IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Милиардерът, който иска да унищожи Нюрбургринг

Джон Морис строи най-дългата писта в света в пустинята край Лас Вегас

Милиардерът, който иска да унищожи Нюрбургринг

Звучи като сценарий за Джеймс Бонд: силно ексцентричен милиардер строи нещо грандиозно в пустинята и се придвижва с летяща реактивна раница. Но всъщност е съвсем реална история: предприемачът Джон Морис се е заел да построи недалеч от Лас Вегас най-дългата състезателна писта в света - и да сложи край на доминацията на Нюрбургринг.

Милиардерът, който иска да унищожи Нюрбургринг

Преди повече от десетилетие Морис купи комплекса Spring Mountain Motorsports Ranch и след дълги разправии най-после успя да придобие и съседните имоти, за да довърши планираното разширяване. Когато то приключи, състезателното трасе ще е дълго 24 км - с цели 3 км повече от класическото трасе в планината Айфел, което в момента е най-дългата официална състезателна писта в света. Морис е намислил също да отнеме на легендарната Северна дъга на Нюрбургринг славата на мястото, където производителите се опитват да подобряват рекордите за скорост.

Милиардерът, който иска да унищожи Нюрбургринг

Освен това в новия комплекс Spring Mountain ще има и 9.6-километрово офроуд трасе, а също и 1.8 км зона за драг рейсинг (която може да се използва и като самолетна писта). Около тях Морис строи цяло градче - с хотели, луксозни вили, ресторанти, киносалони, автомивки и най-различни атракции. Самият Морис е ентусиаст за всякакви футуристични играчки и предлага полети с реактивни раници. Неговият опит да ги демонстрира пред местен тв канал сътвори едно от най-смешните неща в жив ефир напоследък - вижте видеото:



Морис е професионален инвеститор, който натрупа милиардното си състезание, купувайки и продавайки най-различни компании от финансовия и технологичния сектор. Предприемачът е сигурен, че и Spring Mountain ще бъде печеливш проект, отбелязва Bloomberg. Освен от хотелите и от таксите за ползване на пистата, Морис планира да печели от продажбата на специално подготвени спортни автомобили, а също и от таксите за членство в клуба - 45 000 долара за първоначално присъединяване и после по 5000 долара годишно.
 

Тагове: spring mountain
0 от 500
  • #7
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Нереален ( преди 7 години )
    Първо, какво робство са премахнали, след като до края на 60-те има сегрегация? Второ- 90% от научните разработки се правят от 90% хора, родени извън, САЩл Трето, В Европа се е търсило и все още се търси съвсем различен вид кола от американските незавиващи чудовища... Изпусни пара малко.
  • #6
    26 rate up comment 4 rate down comment
    х,американски каубой ( преди 7 години )
    Не ги слуша главата! Тъпите кравари никога няма да разберат,че има неща които не се купуват с пари:традиция,култура,история.
  • #5
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Italian Stallion ( преди 7 години )
    NURBURGRING ne e samo sastezatelna pista . Tya e ikovachnitsata na avtomobilostroeneto . Ne samo germanskite avtoproizvoditeli no i vsichki japonski izpitvat na NURBURGRING predi puskane v seriino proizvodstvo . A tova , che se namira v krasiva gorista mestnost ya pravi nezamenima i za lyubitelskoto karane .
  • #4
    13 rate up comment 3 rate down comment
    2die4 ( преди 7 години )
    da si kara v toq praxolqk tozi s texnite bangii!
  • #3
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Germany ( преди 7 години )
    Hюрбургринг е незаменим
  • #2
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    хамериканците верно не са добре с главите хора без родова и културна история сбирщина от целия свят чиито фантазии са да стъпят на луната да летят до марс и да построят писта конглокентна на нюрбургринг успех в мечтите
  • #1
    27 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Дори и да го направи, Нюрбургринг е легендарно трасе от край време, няма да му е никак лесно...