IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen склони да преговаря с Fiat

Маркионе трябваше първо да се обърне към нас, а не към медиите, коментира шефът на германския концерн

Volkswagen склони да преговаря с Fiat

По време на автомобилния салон в Женева босът на FCA Automobiles Серджо Маркионе в рамките на два дни получи категоричен отказ от GM и Volkswagen относно преговори за сливане. Сега обаче германците може и да променят мнението си.

Маркионе може и да стигне до разговори с VW

Главният изпълнителен директор на Volkswagen - Матиас Мюлер, призна пред агенция Reuters, че „не изключва разговори с Маркионе”, но не спести критиките си към италианеца.

„Щеше да е много по-добре, ако господин Маркионе беше се обърнал първо и само към мен, за да се уговорим за разговор, вместо да го обявява само пред вас”, уточни Мюлер.

Маркионе може и да стигне до разговори с VW

Миналата седмица той заяви, че в момента VW „има други проблеми”, както и че „не е готов да преговаря за каквото и да е” с Маркионе. Италианският бос на FIAT Chrysler от няколко години се опитва да убеди GM, че едно сливане на двата гиганта ще е полезно и за двете страни.

А след като GM се договори с PSA Group за продажбата на Opel, Маркионе стана още по-настъпателен, но разшири кръга на потенциалните си партньори.

В Женева той обясни, че новият съюз между PSA и Opel „най-много застрашава VW, тъй като се създава „много силен №2 в Европа, който ще е по петите на VW”.

Мюлер обаче направи уточнението, че дори и да има разговори с Маркионе, това все още не означава, че двамата ще преговарят за евентуално сливане.

Преобладаващото мнение в индустрията е, че подобни сделки стават все по-възможни, тъй като развитието на новите технологии като електрическо и хибридно задвижване и особено автономното придвижване, изискват огромни инвестиции и не всеки от големите играчи на световния и континенталните пазари може да си ги позволи.

Тагове: vw fca
0 от 500
  • #1
    21 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Макароне да продаде първо Chrysler и после да се продаде на VW. На VW им липсват по нисък клас ванове като дукато и емоционални low cost като фиат 500.