IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda 6 / Мазда 6

+ много надеждна, икономична, добра каросерия, прецизен волан, евтина поддръжка- облегалките на предните седалки са къси , еърбега за придружителя до водача не може да бъде деактивиран

Mazda 6 / Мазда 6
История на модела:

06/02 – поява на наследника на Mazda 626 по познатия ни начин: в три варианта – като лимузина с четири и пет врати и като комби ( също така със задвижване и на четирите колела). Бензинови двигатели: 1,8 ( 88 kW/120 к.с.) 2,0 (104 kW/141 к.с.) и 2,3 (122 kW/166 к.с.); освен това 2,0-литров дизелов двигател с 89 kW/121 к.с. и 100 kW/136 к.с.

06/2004 – нов вариант на модела: Mazda 6 MPS 2.3 DISI, турбодвигател с директно впръскване на бензин ( 191 kW/260 к.с.)

06/2005 – модификация на модела

10/2005 – всички дизелови агрегати вече се произвеждат с филтър за твърди частици



Респект ! Към високата надеждност Mazda 6 ви предлага и подходящия дизайн

Няма вече и следа от прашасалата Mazda 626 на баща ви. Дръзкият дизайн на Mazda 6 наподобява по-скоро динамиката на италианската Аlfa и прави автомобила да изглежда по-малък, отколкото е в действителност.

Комби-моделът е най-дълъг със своите 4,70 м. и отвътре си е просторен, както подобава. Късите облегалки на предните седалки обаче помрачават малко общото впечатление. Добро е изпълнението на шасито, което позволява комфортно движение както по модерните аутобани, така и на по-грапави настилки и неравни повърхности. Един малък недостатък е, че ESP-системата се предлага серийно едва от 2004 г.

При двигателите дилемата звучи по следния начин: да си взема ли един приятен, но не особено мощен, бензинов двигател или да предпочета един по-силен, но и по-груб дизел? Като теглим чертата, от финансова гледна точка, май е по-добре да изберете 1,8-литровия бензинов мотор, който крие в себе си достатъчно мощ, за да се чувствате добре на пътя.

2,3-литровия бензинов бързо губи от себестойността си, а що се отнася до дизеловите агрегати, там за предпочитане е вариантът със 121 к.с., който е значително по-евтин, но не е много по-слаб или по-бавен от варианта със 100 kW/136 к.с

Най-често срещани повреди:

През тези пет години от появата на Mazda 6 на пазара, повреди са възниквали само спорадично.

Датчици: стрелката за резервоара понякога не показва точно нивото на горивото, поради което, при лош късмет, може да ви се наложи да спрете и да изчакате помощ насред пътя.

Повиквания в сервизите на компанията: моторът гасне (03/2003 г.), датчикът за спирачната течност не функционира правилно ( 03/2003 г.), уплътняването на впръсквачите за гориво не е добро ( 07/2004 г.), защитата срещу нагряване на резервоара за гориво не е качествена (07/04)

Ако имате опит с Mazda 6 коментирайте публикацията .
0 от 500
  • #42
    2 rate up comment 4 rate down comment
    васо ( преди 5 години )
    Самураите, аз съм тенекеджия от 30 години и работя в западна Европа.Мога да кажа с чиста съвест, няма по голям *** от Мазда.Купето е уникален ***, на 10/11 години заминават на *** или в България, защото не минават преглед по причина изгнили прагове, вежди, калници, предни и задни мостове, долна част на вратите.Това, което вие не знаете тук, че мазда е в дълбока криза и произвежда едни морално остарели коли с нови емблеми и разни безсмислени названия като Skyactivtechnology демек нищо
  • #41
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Мразя Мазда ( преди 6 години )
    Абсолютни ***.Имам мазда 6 2,0 дизел 136 кс. За една година цената и стана двойна - Демферен маховик/рециклация/ + съединител = 1200 лв. и пак придърпва.Турбо - 390 лв. Горна и долна помпи на съединител - 300 лв.Ремон дюзи и дихтунги - 150 лв. Смяна ремъци и ролки - 450 лв.И за капак на всичко изби гарнитурата на главата без да е презорвана. Като изключим и, че тенекиите им са по-тънки от хартия. Иначе всико друго е наред....ако остана нещо .
  • #40
    2 rate up comment 1 rate down comment
    mazda ( преди 8 години )
    zdr kolegi i as imam mazda 6 kombi 2.0di imam edin problem na 10000km dolo gore gori 1.. litra maslo.. tova normalnolie?
  • #39
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Хасанчо ( преди 12 години )
    Като недостатък е само големия радиус на завои и зачудването при потегляне. Купих си от Германия "чип тунинг" изпратиха ми го по пощата, монтирах си го сам и лолата стана по пъргава при потегляне и по тиха. Разхода на горива според мен не се е променил.
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    snpmlx ( преди 12 години )
    jJQI7j , [url=http://yufmkyqnflzo.com/]yufmkyqnflzo[/url], [link=http://ehleauqqmkxa.com/]ehleauqqmkxa[/link], http://dgfgbhshlppn.com/
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ytbdptzcjq ( преди 12 години )
    IHZxFj rvajdwgcbdby
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    qtrezbwuv ( преди 12 години )
    cXpu9e , [url=http://cznwudwqpygk.com/]cznwudwqpygk[/url], [link=http://vspfxsvhypri.com/]vspfxsvhypri[/link], http://wfovgikjfyuq.com/
  • #35
    0 rate up comment 1 rate down comment
    jcgqof ( преди 12 години )
    sqwUsb prrgyyhbyfvr
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Mccade ( преди 12 години )
    You rlaely saved my skin with this information. Thanks!
  • #33
    3 rate up comment 9 rate down comment
    РRS6 ( преди 12 години )
    Пич, каде се буташ с тия 8 сек. 0-100км/ч?Subaru WRX sti ускорява от 0 до 100 за 4.5 сек. Аз живея в USA, i karam ауди RS6 (2003). и то ускорява за 4.5сек. Каде въобще се буташ в този клас коли с тази мазда 2.0