IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фамилията Пежо: Чрез Opel ще завладеем света

Трите ни марки не се конкурират помежду си, твърдят главните акционери в групата

Фамилията Пежо: Чрез Opel ще завладеем света

Придобиването на Opel дава на френската група PSA Peugeot Citroen възможност да започне глобална експанзия, призна един от собствениците й Жан-Филип Пежо в интервю за Die Welt. PSA откупи германската компания от General Motors за 2.2 милиарда евро.

"Това ще ни позволи да покорим останалия свят стъпка по стъпка. Това е целта пред PSA", казва Жан-Филип Пежо, който разговаря с журналисти заедно с братовчед си Робер Пежо.

Фамилията Пежо: Чрез Opel ще завладеем света
Робер (вляво) и Жан-Филип Пежо признават, че целта им е глобална експанзия на групата PSA

Наследниците на фамилията Пежо държат 13.7% от капитала на групата, но 22.2% от акциите с право на глас. По 13.7% имат също френската държава и китайската Dongfeng Motor.

Според Робер Пежо покупката на Opel e ключова, защото, макар германската компания да не е от най-големите производители, тя е фокусирана на същите пазари като PSA и това ще позволи на групата да реализира големи икономии от синергията.

Много наблюдатели се притесняват, че тъкмо силната зависимост на трите марки от европейския пазар крие главния риск за начинанието. Робер Пежо обаче смята, че Peugeot, Citroen и Opel не си пречат и не се конкурират помежду си. "Opel е силен на пазари, където PSA присъства слабо... Няма особена канибализация между тези брандове".

 

Тагове: psa
0 от 500
  • #6
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мда ако гледаме Тойота, защо не и Пежо да станат 1 по продажби, само, че трябва да смъкнат цените. Вярно имат доста добри попадения в дизайна, но евтините материали, винаги са им големия кусур. Тойота също използва нискокачествени материали, но и продава евтино. Единствено в Европа ценовата и политика е сбъркана и за това са в дъното на класациите за продажби в Европа. Така, че Пежо да преосмисли цените си. Не може да искаш за малък СУВ с предно 70000лв. Когато в САЩ новата Тойота РАВ-4 струва 24000 долара
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Спокойно бе, сега ще си подмятат платформи и двигатели да сатава глобализацията. Такива са времената просто, всички го правят.
  • #4
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Не само ( преди 7 години )
    ВАГинални сърбежи получават първите двама, но и @на***Лни, като ги гледам какви са. Всъщност той е един. Знаем си го форумната ***. Той е дежурен нон стоп във форума и по цял ден ***.Иначе за статията има една поговорка:голям камък хвърли, голяма дума не казвай!Мисля, че малко се поизхвърлят от Пежо. Нека първо оправят качеството на колите си, да почнат да продават много, да излязат на всички пазари и тогава да приказват!А за Европа се надяван да станат 1.ВАГ са пълна шитня!
  • #3
    22 rate up comment 4 rate down comment
    А долните ... ( преди 7 години )
    май рано-рано получават ВАГинални сърбежи!))))))))))))))
  • #2
    15 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    е кво да коментирамвсе едно да коментираме *** нинова какви басни разказва на склерозиралите пенсионери....
  • #1
    6 rate up comment 34 rate down comment
    TFSI MultiTronic ( преди 7 години )
    Що никой не коментира за тия умрели марки дето само баничарки правят хаха. (фън на става)