IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda 6 / Мазда 6

+ много надеждна, икономична, добра каросерия, прецизен волан, евтина поддръжка- облегалките на предните седалки са къси , еърбега за придружителя до водача не може да бъде деактивиран

Mazda 6 / Мазда 6
История на модела:

06/02 – поява на наследника на Mazda 626 по познатия ни начин: в три варианта – като лимузина с четири и пет врати и като комби ( също така със задвижване и на четирите колела). Бензинови двигатели: 1,8 ( 88 kW/120 к.с.) 2,0 (104 kW/141 к.с.) и 2,3 (122 kW/166 к.с.); освен това 2,0-литров дизелов двигател с 89 kW/121 к.с. и 100 kW/136 к.с.

06/2004 – нов вариант на модела: Mazda 6 MPS 2.3 DISI, турбодвигател с директно впръскване на бензин ( 191 kW/260 к.с.)

06/2005 – модификация на модела

10/2005 – всички дизелови агрегати вече се произвеждат с филтър за твърди частици



Респект ! Към високата надеждност Mazda 6 ви предлага и подходящия дизайн

Няма вече и следа от прашасалата Mazda 626 на баща ви. Дръзкият дизайн на Mazda 6 наподобява по-скоро динамиката на италианската Аlfa и прави автомобила да изглежда по-малък, отколкото е в действителност.

Комби-моделът е най-дълъг със своите 4,70 м. и отвътре си е просторен, както подобава. Късите облегалки на предните седалки обаче помрачават малко общото впечатление. Добро е изпълнението на шасито, което позволява комфортно движение както по модерните аутобани, така и на по-грапави настилки и неравни повърхности. Един малък недостатък е, че ESP-системата се предлага серийно едва от 2004 г.

При двигателите дилемата звучи по следния начин: да си взема ли един приятен, но не особено мощен, бензинов двигател или да предпочета един по-силен, но и по-груб дизел? Като теглим чертата, от финансова гледна точка, май е по-добре да изберете 1,8-литровия бензинов мотор, който крие в себе си достатъчно мощ, за да се чувствате добре на пътя.

2,3-литровия бензинов бързо губи от себестойността си, а що се отнася до дизеловите агрегати, там за предпочитане е вариантът със 121 к.с., който е значително по-евтин, но не е много по-слаб или по-бавен от варианта със 100 kW/136 к.с

Най-често срещани повреди:

През тези пет години от появата на Mazda 6 на пазара, повреди са възниквали само спорадично.

Датчици: стрелката за резервоара понякога не показва точно нивото на горивото, поради което, при лош късмет, може да ви се наложи да спрете и да изчакате помощ насред пътя.

Повиквания в сервизите на компанията: моторът гасне (03/2003 г.), датчикът за спирачната течност не функционира правилно ( 03/2003 г.), уплътняването на впръсквачите за гориво не е добро ( 07/2004 г.), защитата срещу нагряване на резервоара за гориво не е качествена (07/04)

Ако имате опит с Mazda 6 коментирайте публикацията .
0 от 500
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Dobri ( преди 16 години )
    Zdraveite,Az sum sobstvenik na mazda 6 2007 2.3 i 156hp USA model. Vsi4ko koeto byah 4el za kolata predi da ya kupya izleze vyrno. Faktite govoryat. 100 NAGRADI WORDWIDE, NAI-DOBRA KOLA V 15 STRANI. Moi vpe4etleniya:Sporten duhsuper povedenie na putyafun za karanespira4nata sistema e edna ot nai-dobrite koito sum karal.Prosto udovolstvie za karane.4akam s neturpenie da izleze novata mazda 6 . Spored men Mazda 6te izmesti vsi4ki v sredniya klas po prodajbi sled poyavata na 2009 mazda 6. http://***.leftlanenews.com/wp-content/plugins/iimage-gallery.php?idpost=5459&idg=1&idi=10
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Стенли ( преди 16 години )
    Като собственик на Мазда мога да кажа следното:по-здрава кола на пазара трудно може да се намери.Модела който имам е 626/98г -изминати 130 хиляди км без какъвто и да е ремонт,абсолютно всичко по нея е оригинално(в това число и акумолатора)само качествено масло ремъци и накладки са сменяни по нея...Шапка свалям на Японците,следващата ми кола ще е пак Мазда :)