От сега се знае, че автомобилът ще има редица високотехнологични системи. Макар електронната спирачна система SBC (Sensotronic Brake Control) вече да не се монтира на Клас-Е, ще бъдат запазени функции като изсушаване на спирачните дискове при дъжд, селективно прилагане на спирачната сила към колелото което най-много се нуждае при конкретната пътна ситуация и др. Ще има възможност и за поръчка на керамични дискове срещу доплащане.
Във външния вид правят впечатление четирите фара, броните ще са по-обемни, ще има панорамно стъкло на покрива. В сравнение със сегашното поколение на Клас-Е следващото ще изглежда по-спортно, ще има по-широка радиаторна решетка и по-клиновиден профил.
Като цяло чертите на комби модела Т на Клас-Е напомнят с нещо за Mercedes-Benz GL, изработван в САЩ. Двигателите ще бъдат шест и осем цилиндрови, като на върха ще бъде версията E 63 AMG.