Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Напук на Германия: ЕС въвежда глоби за автомобилните компании

При повторение на Дизелгейт виновните ще плащат по 30 000 евро на засегнат автомобил

Напук на Германия: ЕС въвежда глоби за автомобилните компании

Членките на ЕС са се договорили за нови, далеч по-строги правила срещу автомобилните производители, които нарушат лимитите за вредни емисии, съобщава добре информиран източник пред Reuters. Ще бъде приета дори предложената глоба от 30 000 евро за всеки автомобил извън нормите, въпреки острите възражения на Германия срещу тази идея.

Европа одобри глоби за автомобилните компании напук на Германия

Целта на новите мерки е да се избегне повторение на скандала Дизелгейт, при който Volkswagen бе уличен в използване на софтуерно устройство за заблуждаване на тестовете.

Въпреки Дизелгейт Германия бе твърдо против да се дават допълнителни правомощия на Европейската комисия да наказва нарушителите. "Не са много запалени по предложението да дадем повече власт на Комисията", обяснява дипломат от Брюксел пред Reuters. Възражения срещу част от мерките са изразили и други страни с автомобилно производство, като Италия, Франция и Испания.

Въпреки тях обаче новите мерки ще бъдат обсъдени и гласувани от икономическите министри от ЕС на 29 май. След това предстои окончателното им одобрение от Европейския парламент.

При всички случаи предлаганите глоби няма да действат със задна дата. В противен случай Volkswagen би трябвало да плати 330 милиарда евро за 11-те милиона засегнати от Дизелгейт автомобили на Стария континент.

 

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    То тебе няма кво да те правят на гл0пав, ти си си.
  • #21
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да ВАГи, плюем собствената си купичка пълна със сажди от нафтовите печки! Плюем е и ще продължаваме до тогава до когато не спрат да ни правят на гл0пави, като теб. Не теб ти е хубаво и приятно да го правят, но не и на нас нормалните хора.
  • #20
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Вместо да догонят Япония при електрическите и хибридните технологии, правителствата на Франция и Германия избраха лесния път на мързела тровиха ни 20 години с "хай тек дизел". А докато произведените се изчерпят ще тровят Европа поне още 20, а България 40, ако бъдещото ни ромско общество не ги замени с жива сила разбира се. От свалянето на Дегол Германия и Франция не са двигател на просперитета, а точно обратното.
  • #19
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Димитър Борисов ( преди 1 година )
    Както Германия се наложи на цяла Европа за бежанците,така и върху тях трябва да има глоби за замърсителите.Освен с дизел гейт германците се славят и с това че превъртат километражите на старите коли които продават.България не трябва да им купува хубавите автобуси,а да внася само електро буси.
  • #18
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Та да си довърша мисълта. Не осъзнавате, че плюете в собствената си купичка. Живеете в Европа, японците няма да дойдат да ви дадат еврофондове да си насадите тикви. Харесвайте каквото искате японо-турско, италиянско, френско, но с тая злоба ще се изгубим тотално от картата, с нашите камъни по нашите глави дет се казва. Заради такива като вас кадърни хора бягат навън. Хейт, хейт, ама донякъде. Вашето е свинщина.
  • #17
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    90% от Каращите не-германски коли са готови за харвард. Такива умни хора като вас би трябвало да помогнат за общото благо на България. Обърнете се към съответните институции и предложете Germanexit или нещо от рода. Та после да ви видим без такава икономическа сила в ЕС, пак ще ревете ли за хубави пътища, високи заплати, еко-норми, кредити за милиони. В замяна на това да влезе една държава, която произвежда чисти, технологични Японски коли. Сещате се за коя държава говоря нали?
  • #16
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    „Ти му говориш, то рупа ли рупа!“ ------------------- ОФца ли го нарече ВАГито. Ами оФцЪ си е да ти кажа. И то от най-глупавите. Всеки ден ни го доказва. Хората пишат за лъжите на любимците му, а то блеещото същество си мисли кой какво кара и кой от какво разбира.
  • #15
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Изхехехекала ВАГонетке пр0Зда, заври си ПДФ-а там където слънце не те огрява (а други работи) и замълчи! Тук коментираме фактите, които ти се мъчиш да опровергаеш. Селската марка си признават за лъжите, но теб те вълнува не това, а кой какво карал и кой от какво разбирал. На всички е ясно, че ти от нищо не разбираш, а си само една балалайка и нищо повече. Световната конспирация е натопила любимците ти нали. Те обаче са невинни, но си признават. Нали така или някъде сбърках? Смешник!
  • #14
    3 rate up comment 12 rate down comment
    he he he ( преди 1 година )
    Няма да коментирам как наричаш различни ВАГи..нарочно питам и за автомобила и за ДПФ и м истава ясно че изобщо не си наясно за какво говориш.Щом не си шофирал и виждал ауспуха на кола с ДПФ,дори принципа не знаеш и особеностите.Ако мислиш че пък не тровиш с бензинките си..връх на демагогията.Вземи прочети кой първи измисли дизел гейта че е смешно.Там има ключови изказвания които са връх на простотоията.Ама де акъл.Какво са отсъдили подкупните съдии в УСА е съвсем друг въпрос.
  • #13
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    да палщат швабите и за всеки невинен човек, пострадал на пътя поради олигофренията на собствениците на немски батали