Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW ще предложи автомобил на водород през 2021 г.

Баварците ще продължат да използват помощта на Toyota

BMW ще предложи автомобил на водород през 2021 г.

Германският концерн BMW ще започне да произвежда автомобили, задвижвани с водород през 2021 г. Това обяви на ежегодната прес-конференция председателят на Съвета на директорите на баварски производител Харалд Крюгер.

BMW ще предложи автомобил на водород през 2021 г.

От думите на топ-мениджъра става ясно, че силовите аграгати от този вид са по-подходящи за големи модели, тъй като им осигуряват сериозен пробег с една зараждане. В началото BMW ще започне с производството на малки серии автомобили, което ще бъде съществено увеличено през 2025 г.

Основният партньор  на баварците в този проект отново ще бъде Toyota. Двете компании са сътрудничат активно в разработката на автомобили на водород още от 2013 г. Японците дори предоставиха на BMW през 2015 г. агрегата, който използва техния първи такъв модел – Mirai.

Двигателят вече е тестван на BMW 5-Series GT, както и на купето i8. Баварците дори са го усъвършенствали, като го комбинират с нова система, която работи при по-ниски температури и позволява поместването на по-голямо количество водород в резервоара на автомобила.

BMW ще предложи автомобил на водород през 2021 г.

Крюгер потвърди и плановете на BMW за разработка на нови електромобили на батерии. През 2018 г. ще бъде показан плъг-ин хибридният BMW i8 Roadster, през 2019 – изцяло електрическият MINI, а през 2020 г. – BMW X3, което ще се движи само на ток.

Снимки: BMW
 

Тагове: toyota mirai
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    "при едно и също количество на водород и бензин се изминава еднакво разстояние" Нищо подобно, Мирай с 5 кг водород минава 500 км. С 5 кг бензин и автомобил подобен размер я минеш 100 км я не. Водород + горивна клетка е много по ефективен от бензин + ДВГ. Но най-голямото предимтво е че няма вредни емисии.
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    СеСеСеРе ( преди 2 години )
    2021-ва другите ще произвеждат летящи чинии, а тези едва тогава щели да си пускат водородните чайници, ако разбира се Тойота им свърши цялата технологична работа! Несериозно е! Пълен т***к!
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Obrut ( преди 2 години )
    Май този, който трябва да се гръмне си ти - при едно и също количество на водород и бензин се изминава еднакво разстояние. Умник.
  • #17
    8 rate up comment 6 rate down comment
    D3 ( преди 2 години )
    Много е лесно да вземеш наготово един продукт и да го усъвършенстваш...
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    mariovial ( преди 2 години )
    Аз не знам каква му е клетката ,ама много грозно беее!Ужас!Да не са назначили пак Крис Бенгъл?
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    iliev555 , много добре го каза но е характерна българска черта да се делим и да се караме докато другите си вървят напред
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Това е малко упростенчески казано. Ако искаш си го вярвай, но не е съвсем истина. И корейците имат горивна клетка вече второ поколение, май беше ix35 сега излиза такъв Tucson.
  • #13
    1 rate up comment 8 rate down comment
    до Нев ( преди 2 години )
    Ти си много, ама много проста гайда! Върни се назад тук и прочети колко е цената на водорода. При една и съща цена с водород изминаваш три пъти по-малко пробег отколкото на бензин. Иди се гръмни, тъпо същество!
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Нев , не се заяждам а просто питам защо след като е паднала цената не се започне производство на ток чрез водород
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Нев ( преди 2 години )
    "При сегашните батерии, водорода е най-смислената алтернатива. Трябва само да му падне цената на производството." Цената на производството отдавна е паднала до приемливи нива (спрете да визирате едниствения познат ви начин и скъп на добиване на Н2 с хидролиза, има много други вече). Цената на съхранение и разпространение е това, което трябва да се развива и минимизира! Да не мислите, че водещите компании в света, не са се сетили като вас, в какво да инвестират и кое да развиват!