IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои коли се препродават най-бързо след купуването им?

В първата десетка има 4 модела на BMW и 2 на Mercedes-Benz

Кои коли се препродават най-бързо след купуването им?

Американската организация iSeeCars, занимаваща се с изследвания на автомобилния пазар и продажбата на машини, посочи най-чето препродаваемите модели през първата година от придобиването им. Лидерските места по този показател са за автомобили от премиум-сегмента.

Кои коли се препродават най-бързо след купуването им?

Експертите са проучили близо 24 млн. препродажби на нови автомобили, произведени от 2015 до 2017 г. С помощта на VIN-кодове са определени коли, които в период от 4 месеца след първата им продажба (като чисто нови) са попадали на пазара на машини втора ръка и са препродавани отново.

В групата не са били включени коли с малък или много голям пробег, както и модели, които са продадени в тираж под 50 000 бройки. В крайна сметка на първо място в тази класация се BMW 3-Series – 8% от общата продадена бройка от този модел е сменила собственика си още през първата година. Още 3 модела на баварците, както и два на Mercedes-Benz влизат в челото на рейтинга.

Най-често препродаваните коли през първата година след купуването им

1. BMW 3-Series – 8,0%

2. BMW 5-Series – 7,1%

3. Mercedes C-Class – 6,1%

4. Nissan Versa Note – 4,0%

5. Dodge Dart – 3,9%

6. BMW X3 – 3,9%

7. BMW 4-Series – 3.9%

8. Mercedes E-Class – 3,9%

9. Chrysler 200 – 3.8%

10. Subaru WRX – 3,3%

Наличието на голям брой премиум модели в списъка се обяснява с факта, че дилърите на тези марки много често купуват нови коли, които дават на клиентите си за ползване, докато техните автомобили са на ремонт. Подобни машини се поддържат от фирмите, които в края на първата година ги продават отново.

Друг фактор в случая са недоволните кленти, които често се разочароват от премиум-моделите си. По информация на iSeeCars, почти всички препродадени „тройка” на BMW са били с най-ниски нива на оборудване, като едновременно с това те са и първите коли, които техните собственици са си купили. Само след няколко месеца клиентите са решили, че за подобни пари могат да придобият автомобили с повече екстри и затова са препродали машините си.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #15
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Triforce, ко стана с Джугана?
  • #14
    8 rate up comment 19 rate down comment
    Triforce ( преди 6 години )
    Или явно е нещо, което повечето тук не знаят.БМВ и Мерцедес имат практика да дават натъпкан до дупка автомобил с всички екстри на техните високопоставени служители. Те ги карат по 1 година и после ги продават. Особено, ако трябва да заменим фейслифтов модел с нов. Тогава отстъпките са стръмно надолу, само и само да продадат автомобила, защото идва новият!И какво се случва тогава?Такива като мен си купуват БМВ 530XD на 1 година и 23 000 км с поне 30% отстъпка.Реално се води 2-ра употреба.КЕФ
  • #13
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Най-вероятно заради проблеми с качеството. Германските коли не са каквото бяха преди години.
  • #12
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    с две думи едни гъзари, взели си премиум кола, но с малко екстри и разбрали че само с гъзария не се живее... и ги препродали
  • #11
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А според мен причина може и да са някакви врътки с данъците, амортизации и/или застраховките, които някои хитреци (или фирми) са усетили, че минават.
  • #10
    14 rate up comment 1 rate down comment
    re ( преди 6 години )
    Може и да греша, но имам чувството, че е36/46 всъщност е или дошката, или швабен или админа. Представя се за немски фен, а всъщност е японски.А тоя професор е някъв, който прави точно обратното, представя се за японски фен, а всъщност не е.Иначе е весело, де. Не се оплаквам, продължавайте.
  • #9
    23 rate up comment 3 rate down comment
    X ( преди 6 години )
    Тук не споменават, че точно при премиум модели най-често са върнати от лизинг, защото хората не са си направили сметка и не могат да си го позволят.
  • #8
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ето за какво става въпрос.Всичките с тойоти сме професори, а вижте ги с немските коли кви са.
  • #7
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Когато ние с белите, еко и технологични Тойоти говорим, вие ще мълчите. Ние всичките сме професори.
  • #6
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ех едно време и аз бях такъв, като карах немска кола. Псувах наляво, надясно. А след като си купих бяла, еко и технологична Корола станах професор.