттам БМВ реагират, а после и Ауди. Това обаче не означава, че няма обратни случаи. Сега например направо не може да се разбере кой какво отношение има към новите фарове. Вече поне 7 фирми ги рекламират, като свои разработки, но....
  • #10
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    нев приятелю първото BMW X5 излиза 2 години след като излиза първия ML ... не е лошо да си проверявате глупостите които пишете за да не се излагате
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    samokazwam ( преди 1 година )
    само казвам, че в бмв няма тъпи хора, продажбите и милионите фенове го показват. още по-малко тъпи са ауди, мерц или които и да било друг опитавайки се да вземе част от пазар, твърде голям за 1 автопроизводител. Дано да не кажете сега, че и Тесла модел Х е копирана от БМВ, щото все едно казвате всички телефони са копирани от раница на НОКИА
  • #8
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Zoom-zoom ( преди 1 година )
    В този клас има субару аутбек и волво цеце.
  • #7
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Нев ( преди 1 година )
    "BMW копираха идеата за X5 от Land Rover, която по онова време още притежаваха. Така че да кажеш, че са основоположници на сегмента - не са." Аз не съм казвал, че БМВ са основоположници, а че изкараха такъв модел и минаха повече от 5 години, преди Ауди и Мерц да започнат да пускат техните еквиваленти. Освен това, Роувъра макар и СУВ, е доста по-различен, от това, което БМВ направиха с Х5, а именно, че сложиха много повече спорт, тръпка, мощност, управляемост в техния модел!
  • #6
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Всъщност идеята за повдигнато комби, или поне както Audi я реализират, е изключително добра. В нормална позиция колата е нормална А6-ца, пътното поведение също - изключително стабилно и в същото време супер комфортно. Когато на човек му трябва да излезе от пътя, което е много рядко, натиска един бутон и получава приличен клиренс. За мен всеки автомобил от премиум сегмента трябва да има регулируемо във височина окачване. Дори Ситроен го предлагат в къде-къде по-нисък ценови сегмент.
  • #5
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    BMW копираха идеата за X5 от Land Rover, която по онова време още притежаваха. Така че да кажеш, че са основоположници на сегмента - не са.
  • #4
    4 rate up comment 8 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 1 година )
    много логично изказване...