IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Mercedes-Benz S-Class най-после бе показан напълно

Флагманът на германците е получил редица системи за безопасност и два нови двигателя

Новият Mercedes-Benz S-Class най-после бе показан напълно

Дългоочакваната премиера на обновения Mercedes-Benz S-Class най-после се състоя, след като досега германският производител проведе няколко закрити мероприятия за клиентите си. Флагманът на марката е получил козметични промени, два нови двигатели и система за автономно придвижване.

Новият Mercedes-Benz S-Class най-после бе показан напълно

Новостите във външния вид са засегнали оптиката, като конфигурацията на фаровете е напълно променена. В зависимост от модификацията ще се предлагат няколко варианта, както седанът е получил и нова решетка на радиатора.

В салона на фейслифта е поставен триспицев волан със сензорни панели, който заменя досегашвия двуспицев. При това той ще бъде различен между версията, предлагана под марката Maybach, и тази, която е подготвена от спортното подразделение на марката AMG. Разлики има и в дисплеите на мултимедийния комплекс, както и в приборния панел.

В оборудването на лимузината са включени както нови, така и подобрени системи за безопасност и асистенти на водача. Сред тях са система за автономно придвижаване с възможност за престрояване и „общуване” с други превозни средства на пътя, както и функция за автоматичто паркиране. Тя може да се активира от смартфона, като не е нужно шофьорът да бъде в колата.

Сред обновените опции е и системата Energizing, която предлага редица 10-минутни програми за повдигане на настроението на вадача и пътниците. В зависимост от избраната програма автомобилът променя настройките на седалкки (подгряване, вентилацияи масаж), светоидното осветление на салона (64 цвята по избор), климатика (включва ароматизация) и избира музикален съпровод.

Гамата мотори също е променена. Вместо досегашния 4,7-литров V8 двигател се е появил 4,0-литров туин-скрол турбо V8. В модификацията S 560 той развива 469 к.с., а във версията AMG S63, където заменя досегашния 5,5-литров агретат, мощността му вече е 612 к.с. Този вариант е получил 9-степенна скоростна кутия AMG Speedshift MCT вместо стария 7-степенен автомат.

Новият Mercedes-Benz S-Class най-после бе показан напълно

Версията AMG S63 със система за задвижване на четирите колела 4Matic+ ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди, а максималната скорост (с включен допълнителен пакет AMG Driver’s Package) е 300 км/ч. Модификацията AMG S 65, която разчита на 6,0-литров V12 с 630 к.с. и задно предаване, остава в гамата, като при нея ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,3 секунди.

В гамата на флагмана на Mercedes-Benz влиза и редови дизелов двигател с 6 цилиндъра в два варианта на мощност – 286 к.с. и 600 Нм за версията S 350 d 4Matic и 340 к.с. и 700 Нм за S 400 d. За модела ще се предлага и нов бензинпов мотор с 6 цилиндъра и електрическа турбина, който ще е достъпен в два варианта на мощност. Неговите параметри ще стана ясни съвсем скоро.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz s-class
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    с тоя пасат най много да направиш някой автомонтьор милионер
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Виж това е идеално за градски нужник-голямо , луксозно за маса големи гъзове с празни глави!
  • #11
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Аз като по-едър тип, ама от ИТ сектора, не си взех S-class или 7-ца поради имиджа, който навяват. Взех си пасат, можех да взема една от тия по-народните до 2012 година че и отгоре, ама щеше да ми е тъпо, да ме мислят за мутра при положение че не съм.
  • #10
    14 rate up comment 12 rate down comment
    lux ( преди 2 години )
    Това е царя на автомобилите. Без аналог. Най-доброто !
  • #9
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 2 години )
    Донякъде е така, но марки с изграден имидж и стил няма как да си позволят фрапантни промени между поколенията. Такива генерални промени вървят при евтините брандове. Например Seat - преди десетина години цялата им гама заприлича на миниванове; Renault - в смелия им период Megane приличаше на играчка; Toyota - пълна липса на приемственост между моделите, всяко поколение на Corolla е съвършено различно от предишното (и все си остават безлични).
  • #8
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Да моя грешка е че не съм разбрал че това наистина е фейслифт но това не променя мнението ми че мерцедес между нов и стар модел разликата не кой знай какво.
  • #7
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 2 години )
    Анонимен, ми то това си е фейслифт, не знам как реши, че е нов модел. Освен това "купето е едно и също" от 4 години насам. Ако не виждаш разлика между W221 и W222 проблемът е у твоя телевизор.
  • #6
    5 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Не знам, може и да не разбирам не искам да звуча като хейтър обаче имам чувстово ,че уж новите модели на мерцедес са просто един фейс лифт всичко се е превърна в един бизнес и маркетинг и само продават благодарение на това, че е мерцедес. Не виждам което точно е толкова ново една предница от страни като я погледа тази кола от 10 години купето едно и също.
  • #5
    43 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Е от у нас най-забавно е че разни полуид.ио.ти масово купуват изгнили S-класи на по 17г и се имат за баровци....и си купуват втора употреба гуми щото 18-ките бате са скъпи....ама е гарирал пред панелката и не плаща асансъор щото е батка.
  • #4
    6 rate up comment 30 rate down comment
    Темида ( преди 2 години )
    Вече и Китайците правят по-интересни и хубави дизайни от Немците. В технологично отношение нямат стигане ама дизайн......... Ама то винаги си е било кола за скучни бизнесмени над 50 годишна възраст.