IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хиперколата на Mercedes-AMG ще има ресурс от 50 000 км

След това хибридният агрегат на автомобила ще трябва да се смени

Хиперколата на Mercedes-AMG ще има ресурс от 50 000 км

Компанията Mercedes-Benz разкри някои технически детайли за хибридния агрегат,  с който ще бъде оборудван бъдещия модел на марката, разработен съвместно със спортното подразделение AMG. Автомобилът до момента е известен като Project One, а основна роля в задвижването му ще играе 1,6-литров бензинов V6 двигател, който сега се използва на болида от Формула 1 - 1 F1 W07 Hybrid, съобщава Motoring.

Хиперколата на Mercedes-AMG ще има ресурс от 50 000 км.

Ресурсът на този мотор ще бъде едва 50 000 км, след което собственикът на хиперколата ще трябва да го замени или да предприеме процедура по неговия основен ремонт. Всичко това ще става са сметка на притежателя на автомобила. Съвместно с бензиновия двигател ще работят и два електромотора, като мощността на целия агрегат ще е около 1000 к.с.

От компания вече показаха тийзъри на машината, от които става ясно, че тя ще разполага с впечатляваща аеродинамика. По неофициални данни, хиперколата ще тежи 1000 кг., като ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди. Максималната скорост ще бъде 355 км/ч.

Премиерата на бъдещия модел на Mercedes ще се състои по време на автосалона във Франкфурт през есента на 2017 г. Автомобилът ще излезе в тираж от 300 бройки, като ориентировъчната му цена ще е около 2,4 млн. евро.

Снимка: Mercedes-Benz
Тагове: mercedes-amg project one
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Идеята за двг консуматив е тъ'па. Но екзотична, така че богаташите които се чудят какво да си правят парите ще изкупят тия 300 бройки като топъл хляб. Даже ще е + това че двигателя е консуматив - ще го изтъкват като нещо уникално.
  • #13
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Джиджо ( преди 7 години )
    Хахахахахаха..... ЧИститооооооо!!! Некадърните немски дръгели са така! За нищо не стават! Само изключително *** *** се впечатлява от мерцедесет. Всеи един уважаващ себе си авто ентусиаст, би подминал тези изкривени немски каляски!!!
  • #12
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Теодор ( преди 7 години )
    До долните професори : Тези немски каски използват двигател от Ф1 и той ще издържи 50к километра ! Сега вижте на Хонда двигателя във Ф1 , колко издържа .... 14 обиколки в Барселона !За 8 дена тестове , хонда смениха 8 двигателя . Като Алонсо сам си каза , че този двигател е най слабия и ненадежден от както е пилот .Три години тези джапанки не могат да направят уж елементарен двигател , както се изразяват по долните професорчета .То се вижда кой всяка година е шампион във Ф1
  • #11
    15 rate up comment 2 rate down comment
    glupi ( преди 7 години )
    Нормален автомобил ? Къде го пише и кой е казал, че тов ае нормален автомобил. Тойота може да ускори за 2.5 секунди само ако я пуснат от хеликоптер...
  • #10
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Айде сега отворете старите статии за тоя супер мерц и вижте дали не съм писал същото? Аама тогава се смяхте и викахте "това да не е тойота или фиат". Ми не е да точно за това няма ресурс на нормален автомобил. Немските каски толкова си могат.
  • #9
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    нищо ново за немското автомобилостроенеПредполагам имаш предвид да направят бутикова кола ...
  • #8
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    нищо ново за немското автомобилостроене
  • #7
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    1. Тези коли не се купуват за ежедневно шофиране2. Тези 300 бройки веднага ще влезнат по гаражите на мултимилионери3. Ако въобще се карат тези коли ще се изваждат от гаража само някоя слънчева неделя веднъж в годината4. С всяка изминала година цената на тези коли ще се вдига и след 20 години отношението на цена нов двигател / автомобил ще е минимално
  • #6
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Reventon ( преди 7 години )
    Да си знаят бъдещите собственици, предполагам тази новина би трябвало да откаже немалка част от тях, новият астън мартин предлага много повече за цената си :)
  • #5
    13 rate up comment 8 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 7 години )
    Хмм, интересно, а на P1 и Ла Ферари не се сменя... Дори и да е технология изцяло от Формула 1, самата идея за двигател като консуматив е харакири. Особено при хиперкола, която струва баба си и дядо си.